Haha, geen brabander Babsies? Wel heerlijk op je balkonnetje 7 mei, dat duurt nog ffkes ben benieuwd.. Chantal, hoop dat het bedrijf toch zelf belt, en anders ben ik benieuwd wat ze morgen voor smoes hebben dat ze niets hebben laten weten..:S Keek je naar je st(r)ip? ach joh, 5 juni is zo ik moet sowieso tot 1 augustus wachten tot we de sleutel krijgen en daarna wie weet hoelang voordat de pil de deur uitgaat
Dan mag ik inderdaad niet klagen. het is ook juni voor je het weet maar toch nu het dichterbij komt kan ik niet meer wachten!
Haha snap ik! Het is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar ik kan niet wachten tot het 1 augustus is Ben wel echt blij voor je en ben zo benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat verlopen Ben verder niet jaloers hoor
Ik dacht dit gister toen ik weer aan de eerste pil van deze nieuwe strip begon. Sjee, nog meer van die bende haha. Na deze nog maar 1. Dat klinkt nog best kort maar idd, tis nu alweer half april! Ik ga nog even van de zon genieten. Vanavond ben ik er vast wel weer!
Nou meiden... ik snap er niks meer van hoor! Nog steeds mijn ovutestje van de 16e het donkerst, maar vandaag is hij weer wat donkerder dan gisteren... Blijf maar gewoon door testen en klussen... misschien komt er nog een knaller... Als er geen knaller meer komt test ik gewoon op de dag dat mijn banner aangeeft, en alshij dan negatief is maar ik niet ongesteld word, dan doe ik met babsies mee op 7 mei ofzo ;o) Ik laat het maar even een beetje gaan die testjes... ik had gehoopt op meer duidelijkheid maar het is alleen maar erger geworden, haha. Lekker weer he? Net zonder jas naar huis gefietst. Vanavond hardlopen met mijn mannetje... eigenlijk geen zin in, maarja het is wel goed. Straks eerst even huisjes kijken samen op funda ) de zoektocht gaat weer verder!
@Chantal: ja dat is ook wel zo, een beetje meer centen kan geen kwaad. Dan zou ik idd ook bellen morgen en er werk van maken, misschien is het gewoon druk op het moment of is het ff misgelopen ofzo! Haha jaaaa ik weet precies hoe je je voelt Maar nog 3 weken meid, haal de foliumzuurpillen maar vast in huis! @Yara: welnee, kop van noord-holland Ja, 7 mei.. en m'n cyclus zal wel langer duren... pfff.. duurt me veel te lang dat wachten @Lentekind: ook al bijna!! Nog ff volhouden meiden! Geduld is een schone zaak.. ofzo.. maar voor ons niet @Zussie: huh wat vreemd? Ik begrijp er ook geen snars van. Heb je je huisarts al gebeld? Die assistentes weten soms nog best veel.. je zou het kunnen proberen? En anders mag je gezellig met mij meedoen hoor Veel plezier met de huizen-jacht, altijd leuk lekker speuren op funda.
Wij hebben net heerlijk buiten gegeten. Het is gewoon 29 graden geweest net! De kinderen in mijn klas hadden vanmiddag totaal geen concentratie. Continu moest ik ze laten doorwerken...vermoeiend haha. En dan te bedenken dat wij nog moeten tot en met 22 juli! Hopen dat de concentratie tegen die tijd wat beter is maar ik betwijfel het! M'n stagiaire gaf me vandaag een box (met vuist) omdat ik iets deed wat ze cool vond. hahaha stond raar te kijken toen ze met haar vuist op me af kwam lopen. @ Chantal, stop jij nu eerder dan 5 juni met je laatste pil? Volg het even niet meer. @ Zussie, succes met zoeken! Al wel wat leuks op het oog of dat nog niet? Kga ff douchen en een koppie thee pakken, dan kom ik er gezellig bij zitten!
wij hebben ook buiten gegeten, heerlijk @lentekind, nee ik stop niet eerder. Ben nu met een strip bezig, en hierna nog 1. Volgens mij slikken wij precies hetzelfde qua dagen want ik heb 5 juni de laatste , jij ook toch ? vind het wel al spannend worden hoor, begint te kriebelen! morgen met het mannetje naar het ziekenhuis, moet verplicht mee omdat hij nog fotos moet laten maken waarvoor ze een vloeistof in zijn enkel gaan spuiten en daarna misschien niet kan/mag rijden. dus met die warmte naar utrecht ziekenhuis rijden ( lekker afstandje vanuit brabant :x ) gelukkig airco in de auto maar dan nog en dan hopelijk de datum van de operatie meteen te horen krijgen al betwijfel ik het nu fijn op de bank met geen koppie maar een cola-light
hoiiiiiiii had vanmorgen voor mn werk alles al bijgelezen, maar geen tijd meer om te reageren hihi. @ babsies: minder pukkels? beter! ik heb weer best wel wat pukkels de afgelopen weken. miss omdat ik gewisseld heb van pil? nou ja ik zie het straks allemaal wel. en 5 juni is ook al best snel hoor meiden ik zit niet zo heel lekker in mn vel afgelopen dagen. had zondag ook een huilbui pff. dacht echt komt dat door die pil off niet?
