Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @Yara, ohh wat leuk van je opa en oma dat ze dat zo groots aanpakken!
    Alvast gefeliciteerd! Ben daar nog nooit geweest maar het lijkt me wel heel sprookjesachtig allemaal.

@Chantal, wat balen zeg dat dat gesprek niet door ging. Als ze donderdag dat gesprek met je gaan voeren moeten ze je nu wel bijna aannemen, dat voordeel heb je;).

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Lentekind, wat gezellig dan die weekjes met zo'n snugger grietje erbij :D lachen toch, en weer eens wat anders

@Yara, disney gaaf! vriend zou er ook nog wel eens heen willen.
    Ik ben er geweest maar alweer heel wat jaartjes geleden dat ik me nog alleen herinner dat ik er een barbie van aladin yasmin gekregen heb van me ouders hahaha zo lang dus!

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ik zit er ook weer klaar voor. Gtst aan, rondje gelopen, onder de douche gestaan...weer helemaal klaar voor een paar uurtjes hier:D

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik ook weer, vriend heeft bezit genomen van de afstandsbediening dus ik kom me hier vermaken :D

lentekind, was je al bij je (zwangere?) vriendin geweest?

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    nop, over 2 weken ga ik daar heen. Dan heb ik vakantie en tijd om mijn hele rondje bezoekjes weer af te werken. Ik zal het laten weten als ik daar ben geweest of ze zwanger is of niet. Echt, het lijkt op het moment wel alsof iedereen maar zwanger is. Ik hoor echt heel veel mensen op het moment. Misschien ook omdat ik er met mijn neus bovenop zit op het moment haha.

Ik zit ook gezellig hier. Op maandag is er toch niks op tv dus ik zit hier ook weer gezellig. Gaat het met jou weer wat nu je een vrije dag hebt gehad en het nieuws van het uitstel van het gesprek hebt laten zakken?

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja het gaat op zich wel, vind het nog steeds raar en ik wacht op de mail over welke dag nu precies en tijd
    had het vandaag wel meteen verwacht maar nog niks :(

Ik wacht het wel af.. anders woensdag maar een telefoontje mocht ik nog niets vernomen hebben.

Wie van jullie is hier een keukenprinses ? :D

Wij houden erg van pasta's ( spaghetti, macarono, fussili )
    maar ik maak het altijd hetzelfde eigenlijk.
    misschien iemand variatie tips?

ik doe het met alleen prei, of met groentenmix (meestal groenten pakket of wokgroenten )
    en dan met gehakt óf hamblokjes of kipreepjes.

maarja wel vaak hetzelfde, en we eten 2x in de week pasta
    helaas houden wij beide niet van vis, af en toe een koolvisje
    dus dat valt helaas ook af

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ah, dacht idd net een lekker recept voor je te hebben met pasta, zalm en dillesaus. Helaas. Verder eten wij altijd spaghetti met kip, bertolli saus, augurk, tomaat, ei en soms nog van die kruidenbotercreme erdoor. weet ff neit meer hoe het heet.

Ik vind die rijstgerechten van knorr ook altijd erg lekker. Kip madras, kip siam enz.

Raar dat een bedrijf zo makkelijk doet over een sollicitatie. Zo kom je niet heel professioneel over als bedrijf zijnde. Spannend hoor. Ben blij dat ik die tijd gehad heb. Die ellende van solliciteren.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oja kruidenbotercreme (ziet de reclame voor zich, maar kom niet op de naam!) is misschien wel een goede tip, eens proberen!

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja, die van de reclame ja! Alleen ik doe een half bakje. Anders is het veel te veel. Groen dekseltje in elk geval en een half rond bakje.

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaa weet welke je bedoeld. tjee zeg irri als je ergens de naam niet van kan terughalen haha
    nog een half uurtje tot gtst ( rtl lounge )
    vond het einde zo vaag vrijdag dus ben benieuwd :D

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    komt het pas om 22uur online te staan dan? Wij nemen het altijd op als we het niet kunnen zien, kijken we het later verder. Mannetje is nu Spartacus aan het kijken. Ook opgenomen. Alleen maar sex en macht in die serie. Sjee, die vrouwen zijn altijd zo mooi gekleed maar de helft ligt er naakt bij.

Morgen weer van dat mooie weer. Ik heb al mijn zomerkleren al tevoorschijn gehaald. Heerlijk weer al die rokjes enz. Alleen lastig in de ochtend. Dan is het nog best fris.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    online staat het al denk ik, maar wij kijken het op rtl lounge dan, kanaal 27 op upc
    vind ik altijd fijner kijken dan op de laptop
    opnemen doe ik al om 8 uur op een ander kanaal
    * bevallingsverhalen * :D

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    die bevallingsverhalen uit Amerika, die heb ik ook wel eens gezien maar vind ik niet heel bijzonder. Het duurt zo lang voordat ze eens to the point komen. Ik vond die van sbs6 altijd leuk maar die werden tot nu toe nog steeds maar herhaald. Tijd dat ze weer eens een nieuwe ronde uitzenden. Ik vind het maar knap, die mensen die zo in beeld willen. Maar ach, je hebt altijd gekken rondlopen;)

Denk dat ik zo m'n bedje in ga. Ben een beetje gaar en het is net maandag. Ik word een oudje haha

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik heb dat altijd op dinsdag dan ben ik gebroken, opstart probleempje denk ik :D
    morgen druk bleh , werken en daarna nog een afspraak staan waarvoor ik ruim 3 kwartier moet rijden, en dan natuurlijk ook weer terug

ik ga ook afsluiten , even het mannetje knuffelen :D

tot morgen!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zo meiden.... ik ben terug van mijn concert en nog even forum kijken :eek:)
    Heb niet alles bij gelezen hoor.

