Wanneer ben je volgende week jarig en hoe oud wordt je dan? Dit weekend heb je mooi weer en kun je het heerlijk buiten vieren! Eind mei begin juni (net wanneer ik mijn eindpresentatie heb) ben ik klaar met dit blok. Ik hoop zo eind mei. Ben ik er maar vanaf. Ben er klaar mee maar moet nog wel het één en het ander doen. Volgende week is bij ons de onderbouw vrij en wil ik dan een aantal buiten gymlessen geven. Moet namelijk ook. Hoop alleen dat het nog een beetje knap weer is dan. Tis een hoop werk en ben er eingelijk helemaal klaar mee, maar goed...deze maanden nog ff volhouden en dan pas aug/sept weer. Dat is meteen het laatste jaar.
oh buiten gym, altijd zo fijn. gratis bruin worden ook nog! hahah Ben a.s woensdag jarig, vriend ook vrij genomen, en maandag al allebei vrij, 2e paasdag dus wel een fijn weekje! Ben nu even aan het online shoppen, heb nog zoveel nodig voor de zomer. ben een beetje uitgekeken op alles van vorige zomer
online kleren shoppen bedoel je? Ik kan dat nooit zo goed, ik vind winkelen gewoon veel leuker. Moet dit weekend voor een nieuwe zonnebril kijken, deze die ik nu heb heb ik gister gelijmd met 10 sec lijm. Hopen dat hij het weekend nu nog haalt. Ik kan vanwege mijn hooikoorts niet zonder. sinds ik dat heb gekregen heb ik ogen die niet tegen de zon kunnen.
ja ik zoek online slippers en een tuniekje, maar helaas niks te vinden of wel wat en dan twijfel ik over de maat en hoe het valt dus schiet ook niet op. En ik vind het altijd zo lastig om het dan weer te ruilen of retour te sturen. dus word toch maar ergens een shop dagje inplannen binnenkort!
hahahah jij geeft precies de reden waarom ik niet online shop. Ik weet altijd alleen van esprit zeker de maat. Die is gewoon altijd goed. Toch bestel ik het dan alsnog niet online. Ik vind winkelen veel te leuk haha Ga ook eens kijken of ik deze dagen aan schilderen toe kom... ik hoop het zo. Anders heb ik over 2 weken vakantie, kan ik het dan nog doen. Doordat ik het hier de laatste tijd zo over die uiltjes heb wil ik weer wat doen. Ik ben weer creatief geinspireerd geraakt.
Ha Ladies! Ik ben er ook weer! Heb een heerlijk dienstje gewerkt! Mocht vanmiddag een of ander lullig klusje doen dus hoefde lekker niet te vaccineren ) Spannend Chantal die operatie, is toch wel bepalend voor de toekomst dan he? Ik heb zelf een bottumor (goedaardig) in mijn enkel gehad die is verwijderd. Behalve een lelijk litteken (orthopeden kunnen echt niet hechten) heb ik er niks aan over gehouden en kan weer prima lopen! Nu heb ik weer een of andere bobbel in mijn pols die eigenlijk weg gehaald moet worden, maar durf ook niet zo goed een afspraak te maken. Ik ben toch bang dat het mislukt en dat het dan erger wordt. Ik heb bijna 2 jaar op Orthopedie gewerkt dus heb te veel ellende gezien, haha. Lekker... shoppen! Wat zijn jullie favoriete winkels? Ik shop eigenlijk ook niet echt online... inderdaad vanwege de maat enzo of het valt anders dan ik hoopte, en dan weer die moeite van terugsturen enzo... Vrijdag weer salaris! Jippie!
