Ik doe ook mee raad-de-haarkleur wat ik dacht over jullie babsies: blond haar lente: blond haar yara: donker tot zwart haar rosemarie : donker haar zussie : donker haar grappig dat je zo'n heel ander beeld kan hebben van iemand Ik heb zelf donkerblond haar, maar dankzij de kapper al jaren kastanje-middel bruin
oja ik droomde vannacht dat ik zwanger was, het moet niet veel gekker worden Ik droomde dat ik een test deed, maar vriend zag het streepje niet, ik wel. Dus deed ik een clearblue digitale en daar stond op 2-3 weken zwanger. Een beetje met een vreemd gevoel werd ik wakker en keek vriend aan, die natuurlijk gewoon sliep. als ik eraan denk komt dat gekke gevoel weer terug, het leek zo echt! hahah
Oh ik heb dat ook wel eens gehad. Zelfs toen ik op de wc zat zat ik naar mijn buik te kijken terwijl ik die niet had. Het leek zo echt, zelfs toen ik wakker werd. Ik heb donkerblond haar. Eigenijk een allegaartje... heb zwarte, blonde, bruine haren Ik was al voor de wekker van mn vriend wakker. Heb ondertussen al gestreken, gegeten, de was erin en de vaatwasser uitgeruimd. Goed bezig zeg ik van mezelf
Ik heb trouwens wel iedereen aan het denken gezet zie ik zo als ik alle berichtjes zie nadat ik vertrokken was hhahaa
hai, hihi ja lentekind, was wel grappig! grappig dat jullie dat zo droomden, heb dat (nog) niet gehad. mn weekend is al begonnen heerlijk! van jullie ook? zo lentekind idd goed bezig! ik heb alleen nog maar de hond uitgelaten haha
Haha de meesten hebben wel gelijk;P Ik heb idd bruin haar, en heb ze jaren zwart geverfd Ik vind het ook wel grappig om te bedenken hoe jullie eruit zien Vriendlief vroeg laatst nog: Wat moet je toch op zown forum..? Hij snapte niet dat het juist fijn is om zo met mensen te kletsen die in hetzelfde schuitje zitten.. En ik ben ook wel super nieuwsgierig naar jullie Maar het is juist fijn te kletsen met mensen die niet dicht bij je staan.. Vrienden zijn toch subjctief, en hier kijken mensen lekker met zown frisse blik overal tegenaan Hmm wat kunnen we nog meer van elkaar raden behalve haarkleur? Mijn weekend is helaas nog niet begonnen
haha ja goed bezig, maar moet nog wel meer doen. Ben idd vrij en wil zoveel mogelijk doen voor mijn opleiding zodat ik volgende week vrijdag, als ik vakantie krijg, zo min mogelijk hoef te doen. vanaf 18 mei begint er weer een nieuwe babyboom! Even voor de geïnteresseerde onder ons.
ja ik vind het idd ook gezellig om te kletsen met jullie. ook omdat jullie in hetzelfde schuitje zitten idd. kan je toch ervaringen uitwisselen. jammer dat je nog geen weekend hebt! tot hoelaat moet je werken?
Haha, ik heb alleen niet zown lang jaar i wish Rosemarie; Hmm weet ik nog niet.. Ik werk normaal gesproken tot 5 uur, maar ik mag zelf weten hoelaat ik begin en stop, als ik maar aan mn uren kom.. Dus ik denk dat ik eerder stop vandaag, weer is veels te mooi en er is echt bijna niemand hier op kantoor.. Voordeel is wel dat ik dan lekker veel gedaan krijg
Ik ook niet p Ik ga geen postuur raden hoor... Hahaha.... straks beledig ik iemand: 'ik denk dat jij klein en dik bent'p
@ yara: ja idd kan je lekker doorwerken. werkse nog ff dan! @ zussie; nee idd laten we dat maar niet doen. schoenmaat raden dan