Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, maar ik wil niet boos worden op mijn moeder want die is vast zelf ook heel erg geschrokken enzo...
    Denk ook dat ze mailt omdat ze een beetje te emotioneel is om te bellen. Bel haar vanavond of in de loop van de middag wel even.

Het is ook gewoon de schrik weet je. Mijn vader is 54, verder prima gezond, rookt niet, drinkt niet veel. En dan toch kan zoiets je zomaar overkomen. Dat je gewoon vanuit het niets een van je ouders kwijt kunt raken.
    Mijn vader heeft het ook al jaren over alle dingen die hij met zijn kleinkinderen wil doen. En dan sta ik er ineens bij stil dat hij dan misschien wel nooit opa zou worden of mijn kindje nooit zou zien...

Nouja... ik ga zo maar even een tijdschriftje ofzo voor mezelf halen. Even lekker naar buiten, beetje ontspannen. Het lukt me nu even niet om aan mijn essay te gaan schrijven!

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja oke, dat snap ik dan ook wel weer..

Ik heb daar een paar maanden geleden helaas nog bij stil moeten staan. Dat ging dat niet over een ouder, maar de oma van mn vriend. Schoonzusje was op het moment dat zij overleed al bezig met proberen. Is toch heftig.. Van de andere kant probeer ik er niet te veel bij stil te staan, maar kan me voorstellen dat je door zoiets echt even met je neus erop gedrukt wordt..
    Ik hoop dat het gewoon allemaal goed gaat!

Is het daar wel lekker weer? Hier is het op zich wel warm, maar nog steeds niet zonnig, en wilde eigenlijk gaan pauzeren als de zon doorbreekt:p

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik sluit me eigenlijk wel aan bij de voorgaande berichten. Wat vervelend voor je Zussie. Knap dat je even 'tot 10 telt' en haar vanavond ermee confronteert als je zelf wat rustiger bent. Een hele nare situatie. Hoop dat het snel beter gaat met je vader.

Ik was net in de stad en moest een nieuwe zonnebril. Die ander die ik had die hadden we woensdag met seconde lijm aan elkaar geplakt in de hoop dat hij het nog zou houden tot het weekend. Net dus op jacht.
    Ik vind het altijd maar lastig. Ik heb, sinds ik hooikoorts heb, hele gevoelige ogen als het om de zon gaat. Vandaar dat een bril dus goed moet aansluiten en goed donker glas hebben. Ik vroeg dus in de v&d even of ik de brillen buiten mocht proberen om te kijken welke van de 2 er beter aan sloot. Prima zegt ze, ik liet mijn tassen daar en ging proberen. Ze zei wel, het alarm kan af gaan omdat er een strip op zit. Oh prima, ik pas wel even en ben zo terug.
    Ik loop door het poortje, alarm gaat af en ik ga buiten passen. Komt er een andere verkoopster en die zegt; 'mevrouw, komt u eens terug'. Ik leg uit dat ik die brillen aan het passen ben en dat het mocht. Die vrouw nog eens 'komt u eens gauw binnen'. Ik had ondertussen beide brillen gepast en liep terug naar binnen. Zegt die vrouw, 'het is niet de bedoeling dat u zomaar die brillen mee neemt naar buiten' (en dan echt op zo'n pinnige manier) Dus ik legde haar uit dat het van haar collega mocht en dat ik erom gevraagd had en goedkeuring had. Ze was het er niet mee eens. 'Als elke klant dat doet, dat kan natuurlijk niet'. Dus ik werd een beetje pissig en zeg; "mevrouw, ik doe het toch niet zomaar, ik heb het eerst aan uw collega gevraagd, ik had toestemming...sorry hoor dat u er anders over denkt dan zij. Volgende keer zal ik u wel laten omroepen om te horen of het oke is.'
    Ik heb later bij dat andere meisje mijn excuses aangeboden dat door mij haar collega zo begon te zeuren op haar. Ze zei al, ik had er wel vertrouwen in dat het goed zou gaan hoor. Ze had niet zo hoeven te reageren. Echt, sommige mensen...

Maar, weet je wat ik ook heb gekocht in de stad?????
    raad maar ;)

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja het is hier ook heel zonnig!
    's middags staat de zon op de woonkamer, dus dan wordt het echt snikheet hier.
    Nu is het nog heerlijk!
    Ga vanavond wel aan mijn studie werken... ben 's avonds meestal toch meer op dreef....

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hier was het vanmorgen ook niet zo zonnig, nu wel alleen is er meer wind. Ik ben in een hempje terug gefietst dus het is best lekker!