@Rosemarie, wat naar voor je dat je niet lekker in je vel zit. En het is nog wel van dat mooie weer. Een pil kan wel rare dingen doen met je lijf. Wie weet komt het daar van. En laat het maar lekker eruit komen door te huilen, dan lucht het daarna toch altijd weer op (ook al zegt de quest dat het niet schijnt te schelen, huilen of niet huilen) @ Chantal, Ik dacht even dat ik uit berichtjes op maakte dat dit jouw laatste strip was....schrok al Ik vind het toch wel heel leuk dat wij zo samen stoppen. Kijken of we overeenkomsten hebben met ontpillen. Andere overeenkomsten hadden we al Ik vind het gewoon leuk om zo met iemand te kunnen vergelijken. Weet je, we moeten nog 40 pillen
dan moet ik binnenkort toch maar alvast jasjes halen dat is lang geleden hahah, wij gaan voor een maandje met jasje ( ongeveer, wil 1 cyclus afwachten )
hahaha jasjes, mijn vriend zal me raar aankijken als ik dit zo noem. Hij zag zeggen, je hebt toch een jas? Wij noemen het gewoon bij de naam haha. Ik wil ze halen en dan meteen foliumzuur erbij. Dan zien ze meteen waarvoor het is Klinkt raar, maar ik vind het nog steeds raar om zulke dingen te halen. Ik voel me altijd zo bekeken. Stom he.
Ik noem het inmiddels jasjes, zo ook ; klussen vriend zei hoezo klussen? we zijn net klaar met t huis! hahah nou ik had het niet meer en weet ook al heelwat afkortingen die hier gebruikt worden op t forum. wat ik nog wel raar vind als woord ; ongi hahah die blijf ik erg grappig vinden! ik haal zoiets dan in een dorp waar ik niemand ( hoop ) tegenkom, zoiezo niet hier in de omgeving
haha ja idd, mn zonnebril is stuk dus moet zaterdag voor een nieuwe...wie weet dat ik dan eindelijk eens uit mijn twijfel ben en wat kan halen. Misschien is mijn keuze van foliumzuur eindelijk gemaakt. (zeg ik nu hhahaa) hahha grappig dat je vriend het klussen toch anders ziet....hopen dat jullie samen snel tot dezelfde gedachte komen
ja op deze manier gaat het nog wel even duren. lig ik er klaar voor staat hij een muurtje te behangen
hahaha kan ook handig zijn als dat nog moet gebeuren. Als mannen eenmaal wat doen moet je ervan profiteren. Nee, ik mag niet klagen over mijn mannetje. Hij is super! Doet ontzettend veel in huis en hoor hem ook niet klagen over kinderen. Nou ja, behalve over dat kind van zondag op die verjaardag dan....
kind, zondag, verjaardag!? heb ik dat even gemist?? wat dan mijne is ook best leuk al zeg ik het zelf hij doet gewoon alles wat ik vraag zonder moeite. ik zit nu met een half oog tv makelaar te kijken, en ik hoor steeds 'klussen' keek vriend aan en die begint me toch te lachen als een dolle hahahah
hahaha ik klussen heeft opeens een andere betekenis. Ik wist niet of ik dat hier al had getikt over dat kind...dus dacht, gooi eerst een balletje op. Zondag was er een meisje en die was erg moe en maakte de meest irritante geluidjes van vermoeidheid. Thuis gaf mijn vriend te kennen dat hij kinderen op deze manier toch echt niet leuk vindt. Ik had al tegen hem gezegd dat die moeder eerst haar kind eten moest geven ipv zichzelf, dat het kind de hele middag niet had geslapen en dat als wij een kind krijgen, hij/zij wel gewoon heel leuk is! Ach, ik maak me geen zorgen. Die pil gaat de deur uit en dat wil hij ook. Hij is nu trouwens een vrouwenfilm op net 5 aan het kijken....zullen mannen ook hormonen hebben?
confessions of a shopaholic ? ben m aan het opnemen zaterdagochtend fijn kijken! ik ken ook zo'n kind ( en moeder.. ) zucht mijn eigen zus. heeft er nu 3 ( 2 gepland en 1 ''ongelukje'' ) en is nooit bezig met opvoeden, meer zo van ach dan leren ze het vanzelf. en wij irriteren ons gewoon aan de kinderen maarja wat kunnen ze eraan doen, weten niet beter. ook mijn ouders zijn niet zo blij als ze op bezoek komen. vriend zegt altijd als ze hier net de deur uit zijn ; ik wil over 10 jaar pas kinderen! dan hou ik ook hetzelfde praatje dan wij ze wel gaan opvoeden en ze zoo leuk worden