hahaha was net op een ander topic, daar stond een berichtje van iemand die zwanger is: Ik wil graag naar de bios maar ik weet niet of mijn kind het wel fijn vindt. Zijn die geluiden niet te hard? whahaha ik lag dubbel en las het voor aan mijn vriend. Ik zei al, zo word ik niet hoor! ahahah Had laast ook een leuk topic over leuke namen die eigenlijk niet kunnen zoals cisca siera (spreek maar uit), Dino en zijn achternaam Saulus. zo waren er nog meer, had dubbel gelegen. Mijn vriend kwam toen gezellig meelezen hahaha Mensen die hun kind anders opvoeden dan jij of in openbare plekken niet durven te opvoeden of te straffen, daar kan ik me heel erg aan irriteren. Nu maar afwachten of ik het later anders doe haha
Pffff wat een rotdag zeg... Het huis dat we op het oog hadden is ineens verkocht (onder voorbehoud wel, ze bellen ons als het toch niet door gaat). En er staat nergens een ander huis te koop wat ik leuk vind. En nu ga ik ineens twijfelen aan de woonplaats... maar ik zou niet weten waar ik anders zou willen wonen. Maar de huizen zijn daar best wel duur en ons droomhuis kunnen we dus gewoon niet kopen daar.. Nouja... drama's.... ik weet het allemaal niet meer! En straks ben ik zwanger, en dan hebben we geen huis!
Kom je gezellig hier wonen, een hele nieuwe wijk en er komen er nog veel meer bij! Er zijn nog huizen zat! Maar zonder grapje, ik snap dat je daar nu heel erg van baalt maar echt, als het zo had moeten zijn (daar ga ik altijd vanuit) dan komt het nog wel goed. Anders was er vast iets niet goed aan het huis waardoor jullie het niet hebben gekregen of je komt opeens iets heel anders moois tegen. Ik denk altijd dat het oz had moeten zijn. Dit huis van ons was eigenlijk ook weg. Alle huizen waren 'gekocht'. (nieuwbouw). Toen hebben wij ons als eerste reserve ingeschreven. Als er een van de huizen vna ons type zou vrijkomen omdat er mensen waren die het om wat voor reden niet wilde, dan waren wij de eerste. (er waren er maar 7 van dit type). Ik had er altijd vertrouwen in dat het goed kwam. Bij toeval is het huis wat we nu hebben onze eerste keuze geweest en het kwam vrij. Wij hadden de eerste optie dus eind goed al goed. Zijn jullie met verschillende plaatsen bezig met kijken of 1 plaats?
@Zussie , wat vervelend van het huis dat het nu onder voorbehoud verkocht is! zul je altijd zien pff Dan zou ik toch misschien je wensen aanpassen, misschien iets minder oppervlakte, of ander bouwjaar ( geen idee natuurlijk wat jullie willen ) maar misschien gewoon verbreden dat er meer keus is, en misschien zit er nog wat tussen? @lentekind, dat meeeeeeen je niet haha alsof je kunt stoppen met je leven omdat je zwanger bent. je kunt ook té voorzichtig zijn denk ik hoor
kijken jullie try before you die? hahah eentje die een keer dronken wilde auto rijden, eerst jezelf vol gooien en dan rijden hahah hij weet alleen zelf niet meer dat hij dit wilde haha
Ja we kijken nu echt in 1 woonplaats... er liggen wel dorpjes omheen, maar ik wil echt op mijn fiets naar mijn vrienden kunnen enzo en dat kan dan niet meer. Eisen hebben we al bijgesteld... ik wilde eerst natuurlijk jaren '30 p maar dan lever je enorm in op ruimte... Dus nu maar jaren '70 gekeken, en dan is het ineens weg... terwijl ik echt niks voel voor die huizen dus als er iets tussen zit waar ik mee kan leven is het al heel wat... Misschien heb ik wel te veel eisen, maar ik wil wel blij worden van een verhuizing, niet het gevoel hebben van 'het moet dan maar'
Je hebt groot gelijk. Een huis is niet, 'oh, dat doen we ff'. nee het is een hoop geld. Je moet allebei heel goed achter het huis staan wil je het kopen. Ben wel nieuwsgierig. Heb je niet een foto of link naar funda? Of ben ik nu te nieuwsgierig?
