Raar he hoe bazen soms denken. En echt, ze zullen vast wel veel aan hun hoofd hebben maar je moet wel knap blijven denken! Dit zijn belangrijke dingen en als je daar te laks mee om gaat, dan staat dat niet echt netjes voor je bedrijf. Succes met verder zoeken alvast Chantal! Ik hoop voor je dat je snel iets zult vinden.
ja het ging mij gewoon echt met teveel onduidelijkheid, ik ben meer van de strakke planning etc, en zou me zo irriteren aan een baas of bedrijf wat niet dezelfde denkwijze heeft
Je hebt groot gelijk. Als je zelf al weet wat je wilt, dan moet je daarvoor gaan. Je weet nu al dat je wat anders krijgt bij dit bedrijf doordat een baas voor de 2e keer af zegt. Als hij echt wilde, dan had hij tijd gemaakt voor een gesprek. Op deze manier laat je meteen al zien dat je met je laat sollen als je de baan aan zou nemen. Zo, heerlijk gedoucht op de bank. De pfaffs staan aan en heb net nog ff een stukje gefietst. Ff kleine boodschapjes halen. Wat is dat weertje toch heerlijk. ik vind het bijna zonde om nu binnen te moeten zitten haha Mijn stagiaire had vandaag nog wat leuks haha. Ze had een stuk gelopen vanaf haar huis naar een plaats verderop. (ongeveer 5 km) Ze begon daarover te vertellen en eindigde met; 'ik was tot het vakantiepark gelopen, helemaal tot de atlantische oceaan'. Ik keek haar aan en zei 'wat zei je nou, atlantische oceaan, dan heb je een stuk gelopen!' Je bedoelt zeker het ijsselmeer. Oja, die bedoel ik, ik haal die steeds door elkaar. whahah ik schoot toch in de lach. Ze zei al, ja sorry sorry hahaha.
hoi! @ yara: superleuk dat je getekend hebt! gefeli! @ babsies waar moet je vriend aan geopereerd worden? dat heb ik ff gemist volgens mij.. @ chantal: balen van dat bedrijf zeg, maar het ging zo al niet echt lekker dus miss maar beter dan. su6 met zoeken en hoop ook dat je snel wat leuks vind! @ lentekind: oh my god haha is je staigaire blond? zo heb net lekker spagetti gegeten, wel alleen want vriendje is werken. nu lekker relaxen. vanavond weer criminal minds, vind ik altijd wel leuk!
Ik at ook spaghetti (alleen) vanavond. Een ressie van gister. Lekker in de tuin in het zonnetje! @ Babsies, spannend hoor voor je vriend. Gaan ze nu een soort gel in spuiten in zijn enkel? Is dat zoiets wat 3 tot 6 maanden mee gaat en daarna weer opnieuw ingespoten moet worden?
dat is mijn mannetje meiden een enkel operatie, op 3 plaatsen geopereerd. vandaag vloeistof ingespoten gekregen voor de foto/scan omdat er dan wat duidelijker zou zijn. heeft nu een stijf pootje haha maar dat is binnen weekje ofzo weer helemaal prima. en dan word er in mei een stukje bot verwijderd wat los zweeft in ze enkel en een stukje overmatige botgroei losgemaakt en verwijderd. best eng vind ik het operatie duurt 2 uur en ik word al ziek als ik een infuus zie hahah dat word wat
hahaha ja van jouw mannetje wist ik dat maar ik las nu net dat iemand over Babsie schreef dus dacht dat ik het dan bij haar had gelezen. Ik vind het heel naar dat je op deze site niet gewoon de berichten terug kan lezen terwijl je hier aan het tikken bent. Sorry Maar, vertel over jouw mannetje dan
oh hihi sorry! @ lentekind, dat kan wel. als je naar beneden scrolt dan zie je de laatste 10 reacties. of bedoel je dat niet? en toevallig dat je ook spagetti at
nou is al 2 jaar aan het kloten met zijn enkel, na een bedrijfsongeval bij zijn vorige werk. toen tijdenlang fysio en onderzoeken gehad en nu dus toch de operatie anders zou hij rond zn 40e waarschijnlijk niet meer kunnen lopen dus geen operatie is geen optie, en nu is het nog maar 70% slaag-kans bij de operatie, dus 30% dat de klachten aanhouden of later terugkomen. gelukkig hebben we alles al zwart of wit dat hij mocht hij er ooit nog problemen mee krijgen dat het een bedrijfsongeval was en we er dus altijd (financieel) op kunnen terugvallen mocht het echt niet anders kunnen
dat is nog best heftig. Maar stel nu, in het ergste geval, dat de operatie niet slaagt...dan kan hij later evengoed niet lopen? Heeft hij nu steeds pijn of valt het mee?
nou dan zouden de klachten in ieder geval verminderd zijn en is er een kans dat hij er in zoverre geen hinder van zal ondervinden bij normale bezigheden ( maar bijvoorbeeld geen lange wandelingen etc ) maar het kan ook zijn dat hij er toch last van zal hebben. dus onbekend. wat ik vreemd vind want tja ze weten wat het is dusja.. maar die enkel is altijd slecht geweest , en door het ongeval dus ''gesloopt'' zoals de arts formuleerde. hij heeft nu vaak pijn ja, niet met stilzitten etc, maar wel bij vaak dezelfde beweging maken ( lang autorijden, wandelen fietsen etc )
@rosemarie, nee het was alleen een zware kneuzing toen, maar nu blijkt er dus een los botje en overmatige botgroei te zijn
Ik heb net een boek uitgelezen, spetters & schoenen van anita verkerk, had het al een tijdje thuis liggen en vandaag maar meegenomen in de auto en de heenweg gelezen, en kon het eenmaal thuis niet meer wegleggen haha leuk boek, leest lekker weg, verstand op 0 een aanrader!
Advocate Iris (25) is helemaal verslaafd aan trendy schoenen en haar hele flatje staat ermee vol. Minpuntje is wel, dat al haar lovers meestal luid gillend wegrennen als ze die puinhoop zien. Als Shoes and Gadgets de jaarlijkse uitverkoop heeft, schudt Iris haar aan-zware-anorexia-lijdende-spaarvarkentje nog eens extra leeg en vraagt een ochtend vrij. Jammer, maar daar wil haar bazige cheffin, alias The Bitch, helemaal niks over horen! Maar Iris wil nog maar één ding: die supertrendy knalgele stilettohakken uit de etalage, waar ze al weken van droomt! uiteindelijk komt ze ook nog in gedoe met enkele mannen die ze toch allemaal wel leuk vind, dan weer niet, dan weer wel etc echt een boek voor tussendoor, luchtig vermaak zeg maar
Dit is idd heerlijk verstand op 0. Echt een vrouwenboek hahaha. Ik zal vrijdag weer eens naar de bieb gaan. De boeken die ik nu heb vind ik niet zo. Kom er niet in verder en aangezien het mooi weer gaat worden wil ik dit weekend lekker in de tuin zitten en lezen. die gymopleiding zie ik later wel weer! haha komt me mn neus uit. Eind mei afronden en dan pas weer in september.
oh eind mei, lekker dat is het alweer snel Ik morgen werken en dan boodschappen doen, vier zaterdag mijn verjaardag voor de schoonfamilie en dan volgende week door de weeks, op me verjaardag gewoon voor mijn familie en vrienden. dus inslaan, ben een beetje door de voorraad frisdrank heen is me wat met dit warme weer slepen met die zware flessen , vind het een mannenwerkje maar mannetje moet weken dus helaas