Ik heb 38! Dus mij heb je ook goed! Ik kreeg net een mailtje met de titel: '1 ei is geen ei' Ging natuurlijk over pasen p maar ik ben zo met andere eieren bezig dat ik dacht 'huh?'
Haha, wat goed van mij Haha muts, ik heb dat met het woord 'klussen' Elke keer als iemand zegt dat ik van de zomer lekker kan gaan klussen denk ik 'Huh'?
Ja, dat heeft dan ineens een dubbele lading he? Ik heb 1 keer een grote fout gemaakt.... het woord 'klussen' genoemd tegen mijn mannetje! Oei.... kun je beter niet doen kan ik je vertellen, haha!
Ja behoorlijk.. Whaha, hij zal zeker spontaan geen zin meer gehad hebben? Tenminste, die van mij zou daar denk ik ook niet zo blij mee zijn.. Vind het ook maar een vreemd woord daarvoor, maar kan ook ff geen beter woord verzinnen
Normaal noemen wij het gewoon 'seksen' maar ik heb me dus een keer versproken. Hij keek me heel vreemd aan... oepsie....
Nou die van mij snapte klussen ook niet, zijn reactie was ; hoezo klussen ? we zijn net klaar! ( had ie het over het huis ) En ik heb schoenmaat 38 Yara, jij raad wel erg veilig he tussen 37 en 41 hahah
pff lentekind, wat ben jij goed bezig geweest en dat voor 8e! Ik heb tot nu toe nog niks gedaan, op een bezoekje aan de tandarts na. alles was weer prima. wat fijn toch weer moet nog veel doen maar zit nu toch erg fijn aan tafel met het raampje open. een lekker briesje door het huis!
Haha, vriendlief noemt het altijd heel charmant 'sexytime' Ja tuurlijk, vond het veels te moeilijk om letterlijk te raden wat iemands schoenmaat is Zo heb ik denk ik iedereen
Hahahaha 'sexytime'! die vind ik wel erg mooi! Die houden we er in! Wij hebben er ook nog een... ik zat een keer te leren voor mijn tentamen. Dat ging over fusies... en je hebt horizontale en verticale fusies. Kwam mijn mannetje even bij me kijken, wierp een blik op mijn collegesheets en zei toen: 'Hmmmm, horizontale fusie ;o)' Dus zo wordt het nu ook wel eens genoemd bij ons in huis.
Haha, als jij dat wil Ik vind het altijd wel grappig! Ow echt, mannen Die zien ook overal iets in he horizontale fusie, ik vind die ook wel geinig
Ik vind het altijd zo schattig... Mijn mannetje vindt het best wel lastig over seks te praten, durft dingen niet zo goed te benoemen enzo. Maar soms heeft hij dus ineens zo'n uitspraak (als met de horizontale fusie), waar hij zelf dan soort van van schrikt dat hij dat zomaar gezegd heeft. Hahaha, daar kan ik dan helemaal om in een deuk liggen...
Hmm heeft de mijne ook last van.. Maar is eigenlijk best vreemd omdat mannen onder elkaar wel vaak lomper zijn en stoer willen doen.. en bij de vrouw durven ze dat dan niet Maar is wel echt grappig dat die van jou er dan ook serieus van schrikt dat hij zown uitspraak doet
nou hier is het juist andersom, hij zegt gewoon wat ie vind of denkt. en dan heb ik wel ooit zoiets van, oke kun je het ook ff anders benoemen haha
Ik ben even zo pissig... Krijg ik net een mail!!!!! van mijn moeder dat mijn vader woensdag op donderdagnacht in het ziekenhuis heeft gelegen met een verdenking van een hartinfarct... En dat hoor ik dan nu... via een mail! Ik vind het echt geen stijl.... sorry hoor... Misschien is mijn moeder wel zo geschrokken dat ze niet durft te bellen (gaat ze misschien huilen ofzo), maar het is wel mijn vader, ik vind dat ik dat gewoon hoor te weten. Niet een dag later via een mail...
via een mail!?! Weet natuurlijk niet hoe jullie contact normaal gesproken is, maar ik zou zoiets nooit per mail te horen krijgen/willen krijgen! en wat raar dat je moeder je niet gewoon snachts dan opbelt toch neem aan dat je dit zelf ook fijner zou vinden ? tjee zeg wat vreemd.. hoe gaat het nu met je vader ?
Mijn moeder belt normaal voor elke scheet... Contact is gewoon super goed! Hij is nu weer thuis maar het is nog niet over. Waarschijnlijk is het toch stress/overbelasting geweest (hij heeft een hele drukke, stressvolle baan, gaat daar in juni ook mee stoppen). We hebben 5 kinderen thuis dus misschien wilde ze niet iedereen wakker bellen, maar zoiets belangrijks wil ik gewoon meteen weten en niet op deze manier... Dan slaap ik maar een nachtje slecht hoor, jammer dan. Maar ga het haar wel zeggen dat ik dit niet tof vind... maar eerst moet het even bezinken want nu ben ik gewoon aan het janken van boosheid dat ik het zo moet horen.
Meid, wat rot! Toch vreemd dat je moeder niet meteen gebeld heeft.. Kan natuurlijk zijn dat ze jullie niet aan het schrikken wilde maken, maar je zou toch verwachten dat ze dan even belt.. Maar ze is zelf natuurlijk ook enorm geschrokken.. Maar goed, vind ik niet echt een excuus om niet even te bellen.. Sterkte meid! Eerst ff afkoelen en dan maar horen wat je moeder te vertellen heeft.. *knuffel*
Ja bel vanavond mijn zus wel even wat die er nou van vindt... Ga nu maar niet reageren op die mail want dan word ik alleen maar boos... Mijn man begrijpt het ook niet.... Nouja, zegt hij, daar bel je toch gelijk over? En ander meteen de volgende ochtend toch? Als het dan 's nachts gebeurt...
Ik zou sowieso niet via de mail reageren, kan zo verkeerd overkomen.. Dan zou ik gewoon ff bellen naar je moeder.. Maarja als je dan toch alleen maar boos wordt, kun je mss beter ff wachten.. Maar van de andere kant, je mag toch best boos zijn? Ik bedoel, kom op, je vader lag in het ziekenhuis. Succes meid, laat ff weten hoe het is afgelopen.. Ben het trouwens helemaal eens met je man