lentekind, jij vraagt het en ik dacht het haha ben ook zo nieuwschierig maar zussie snap heel goed als je zoiets hebt van bemoei je er niet mee
bedoel je van het huis dat nu weg is? We hebben hiervoor namelijk ook een jaren '30 huis gekeken, met aannemer doorheen geweest etc, maar dat werd uiteindelijk te duur dus hebben we vanaf moeten zien. Ben ik daar over heen dat dat hem niet gaat worden, krijg je dit p Maja, van mijn mannetje mag ik geen huizen meer kijken vanavond... morgen weer een dag zegt hij. Dit was het opknaphuis: Huis te koop: Koninginneweg 96 3262 JD Oud-Beijerland [funda] En dit het jaren '70 huis dat dus verkocht is: Huis te koop: Grebbestraat 58 3262 GE Oud-Beijerland [funda] Dit is niet het enige wat we bekeken hebben hoor... we hebben al eindeloos veel huizen gezien. Ik kan ook best door troep heen kijken en zien wat er van iets kan worden, maar het gevoel moet goed zijn en dat is er bijna nooit... Er zijn best dingen waar in concessies in wil doen... maar sommige dingen ook absoluut niet...
Ik snap waarom dat ene huis opgeknapt moet worden... het oogt ruimer dan die ene die nu verkocht is, maar er moet wel veel meer aan gebeuren. Ik blijf het leuk vinden huisjes kijken, ben ook nog steeds regelmatig op funda aan het speuren. Maar lastig hoor zussie, dat jullie huissie wat je wilde nu onder voorbehoud verkocht is. Hopen en duimen op een goede afloop! Maar wie weet staat er morgen wat anders leuks te koop.
Ja wie weet... Ga nu even filmpje kijken met manlief... Ga er even een nachtje over slapen, morgen lijkt alles vast minder erg!
de tweede is wel mooi qua ruimte, zeker iets heel moois van te maken. jammer dat het waarschijnlijk verkocht is
Ik was gelijk weer ffies huizen hier in de buurt aan het bekijken. Staat weer een hoop te koop. Zie zelfs dat het huis van de buren te koop staat. Staat nog geen bord in de tuin. (zo kan ik ongemerkt bij de buren binnen gluren ) Morgen weer een lange dag, werken en dan door naar mijn opleiding. Rond 17.30 thuis. daarna 5 woensdagen niet! Yes! ga nu de boel maar weer eens klaarzetten voor morgen.
goeiemorgen! @ lentekind ja idd vervelend, maar het gaat wel al iets beter. over dat zwanger zijn en dat mensen dan irri doen. kijken jullie wel eens rules of engagment? daar was een collega van audrey zwanger en die zei dan: of het is zo vermoeiend om een nieuw leven in je te hebben ik moet even met mn benen omhoog. pfff haha @ zussie: balen zeg van dat huis! maar ik weet zeker dat er nog ergens een mooi huisje voor jullie is! fijne dag allemaal!
