Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Succes meid! Waarschijnlijk is het gewoon koudwatervrees:p Wel super herkenbaar, die van mij denkt ook dat de eerste sowieso een zoon wordt;) echt grappig;)

ga je nog wel wat leuks doen voordat je straks avonddienst hebt?

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Valt afwassen onder leuk?

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm in mijn woordenboek niet;)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Dan ga ik niks leuks doen voor mijn avonddienst ;o)
    Jij nog iets leuks op het programma?

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm geldt werken wel als leuk? :)

Nee is flauw. ik heb best een leuke baan, maar dus gewoon werken.. En vanmiddag koopcontract voor het huis tekenen.. En verder hoop ik nog wat mee te kunnen nemen van het lekkere weer vandaag:)

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Koopcontract tekenen valt wel onder leuk!
    En het weer ook!

Ik fiets naar mijn werk maar dat is echt een super mooi stuk om te fietsen. Geen straf met dit weer!

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jup valt inderdaad wel onder leuk:)

Haha zeker geen straf:p Heb ook al een driekwartsbroek uit de kast getrokken, maar kwam er vanmorgen achter dat ik mn benen niet geschoren had (sorry;)) dus toch maar even pantysokjes eronder aan getrokken:S kunnen mn benen nog niet bruinen:(

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja, ik moet vanavond ook weer terug fietsen dus kan beter wel iets aan mijn benen doen...

Haha, ik had vorig weekend housewarming bij mijn schoonouders, ik een leuk rokje aan gedaan met panty, krijg ik er echt een onwijze ladder in... Naja, ladder, het was gewoon een groot gat met allemaal ladders er aan.
    Dus ik tegen mijn man: sjit joh, heel mijn panty aan flarden. Maar ik kon hem dus niet uit doen omdat ik ook mijn benen niet geschoren had :eek:) Zegt mijn man: vraag even aan mijn moeder of ze een andere panty voor je heeft. Haha, ik heb me bescheurd! Mijn schoonmoeder is ongeveer zo breed als dat ik lang ben :eek:p

Hehe... ik ben echt zo wisselvallig... Zou dat nou komen door het stoppen met de pil? Dat je ineens voelt hoe je normale hormoonhuishoduding is?

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whahahaha!:D inschattingsvermogen van mannen;):D al zijn pantys natuurlijk wel rekbaar:p

Hmm zou best kunnen denk ik, pil brengt toch je hormoonhuishouding van slag.. Mrja kan ook aan vanalles liggen. Ik ben de laatste tijd ook behoorlijk wisselvallig en toch nog steeds aan de pil:p Kan ook aan stress liggen denk ik

10. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat is waar... ik had het nooit zo toen ik aan de pil was... maar het is behoorlijk irritant als je gewoon vrolijk wil zijn maar het lukt niet :eek:p

Nou... ik ga nog even afwassen en dan maar richting werk!
    Dus ik ga je alleen achter laten! Hoop dat er snel iemand anders voor je komt om mee te kletsen, haha.
    Heel veel plezier vanmiddag! Heb je al geoefend op je handtekening?

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Oke, werk ze!

Haha nee heb niet geoefend;) Moet bijna dagelijks een handtekening zettten, dus oefen elke dag;)

12. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Rosemarie: Ja heel chill! Heb altijd snel pukkeltjes gehad dus ben nu blij hahah! Ben alleen bang dat ze zo rondom mijn menstruatie weer net zo hard terugkomen maarja, dat zien we dan wel weer :p

@Yara: lekker kort daggie dus voor jou! En leeukk!! Het wordt wel heel echt zo hè, veel plezier alvast! :D
    Vandaag is m'n schoonmaak, boodschappendag.. niet echt leuk dus maar dat weeeerrr hè.. straks even lekker stukje fietsen :)

@Zussie: ik herken precies wat je zegt! Heb er van het weekend ook even met vriendlief over gehad want ik had hem gevraagd een beetje op z'n eet en drinkpatroon te letten. Daar reageerde hij heel afstandelijk op zo van 'probeer je hier mijn leven te bepalen ofzo omdat we een kind willen' en 'dat ga ik er echt niet voor opgeven hoor!'. Ik boos natuurlijk maar later kwam de aap uit de mouw: het komt gewoon zo dichtbij en door vragen van mij of hij er wat aan wil doen wordt het ineens zo definitief. Gewoon spanning dus, maar hij gaf aan dat hij het heus wel wilde hoor, maar dat hij het gewoon spannend vind.
    Dus meid, zet em op en praat met die vent, want hij komt er gerust wel overheen... soms zijn het gewoon net kleine kinderen die ff een zetje nodig hebben :D

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Babsies; Heb er ook echt super veel zin in:D Dan staat er dadelijk ook eindelijk op de site: verkocht onder voorbehoud:D Dit wordt als het goed is onze woning (voor degene die dat interessant vinden:)): Bakens Makelaardij

Hmm, heb je idd niet echt een goede dag voor uitgekozen;) Ach maar het blijft de rest van de week nog mooi weer, dus van de andere kant maakt het ook weinig uit:)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Yara, leuk huisje hoor! mooi tuintje erbij en vind de badkamer heel netjes. fijn voor jullie!

we komen net thuis van het ziekenhuis en datum is midden/eind mei, krijgen we dus nog een brief van zo'n 2 tot 3 weken voor de datum met de exacte datum/tijd

vriendlief blijkt nu ineens wel een nacht te moeten blijven:(
    behoorlijk shit want dan kan ik dus vanuit utrecht weer naar brabant rijden, en hem de dag erna weer ophalen
    en ik met niet zo'n held in lange stukken alleen op de snelweg

nog geen mail van bedrijf, ik ga straks bellen! nu even een broodje eten

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Thnx:D

Wel fijn dat die operatie plaatsvindt voordat jullie stoppen met de pil, en ook voor de zomer:) maar idd wel vervelend dat je vriend een nachtje moet blijven.. heb je niemand die met je mee kan rijden?

