Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ik heb trouwens wel alvast voorspeurwerk gedaan om te kijken waar ze liggen haha

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja... moet wel zeggen dat ik die tabletjes minder erg vond hoor dan zwangerschapstesten...
    Maar die tabletten kun je ook kopen als je al zwanger bent, en op de een of andere manier vind ik dat minder erg... Als ik zwanger zou zijn zou ik er trots op zijn dus dan maakt het me niet uit wat ik daar voor moet kopen...

Maar het idee dat mensen weten dat je bezig bent 'zwanger te worden' dus met een zwangerschapstest ofzo, vind ik wel ongemakkelijker...

3. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kijk nu naar babyboom afleveringen van andere jaren en dan zie je dat het niet altijd zo makkelijk gaat. De vrouw laat eicellen afnemen en moeten vervoerd worden naar een ander ziekenhuis (door de man) de man moet daar zijn productie afleveren en dan kijken ze of ze een match kunnen maken... Nou dat lijkt me wel erg haha. Dat je daar met je potje kwak aan komt om te kijken of het wat is.

Dan valt een testje of foliumzuur in de winkel best mee.

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha:p dat is dan ook wel weer zo;P

Ik heb ook alvast speurwerk gedaan, maar heb laatst dan ook al eens een testje gehaald.. Vond het spannend ofzo en voelde me ook niet echt bekeken, maar heb em dan ook gekocht in de stad waar ik werk en dus verder niemand ken.. Dat scheelde mss ook wel.. En de tabletjes heb ik nog niet gezocht, maar ik ben er ook nog steeds niet over uit welke ik zou willen

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat is zo.... echt genant eigenlijk he... voor die mannen...

ik heb zin om positiekleding te kopen...

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik zou niet die nemen die ik heb, die zijn super groot om in te nemen!
    Ik vind het wel een prettig idee dat er nog wat andere dingen bij zitten, vitamines enzo...
    Ik maak deze op... en dan stap ik over. Het schijnt dat ze bij de DA ook multi-zwangerschapstoestand hebben, die zijn niet zo groot om in te nemen.

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Whahaha, Zussie toch!;)

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja erg he? Ik zit nu stiekem ook wel eens te kijken in de winkel...

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahha ja positiekleding, dat is mooi. Misschien dat ik daarom de mode van nu niet zo leuk vind!
    Ach, nog even geduld en alles wat ik nu bespaar, kan ik dan uitgeven hahaha

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm ik heb echt een hekel aan pillen, krijg een paracetamol al amper weg.. Dus dan zou ik beter die van de DA kunnen nemen? Pff ik heb echt geen idee..

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja dat is dan ook wel weer zo,, Ik ben daar *jammer genoeg* nog niet mee bezig:p Eerst maar eens het huis inrichten en een datum prikken waarop de pil de deur uitgaat:p

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Deze die ik nu heb gehaald zijn ook echt niet groot. Volgens mij dezelfde maat als mijn pil. Die is ook niet groot dus dat komt goed uit. Ik heb daarom ook die etos zwanger worden ook niet gedaan. Die zijn veel groter. En nog meer nadelen waren dat ze duurder zijn, minder in een potje en je moet er 2 op een dag.

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    tering wat kletsen jullie wat af! Ik ben druk met poetsen, dacht even spiekem of iemand wat nieuwtjes heeft.
    hele verhalen!!

Leuk he lentekind dat foliumzuur, ben je er toch weer een beetje extra mee bezig!
    @Zussie, ben toch wel benieuwd naar je moeders ''uitleg'' ,
    wat raar zeg maar waarschijnlijk is ze gewoon geschrokken
    en kan ze je goed vertellen hoe en wat.

Mannetje smst net.. vanavond even de stad in ? wil nog cadeautje voor je kopen.

Ik zo : joehoe goede vrijdag ?

smst ie terug : GVD wat een k*tgedoe

uhmm? was vast een erg belangrijk cadeautje hahah

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja 2 op een dag vind ik ook niet echt relaxed....
    Foliumzuur alleen is inderdaad wat kleiner dan die multivitaminen.
    Maar tegen die tijd moet je gewoon eens op het forum speuren, want je kunt wel info vinden over welke niet zo groot zijn enzo...

Ik heb een hele lieve belgische collega, die een hele zak zwangerschapskleding mee had genomen voor een collega die nu zwanger is en het niet zo breed heeft. Die collega had avonddienst dus was er nog niet, dus mijn belgische collega ging tijdens de koffiepauze al die kleding aan ons laten zien.

Toen kwam er op een gegeven moment een super mooi zwangerschapsrokje te voorschijn, waar ik meteen helemaal weg van was (maar dat ging ik natuurlijk niet zeggen). Dus ze houdt dat rokje zo voor zich, kijkt er naar, vouwt hem op en geeft hem aan mij. Deze is voor jou, voor als je zwanger bent, hij zou je prachtig staan.
    Ik vond het zo lief van haar!
    Dus mijn eerste positieding ligt al in de kast!

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oeh Chantal... nu ben ik wel heel nieuwsgierig wat dat cadeautje dan zou zijn...

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou anders is ik wel!
    Ik was net heel blij.. een blauwe brief in de brievenbus..
    dacht YES ik krijg geld terug!

is het een brief dat ik nog aangifte 2009 moet doen omdat ik volgens hun berekening een bedrag terugkrijg
    zou zweren dat ik in 2009 gewoon aangifte gedaan heb, blijkbaar dus niet. of ik word gek

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oehhh cadeautjes.... ik kan daar nooit zo goed tegen. Ik zou voorstellen om dan morgen de stad in te gaan :D vertel maar als je weet wat het voor cadeau is hahah

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die belastingdienst doet wel eens vaker rare dingen haha wij moesten laatst nog wat aanvullen van 2009. Ze lopen wat achter haha

Wat lief dat ze die kleren allemaal weg geeft en dat ze dan aan jou denkt. Beschrijf eens hoe het eruit ziet. Ben benieuwd.

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ehm... ja is lastig uit te leggen...
    Het is een rokje op knielengte... van zachte, maar best wel dikke stof...
    De ondergrond is licht, beetje cremekleurig geloof ik, en dan zitten er allemaal bloemen op met lila, rose en een beetje een groenig kleurtje. Ze had er ook eenzelfde soort groenig shirtje bij.
    Maarja... de ene bloem is de andere niet he, dus het kan nog van alles wezen.
    Maar het is een beetje een romantisch rokje, in zachte kleurtjes. Vind hem helemaal fantastisch :eek:)
    Hij is van een belgische winkel 'Fragile', heb even gezocht, ze hebben nu ook een winkel in Den Haag. Schijnt in Belgie heel populair te zijn, ook onder niet zwangere vrouwen, haha. Die kleding is namelijk zo gemaakt dat je het ook kunt dragen als je niet zwanger bent.

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat is tegenwoordig heel veel zwangerschapskleding. Je ziet het er niet aan af dat het voor zwangere vrouwen is. Vooral de broeken schijnen erg lekker te zitten. Na de zwangerschap pas je vaak je eigen broek nog niet maar dan wel die van de zwangerschap nog. Het lijkt allemaal gewoon maar toch net ff anders ;)

liep langs de prenatal en daar hadden ze ook een leuke jurk in de etalage staan. ach ja, voor je kijken en doorlopen ;)

Deel Deze Pagina