Zussie; wat rot voor je weet precies wat je bedoelt, ons 'droomhuis' werd ook ineens verkocht onder voorbehoud.. Werd ook verkocht, dus wij moesten verder zoeken.. Maar hebben nu een huis waar we allebei ontzettend verliefd op zijn en is nog beter dat het vorige huis.. succes meid! Rosemarie; Heb die aflevering idd gisteren gezien, geweldig Ach, sommigen hebben ook zo zn redenen om voorzichtig te zijn.. mijn schoonzus durfde amper te niezen (ze had maand daarvoor miskraam gehad) dus was super voorzichtig.. Nu 15,5 weken dus inmiddels gaat het prima Maar goed je kunt ook overdrijven.. Chantal; Succes met manlief in het ziekenhuis, hoop voor je dat je de datum meteen weet.. En laat ff weten als je met het bedrijf gebeld hebt he Babsies; hmm jammer Achja, dan ist idd niet de moeite waard als je zover weg woont Ga je nog wat leuks doen vandaag? Hier vandaag gelukkig niet zown lange dag werken, gaan vanmiddag de koopovereenkomst tekenen, dus ga om 14.15 uur weg van het werk kan ik nog een beetj genieten van het mooie weer
Hehe... goedemorgen allemaal! Ik heb straks avonddienst dus vanmorgen even lekker ZP-en. Baal nog steeds van dat huis... maarja je doet er niks aan he... Ik hoop dat er binnenkort wat nieuws bij komt op de markt, want op een gegeven moment heb je alles wel zo'n beetje gezien. Ik heb sinds deze week weer zo'n last van hooikoorts! Zal wel door het warme weer komen. Moet even kijken wat ik daar aan ga doen want je mag die medicijnen niet gebruiken als je mogelijk zwanger bent. En onder die categorie val ik nu Moet er eigenlijk de huisarts even over bellen maar de stap om daarheen te bellen en te zeggen dat ik zwanger wil worden is nog een beetje te groot, hihi. Ik had gisteren een beetje een aanvaring met manlief. Volgens mij hebben we toch echt samen besloten dat we een kindje willen, maar soms lijkt het wel of het hem niks interesseert en of al het initiatief van mijn kant moet komen. En dan net rond mijn ei besluit hij zijn kont tegen de krib te gooien. Ik vind dat hij best eens wat interesse mag tonen of initiatief mag nemen om te klussen, of een keer zin mag maken als hij eigenlijk geen zin heeft.
Tzit je ook ff allemaal niet mee he meid.. Snap goed dat je baalt, maar wat Lentekind ook al zei, ik geloof er wel in dat het zo bestemd is.. Ik denk ook dat ik hooikoorts heb:S heb er nog nooit last van gehad, dus zou het niet weten, maar ik heb de laatste weken een enorm jeukende neus en moet veel niezen:S Maar niet erg genoeg om naar de huisarts te gaan.. Komt het misschien gewoon door de stress? Dat hij druk voelt ofzo? Opper maar wat hoor.. Maar wel rot voor je.. Heb je al met hem besproken hoe jij je erover voelt?
Ja kan wel dat hij druk voelt... al probeer ik er echt wel op te letten dat ik niet alleen maar bezig ben met de bevruchting En de vorige keren ging het ook echt wel allemaal spontaan enzo, niet omdat toevallig mijn ei in de buurt was. Heb ook wel geprobeerd om het hem uit te leggen, dat als je zwanger wil worden je de meeste kans hebt als je het zo en zo doet. Dat begreep hij wel, en we zouden er samen toch voor gaan enzo. En nu deed hij gisteravond ineens zo. We hebben het er niet echt meer over gehad omdat zijn 'excuus' was dat hij moe was (had die dag tot half 10 in zijn nest gelegen dus wat nou moe?) en dat hij de volgende ochtend weer vroeg op moest. Dus toen heb ik gezegd dat hij dan maar moest gaan slapen. Maar vind het niet echt leuk. Kreeg echt een beetje het gevoel van hem dat ik hem gebruik als een soort zaaddonor. En dat vind ik niet eerlijk, omdat het een beslissing van ons samen is geweest.
Hmm, rottig zeg Misschien vanavond ofzo nog eens met hem over hebben? Mrja zoals ik hier op het forum lees hebben de meeste mannen toch wel het gevoel van 'het komt wel als het komt'. Maar goed, maakt het er niet minder vervelend op.. Het is inderdaad een beslissing van jullie samen, maar misschien staat hij er dan toch wat anders is dan jij..
Ja klopt... je leest het wel meer. Maar ik denk dan... als je nou graag een kindje wil, en ik vertel je dat er dan de komende dagen veel geklust moet worden, dan doe je dat toch gewoon? Maar misschien komt het hem ineens een beetje te dichtbij ofzo... hij zei voorheen echt zo vaak dat hij een kindje wilde en van die opmerkingen als 'kindje maken?'. Hij praatte ook altijd honderduit over 'dan ga ik met mijn zoontje dit doen, en dan ga ik mijn zoontje dat aantrekken' (waar is het besef dat het ook een meisje kan worden?) Dat doet hij de laatste tijd ook niet echt meer... Maja... vanavond maar eens een gesprekje aan wagen ;o)