Tss vind het wel echt raar van dat bedrijf.. maar goed, eet smakelijk en ik hoor het wel:)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ja gelukkig wel voor de zomer maar wel 2 tot 3 maanden revalidatie dus geen zomer plannen voor ons, helaas, volgend jaar maar weer als ik dan niet met een bolle buik loop haha

Iemand mee laten rijden lukt helaas niet aangezien ik zo iemand ben die er sochtends vroeg meteen voor de deur zal staan en ook de avond ervoor blijf tot ze me buiten gooien :D
    denk niet dat iemand daarop zit te wachten hahah
    en zoiezo mag volgens mij alleen vrouw/vriendin buiten de bezoektijden om aanwezig zijn ook net na de operatie.
    achja we zien t wel. Ik zal het wel overleven ( neem ik aan :D )

Ik ga nu relaxen in de tuin en om 15.00 me mail nog checken, geen mail dan bel ik op. Ik word er nu toch wel een beetje vermoeid van, heb zoiets van als je me niet wil op gesprek zeg het dan gewoon! toch?

17. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm dat is dan weer minder.. Ach, hier nog iemand zonder zomerplannen, ivm verhuizing:) maar ja, bij jou is het natuurlijk een minder leuke reden waarom je niet op vakantie kunt..

Haha, ach je zou het altijd aan iemand kunnen vragen:p Als je het niet vraagt, weet je het niet;) Maar inderdaad, je zult het wel overleven:D gewoon paar leuke CD's mee, dan komt het vast goed..

Ja snap dat je er moe van wordt, maar van de andere kant weet je natuurlijk ook niet waarom ze niet gebeld/gemaild hebben.. Kan er ook bij in geschoten zijn.. Ben benieuwd wat ze zeggen:p

18. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Yara: en en en? Hoe was het? Beetje mooie handtekening kunnen zetten? :D Heb even gegluurd maar dat ziet er toch hartstikke goed uit hè! Heerlijk hoor, daar kunnen jullie nog een lekker lange tijd mee toe :)

@Chantal: Balen dat hij moet blijven.. alleen dát al is vervelend.. en dat het dan ook nog zo ver weg is... ik ben wel een held met rijden maar moet de heel andere kant uit, anders was ik wel met je meegereden ;)
    Heb je al naar dat bedrijf gebeld?

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @Yara, En, staat het huis op jullie naam? Gefeliciteerd alvast!!

@ Zussie, ik heb normaal ook hooikoorts alleen werd het de laatste 2 jaar wel steeds iets minder (of ik wen eraan). Ik vind het maar lastig hoor. Ik nies me suf en heb een loopneus. Ik gebruikte altijd 's avonds neus spray voor het slapen. Alleen daar ben ik mee gestopt sinds ik hoorde dat je neusschotje ervan stuk kan gaan. Sinds ik stopte was het in het begin ff door bikkelen maar nu gaat het in de nachten eigenlijk steeds beter en lijkt het wel beter te gaan ook met de hooikoorts. Ik heb nu nog weinig last dus blijf dan altijd de hoop houden dat ik erover heen ben gegroeid...;)
    Ook heb ik nog de hoop dat als ik ooit zwanger ben, dat ik dan door de hormonen er geen last van heb haha

Succes vanavond met je gesprek! Hopen dat mannetje wat mee werkt!

Ik heb net de hele middag in die stomme gymzaal gestaan. Zo stom. Nu gelukkig buiten en de komende 4 weken niet op woensdag heen! heerlijk.
    Nog 1 dagje werken morgen en dan lekker een lang weekend vrij! Ik hoorde dat het zulk weer gaat worden dus dat komt helemaal goed!

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou geloof het of niet maar ze hebben nét terug gebelt, nadat ik vanmiddag om 15.30 belde en hij niet aanwezig was
    reden : hij dacht dat hij wel gemailt had, maar kennelijk toch vergeten. Wil hij voor morgen een afspraak. Ik zo ja sorry dat lukt niet want ik zit met mijn werk en kan niet zomaar wegblijven natuurlijk, in de na-middag lukt wel.

had ie geen tijd. zegt ie ja over 2 weken ?
    Ik zo nou weet u wat, ik denk dat we de afspraak maar laten vervallen.

hij zo : oh oke, nou jammer, nog een fijne dag

niks geen van hoezo waarom, wilde nog een reden zeggen maar was blijkbaar niet nodig
    stom bedrijf, op zoek naar wat anders dus :D
    ach ik heb nog een paar maanden de tijd!

Deel Deze Pagina