Mijn ovutestje van vandaag was weer veeeeeel lichter, dus ik denk echt dat die van de 16e positief is geweest. Ze drogen ook lichter op heb ik ontdekt. Dat betekent gisteren of vandaag mijn ei gehad (heb ook wel wat buikpijn gehad dus zou best kunnen). Morgen even mijn banner aanpassen :eek:)

Nu lekker slapen want moet morgen weer werken!

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm Chantal, dan maar hopen dat je vandaag toch wat hoort van dat bedrijf, vind het idd ook niet echt professioneel..

Zussie, ik hoop idd voor je dat je ei is geweest, betekent dat je cyclus toch weer bijna een week korter is geworden.. En dan maar hopen dat ie zo blijft.. Of dat je de komende 9 maanden gwoon geen cyclus hebt, is nog beter;) Ben benieuwd

Babsies; Hoe is het ondertussen met jou cyclus?

Hier vandaag weer gewoon aan het werk..
    We gaan trouwens elk jaar emt de familie (17 man) een weekendje weg naar centre parcs ofzo, maar dit jaar dus Disney vanwege de speciale gelegenheid:D ben er zelf een keer geweest toen ik 8 was, dus daar herinner ik me echt vrijwel niets van, dus ben erg benieuwd:D gelukkig mag vriendlief ook mee:D

stelletje GTST verslaafden;) Ik ga vanavond weer vier nieuwe afleveringen van The Big Bang Theory kijken, is zooooo ontzettend grappig:D

17. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He meiden,

zo had gister even een ZP-vrij dagje ingelast, had de nacht daarvoor namelijk helemaal slecht geslapen omdat ik alleeeeen maar bezig was met babies en cyclussen en testjes en weet ik het wat :D
    Heb vannacht bijna klokje rond geslapen dus vandaag mag ik weer hihi!

@Lentekind: lekker he van die snuggere meiden.. wij hebben ze ook op het werk (ja je leest het goed, het zijn er meer dan 1). Praten net zo langzaam als dat ze van begrijp zijn haha! Maar geeft niks, ze zijn wel lief met de mensen en dat is toch waar het om draait.

@Chantal: wat gek zeg, ik heb bij mezelf nu een beetje zoiets van; zou ik dit nog wel willen? Voor zo'n bedrijf, dat dus eigenlijk heel laks met dit soort zaken omgaat, werken?

@Yara: Leuk dat je dat organiseert zeg! Ik heb zelf ook in een bandje gespeeld en ga ook altijd graag naar dat soort evenementen. Is het de hele dag? En gefeliciteerd met opa en oma, wat een verwennerij zeg ;) Disneyland is echt té leuk!
    Ja m'n cyclus weet ik nog niet hoor, ben gestopt met die ovu-testjes want dat heeft natuurlijk nog helemaal geen zin, maarja.. was gewoon zo nieuwschierig haha! Ga het nu gewoon maar afwachten. Merk wel een beetje aan m'n lichaam dat er wat gebeurt; ik val af na het stoppen (hoera!), heb af en toe steekjes in m'n onderbuik, minder pukkels, andere afscheiding (sorry)... maar dus wel allemaal dingen die je aan hormonen zou kunnen toeschrijven dus er gebeurt wel wat zullen we maar zeggen ;)

@Zussie: wat Yara zegt, dat is bijna een week van je cyclus af! Alleen hoop ik toch dat je over 12 dagen niet ongesteld wordt :D

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dan was het inderdaad flink nodig;) Maar gelukkig ben je er vandaag weer:D Ga je nog wat leuks doen vandaag? Lekker vrij met dit mooie weer?
    Ja festival is de hele dag:D Als je in de buurt bent ben je welkom hoor;)

Ff voor mij beeldvorming, wanneer heb je nu je eo en NOD als je uitgaat van een cyclus van 28 dagen?

19. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk! Hopelijk hebben jullie net zo mooi weer als vandaag! Denk dat langskomen hem niet wordt, volgens mij wonen we allebei aan een andere kant van het land :p
    Jaaa lekker vrij weer, dus lig natuurlijk uitgebreid op mn balkonnetje. Mn NOD zou met een nornale cyclus op 7 mei vallen. Even afwachten dus nog ;)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Babsies, dat dacht ik inderdaad ook even, wil ik er wel werken.
    Maar ik dacht kom op , kan gebeuren we gaan er voor..
    helaas nu nog steeds geen mail of telefoontje gehad
    dus ik wacht het nog even af, is er morgenmiddag nog niets dan bel ik even hoe het nu zit.

het zou top zijn qua werktijden daar en zover ik nu weet ook een hoger salaris voor dezelfde uren, maarrrr het moet ook nog leuk zijn natuurlijk. en tot nu toe is het alles behalve prettig!
    we wachten af..

Ik keek vanochtend nog naar mn stip en dacht YES na deze nog maar 1 *yoehoee fijn!*
    en toen dacht ik, oh nog best lang.. hahahah

Deel Deze Pagina