Oh trouwens... mannetje begon zelf al over gisteravond toen ik net thuis kwam. Hij heeft sorry gezegd ;o) En we hebben het er even goed over gehad. Maar ik vertel er later nog wel wat uitgebreider over, want als ik nog actie wil moet ik nu stoppen met forummen zegt hij p
Hihi... nog een afsluitertje voor Lente: http://4.bp.blogspot.com/-B-hmjo0c7Vw/TV-Kw_NzXxI/AAAAAAAAN78/AH5KizDhsD0/s650/ollybannerkopie.jpg
@Zussie, ah je op bent op tijd gestopt op het forum zie ik hahah Maar wat grappig dat je ook op orhopedie gewerkt hebt, en ook nog een enkeloperatie, grappig dat je mensen totaal niet kent en toch wel eens gelijkenissen tegenkomt Ik hoop heel stiekem dat hij sochtends geopereert gaat worden en dan eind van de dag mee naar huis kan maar die droom kan ik beter zeker laten varen ? Ik kijk wel eens op de online shops van H&M, Bijenkorf, Esprit en Mango. Maar koop eigenlijk nauwlijks wat. Bij H&M heb ik laatst een leuk tuniekje besteld, komt de bestelling zowat 3 weken later binnen nou dat is me iets telang hoor zo weer werken, dan de boodschappen doen voor komende week, even de stofzuiger en dweil door het huis en dan heb ik hopelijk nog even tijd om lekker in het zonnetje te gaan zitten!
Ligt er een beetje aan hoe hij zich voelt.. Je weet ook niet hoe hij uit de Narcose komt he, of hij misselijk is of pijn heeft... en wanneer de arts tijd heeft om langs te komen. Als hij idd om 8 uur aan de beurt is en het gaat super goed, kun je altijd een poging wagen bij de arts ;o) Mijn ervaring is dat de arts dan wel eens zegt: je mag wel naar huis, en dat vervolgens de verpleegkundige met een probleem zit omdat er nog van alles geregeld moet worden voor het ontslag en de patient naar huis wil omdat de dokter heeft gezegd dat het mag p Heb je geen logeeradresje in omgeving Utrecht dat je niet zo ver terug hoeft te rijden? Heb jij ook op orthopedie gewerkt dan? Oja.... de boodschappen voor de pasen! Het is echt iets voor mij om dat te vergeten en er 1e paasdag achter te komen dat we geen brood hebben p En nu op naar mijn werk! Heb echt geen zin! Maar mijn overleg gaat niet door, dus dat betekent pas om 9.15 uur de eerste client. Jeej!
een vriendin van me werkt sinds kort op orthopedie na haar stage is ze er aangekomen en helemaal blij natuurlijk. Ik heb al zitten zoeken voor een adresje omgeving utrecht, maar dichtsbijzijnde zou ik dan 20 minuten verder rijden ben ik thuis dus schiet niet op + dat ik dan ook nog een logeeradres voor de pup moeten zoeken. Ik lijk wel huis-mama die alles moet regelen hahah vriend neemt ruggeprik ( wil niet luisteren naar mijn advies, bij is kleinzerig naar mijn mening, en als hij dénkt pijn te zien , voelt ie het ook ) maargoed komt ie wel achter dan of het gaat helemaal goed. zet net de pc aan op het werk en kijk als eerste nog even hier haha, ga nu toch echt aan de slag!
Goeiemoggel ladies! Nou gisteren toch wel weer een hoogtepuntje beleefd met mn vriend hoor. We gingen naar het strand ff uitwaaien, maar we moesten eerst nog m'n moeder wegbrengen. Dus het gesprek komt op een gegeven moment op honden uit (die we dus niet kunnen hebben vw allergie van hem) en toen zei hij tegen m'n moeder; 'ja als we straks.. *stilte* ehhm over een aantal jaar kindjes zouden hebben dan wil ik wel een hond hoor!' Jaaaaa ik vond het zooo schattig En op het strand begon ie - uit zichzelf! - over dat hij graag zou willen sparen voor ons kindje, een euro per dag had ie het over, omdat hij dat zo mooi symbolisch zou vinden. Hij was helemaal in de romantische-ik-wil-toch-wel-graag-een-kindje-bui Oja en last but not least roept hij natuurlijk de hele tijd dattie in de zomer pas voor het eggie wil gaan, maar ondertussen hoeft er toch geen jasje omheen.. hihi! Zo, ik ben weer klaar hoor @Lentekind: wat heerlijk dat je zo crea bent! Ben het eigenlijk ook altijd wel geweest maar gun mezelf er gewoon geen tijd meer voor ofzo.. schilderen? Wat ga je maken? @Chantal: duidelijk ,daar wil je dus eens werken. Zou ook helemaal kriegel worden als ik zo'n baas had. Nou meid, je hebt idd nog even te gaan en als dit al zo snel ging komt er ook gauw genoeg wat anders. Enneh.. wat lijken onze vrienden op elkaar he @Zussie: jeej zie je wel! Toch nog goed gekomen! Whaha ik moest zo lachen om je! Je was snel weg, mannetje had er zin in zeker?