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Lentekind, wat een avontuur:p Heb je geluk dat je ze je niet aangehouden hebben;) maar heb je nu een zonnebril gekocht? Die je ook nog eens goed staat? Omdat je zei dat je geen brillenhoofd hebt;)

Nou uhm, laat me eens denken, je was bij de V&D.. Dan gok ik op (in deze volgorde;)):
    - een speen
    - dat boek van Kluun
    - een uiltje

hmm ben nu aan het typen en bedenk me dat het echt van alles kan zijn, van babykleertjes tot iets wat daar totaal niet mee te maken heeft;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente: een uiltjeskussen?

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha nee, ik ben een ego...denk aan mezelf niet aan mijn kinderkamer waar mijn kind van kan genieten ;)
    Ben in meer winkels geweest.

Die bril heb ik idd gekocht. Vind hem vrij groot maar ik moest er een hebben dus heb het maar gedaan en anders, als mijn vriend het niks vind kijk ik nog wel verder. Ik had een mms naar mijn zus gestuurd tijdens het passen haha zo kon zij mee beoordelen.

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm, dus ik had niks goed?;)

Kleding voor jezelf? Leuk rokje? Sieraden?

Pff je maakt het ons wel moeilijk:p *hint,hint*

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha ja ook kleding, had extra leggings nodig. Niet heel boeiend en leuk dus. Ik moet zeggen dat de stijl kleding dit seizoen me nog een beetje tegen valt. Of ik moet weer even wennen.

Het heeft te maken met zwanger zijn natuurlijk, what else!

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Trouwens... die mensen bij de V&D moeten niet zo zeiken!
    Je hebt je tas toch achter gelaten bij de kassa.... dan kom je heus wel terug hoor!

Ik heb een keer ook ruzie gehad bij de V&D. Ik moest naar de wc... kom ik daar, zit er niemand bij dat schoteltje. Dus ik mijn 20 cent (of hoeveel het was) daar op gelegd (je moet toch altijd vooraf betalen?) en naar de wc gegeaan.
    Kom ik er uit, zit er ineens een vent bij dat schoteltje. Dus ik loop gewoon weg, zegt hij: ja je moet nog betalen.
    Dus ik zeg: dat heb ik al gedaan toen ik het toilet in ging, maar toen zat u niet op uw plek.
    Viel hij helemaal tegen me uit, 'ja dat zal wel' en dat 'meisjes zoals ik' dat altijd zeggen.
    Ik was echt zo boos, het is gewoon vervelend als je weet dat je de waarheid spreekt en iemand gelooft je niet.
    Maar er hing daar een beveiligingscamera. Dus ik heb tegen hem gezegd: 'weet u wat u doet, lekker op die camera terugkijken en zien dat ik gewoon betaald heb, tot ziens meneer'. En toen ben ik hem gesmeerd.
    Was met mijn mannetje aan het winkelen (volgens mij in Leiden) heb me de hele middag nog opgefokt gevoeld daar over, haha.

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ja idd, je voelt je dan echt niet prettig. Ik kan niet liegen (soms ook wel eens onhandig haha) maar mensen die je niet geloven...bah. Moeten ze maar de deuren van de wc afsluiten als er niemand naar de wc mag als ze er zelf niet zijn.:D

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente: een tijdschrift? de 'zwanger' of zoiets?

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    nee, foliumzuur!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja... ik ga meestal wel uit van het goede in de mens. Ok, soms pakt dat verkeerd uit, maar de meeste mensen zijn volgens mij nog steeds wel eerlijk enzo. Het maakt het allemaal gewoon een stuk leuker en gezelliger in Nederland als iedereen een beetje vertrouwen stelt in de ander.

Trouwens ook zo lomp... er stonden een paar grietjes daar bij die wc, die er ook al stonden toen ik er in ging... die moeten gezien hebben dat ik betaald heb, en die vielen me ook niet even bij ofzo. Stonden daar maar een beetje te lachen... misschien hebben ze mijn 20 cent wel van het schoteltje gestolen :eek:p

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Aaaaaaah hahahahaha goedzooo!
    Welke heb je genomen?

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik heb de goedkoopste van de Etos. gewoon alleen foliumzuur waarvan je er maar 1 op een dag hoeft. haha heb eindelijk de keuze doorgehakt voor mezelf, goed he?! ;)

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Lentekind, ik zat dus niet echt in de buurt;)

Maar goed joh, welke heb je nu?

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Spannend he zo bij de kassa?
    Ik kocht toen ook echt alleen dat (ik heb VSM puur mama).
    Die jongen bij de kassa keek wel een beetje naar me, maar ach...

Zwangerschapstesten heb ik samen met mijn mannetje gekocht :eek:) ik vond dat hij ook eens moest voelen hoe het voelt om daarmee aan de kassa te staan.

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nou, ik dacht idd dat ik dat zelfde gevoel zou hebben als wat jij nu beschrijft maar ik had dat niet. Ik heb zoiets, als het zo makkelijk gaat, dan gaat het straks met condooms en zw.testen ook vast wel makkelijk ;)

Deel Deze Pagina