Ik heb ook al een leuk jurkje gezien bij Prenatal voor de nieuwschierige onder ons > deze bedoel ik dus Prenatal - Positiemode - Positiekleding - Prenatal
ik heb ook zoiets soortgelijks gezien alleen dan met blauw! Sowieso loop ik heel graag in jurken en rokken dus ben blij dat eht bestaat ook voor zwangere haha
deze bedoelde ik Prenatal - Positiemode - Positiekleding - Prenatal Hoe doe jij je linkje, mijne is veel langer dan de jouwe haha
Ik draag ook graag jurkjes en rokjes... Als ik een keer een broek aandoe naar mijn werk is iedereen helemaal verbaasd... haha... Maar heb deze hele week een broek aan gehad... had ik zin in!
hmm ik draag juist heel weinig jurken en rokjes.. ben veels te gehecht aan mn jeans Die 'zwangerjeans' zien er ook altijd zoo lekker uit, met zown band Maar begin nu wel steeds meer te kijken naar jurken en rokjes.. Draag al zoveel jaren bijna alleen maar broeken, ik ben echt toe aan iets nieuws Krijg van dit weer ook zoveel zin om een nieuwe zomergarderobe aan te schaffen alleen moet ff geld besparen, dus is niet zown goed idee Maar ik vind de kleuren nog een beetje tegenvallen tot nu toe..
Lentekind, die is ook leuk! had ik nog helemaal niet gezien Ik draag ook regelmatig jurken, rokken weinig, in winter dan wel weer spijkerrokjes met een legging of maillot eronder. Ik hoop dat ik ' mooi ' - zwanger word. Met alleen een buik erbij en niet dat ik zeg maar maatje walrus ga worden
haha maatje walrus....tja je weet het niet van te voren maar ikdenk dat dat bij mij niet gaat gebeuren. Ik hoop dat ik heel mooi een buikje aan de voorkant krijg. Ik hoop dat ik uberhaupt zwanger raak... Echt, ik ben daar wel eens zo bang voor dat het niet gaat lukken. Nare gedachte, maar hij komt toch echt regelmatig in mijn gedachte op. Ik zou het zo'n gemis in mijn leven vinden. Yara, tijd voor veranderingen....hormonen op hol?
Haha... ik verwacht niet echt van mezelf dat ik helemaal breed ga worden gezien mijn bouw... Ik ben eerder bang dat ik bijna geen buik krijg ( dat zou ik echt heel jammer vinden! De mode van nu is juist wel helemaal mijn smaak wat betreft de kleuren en de printjes enzo!
Ik ben juist de laatste tijd bang dat het wel heel snel lukt, maar dat het dan misgaat. Geen idee waarom in de familie en vriendenkring heb ik pas bij 1 zwangerschap meegemaakt dat het fout ging. dus dat kan de angst ook niet zijn. Maar zo'n vreemd voorgevoel heb ik , stom he Hopelijk heeft mijn gevoel het deze keer mis!
tja aan de ene kant heeft het een voordeel als je geen buik hebt...het hoeft er daarna ook niett af Maar idd, als ik zwanger ben dan zou ik wel willen dat je het ziet en het liefst al voor de 20 weken! sommige krijgen daarna pas een beginnend buikje. Ach, voor de grap zeg ik het nu wel eens...als ik in de avond mjn eten op heb heb ik altijd een buikje. als ik hem dan ook nog eens expres uit zet, dan zeg ik atlijd tegen mn vriend...kijke, 3 maanden Verder heb ik niet echt wat te klagen met mijn lijf. Het eten moet toch ergens heen.
Ja dat heb ik ook... beetje opgezette buik na het eten! En dat het er na de zwangerschap nog aan zit heb ik er best voor over hoor... ik heb gewoon zin om trots met zo'n dikke buik rond te sjouwen p
Hmm, geen idee Lentekind, zou best kunnen Gewoon nesteldrang nu, omdat het nu allemaal dichtbij komt En ik ben ook wel eens echt bang dat ik niet of verminderd vruchtbaar ben, ofdat het idd misgaat.. Ook niet echt een reden, maar ik denk dat elke vrouw met een kinderwens dat wel eens denkt.. En gezien mijn bouw denk ik idd ook niet dat ik formaatje walrus wordt Heb ongeveer hetzelfde postuur als mijn schoonzus, dus kan nu mooi zien hoe zij zwanger is Hoop dat ik (tot nu toe iig) hetzelfde zwanger ben, ze begint nu echt een buikje te krijgen
Haha, ja ikke ook:d lijkt me geweldig met zown mooie buik En die grapjes maak ik idd ook vaak, heb ook vaak een opgezette buik na het eten
Ja... ik denk dat iedereen daar wel eens over na denkt... Wat nou als het niet lukt, of als het mis gaat... Maar ja, niet te lang bij stil staan, want het gaat echt niet sneller of beter als je daar over na gaat zitten denken... Dat doen we wel tegen de tijd dat het echt niet opschiet of als het echt mis is gegaan...
Meiden! Sorry heb nog effe niet alles gelezen en moet zo weg maar moet wat delen! Ik heb net een positieve ovu-test! Op dag 13 Jeej! En gisteren geklust! Pff ben helemaal hyper haha! Nou vanavond ga ik ff lezen hoor maar moet dit kwijt want dat kan nergens anders opt moment haha!
Ik ben ook wel positief en blijf dat ook meestal wel. Sommige mensen hebben altijd maar ellende, dan denk ik ook altijd maar, het is net hoe je het zelf bekijkt. Als je het negatief ziet, dan is dat het ook. En met dit mooie weer moet je vrolijk zijn dus hup!
Guttegut... ik zit weer te janken bij dit De zwangerschapstest | Babyboom Hahaha... Fijn voor je Babsies! Zo snel een positieve test! Welke gebruik jij? Want ik ben iets minder succesvol met die testjes ;o)
@Babsies! Kijk dat is positief!! vanavond weer volop klussen Ik ben wel bang voor een maatje walrus aangezien de kilo's er makkelijk bijkomen als ik een aantal weken ongezond gegeten heb etc. En ik wil graag mijn maatje S weer aankunnen ná de bevalling. Anders ook zo jammer van alle mooie kleding haha mijn zus werd wel echt een dikkie, maargoed die was van zichzelf ook al een stuk voller dan ik ben. Denk dat dat ook meespeelt. achja eerst maar eens zwanger worden! * moet toch echt nog stofzuigen en dweilen, kan iemand me van de stoel schoppen *