Hey meiden! Ik wil ook ff iets positiefs delen Gisteren de koopakte getekend, gisteravond behoorlijke stress gehad, omdat nu alles ineens super snel moet ivm hypotheek:S Maar gister voordat we naar bed gingen zei vriendlief: 'Ik vertelde vandaag op het werk dat we een huis hadden, zei Dikke Theo (collega) dat ze zeker in oktober weer goed nieuws kregen.' (hij bedoelde dus dat ik dan zwanger zou zijn). En daar had vriednlief op gezegd: Dat zien we dan wel Vond ik heel positief omdat hij tot nu toe echt zoiets had van ik wil een tijdje met zijn tweeen zijn, en nu heeft ie zoiets van we kijken wel hoe het gaat dus gaat zeker de goede kant op @Babsies; Ik moest wel lachen om jou verhaal, ook om dat van Zussie, echt alle mannen zijn hetzelfde @Chantal; Goed van je dat je op je strepen bent gaan staan bij dat bedrijf.. Jeetje wat een inconsequente baas.. Succes met verder zoeken! In wat voor omgeving en wat voor werk zoek je? Ik werk namelijk als re-integratieconsulent en heb dus veel contacten en vacatures bij bedrijven, dus als ik wat voor je tegenkom Hmm tis toch wel lastig me die operatie.. Heftig zeg.. Ik hoop voor je dat je alsnog iemand kan vinden om met je mee te rijden! Zit nou op school, heb net les gehad.. Hoef mn volgende opdracht pas op 23 mei in te leveren, dus begin er voorlopig nog niet aan Heb echt ff veel aan mn hoofd nu omtrent het huis/hypotheek/meubels enzo..
@Yara, ik zit nu op de administratie van een koekjes bedrijf en hou me vooral bezig met klachtbehandeling etc wat ik op zich heel leuk werk vind, leuker dan de ''normale'' administratieve functies die ik hiervoor altijd gehad heb. maar ik weet het nog niet helemaal, gisteravond hadden vriend en ik het er nog over. En misschien wil ik wel een hele andere kant op qua werk. maarja is de vraag weer wat dan,en is het slim aangezien ik stop met werken zodra de kleine er is. dus op mn cv zou het beter staan als ik tot die tijd gewoon in dezelfde functie blijf, aangezien in de administratie ook genoeg voor 2 of 3 dagen te vinden zou zijn als babytje wat ouder is dus ik denk er nog even over na. maarja nog 3 maanden om te denken voor huidige baas me buiten schopt hahah
Haha Nja mocht ik wat tegenkomen, PB ik het je wel Dat is ook zo, je hebt nog genoeg tijd om iets leuks te zoeken en de markt trekt nu toch meer aan tegen de zomerperiode dus kansen genoeg.. En anders heb je daarna nog WW recht, dus omkomen zullen jullie niet
haha nee dat is waar, en zodra er een kindje zou zijn moeten ( nouja vrijwillig moeten haha ) we ook leven van 1 salaris dus dat moet lukken. Maar dan krijg je natuurlijk weer meer toeslagen maar ik ga er totaal niet vanuit dat ik in augustus zonder werk kom te zitten.er is vast wat leuks te vinden! en anders even ( tijdelijk ) wat minder leuks nog iemand van het zonnetje aan het genieten vandaag ?
Ja joh Chantal, dat komt echt wel goed hoor! En als je 1 of 2 maandjes werkloos zou zijn is ook nog niet zo'n groot probleem toch? Kun je lekker leuke dingen doen, haha. Maar op administratief gebied zou er toch wel iets te vinden moeten zijn. Yesss... lekker vrij tot dinsdag! Heerlijk! Moet wel veel voor de studie doen, maar als ik 's ochtends nou lekker productief ben kan ik 's middags in de zon! Misschien ga ik morgen mijn mannetje wel verassen met het eten... gourmetje voor twee ofzo ;o) lijkt me wel gezellig om eens samen te gourmetten, haha!
gourmet zeker gezellig maar voor mij even niet meer haha vorige keer zo slecht gevallen. morgenochtend tandarts, en ook vrij, lang weekend! dinsdag pas weer, wel een hele dag voor de verandering normaal halve dagen