Babsies Super meid, ben echt blij voor je! Nu maar hopen dat je cyclus zo regelmatig blijft! Flink aan de klus dus
hahaha ik ben ook die babyboom aan het kijken. Ben nu aan het einde van aflevering 4 2007. Heb ook al aardig wat traantjes in mijn ogen gehad. Wat knap dat mensen aan deze serie hebben meegewerkt! Babsie, wat een goed nieuws! laat je voorjaarskriebels maar los en val aan op je man! Wat een goed nieuws, nu hopen dat er iets moois uit voort komt! <==geeft Chantal geen schop, gezellig dat je hier zit!
o ik heb nou ook 2007 afleveringen gevonden, die heb ik nog helemaal niet gezien. Ga ik zondagochtend lekker op de bank kijken als mannetje uitslaapt!!
Ga binnenkort ook die afleveringen kijken Heb het nog nooit gezien, maar lijkt me een erg mooie serie
ohh wacht maar met janken tot je bij de bruiloften bent in aflevering vier van die vader en moeder van het stel...zo mooi gemaakt voor hun ook al hou ik totaal niet van voetbal en ajax
18 mei is dus het begin van een nieuwe reeks. Vind het opzich wel bijzonder aangezien ik op 5juni mijn laatste pil heb. Kijken of ik met de stellen mee ga
Dit is een aflevering van de ncrv dus ned 1,2 denk ik. Hoelaat weet ik niet. Anders kun je bij uitzendinggemist kijken. Oke Chantal, we spreken af...je gaat nu stofzuigen, ga ik ook ff zuigen en ff in de tuin zitten met een boekie en over een half uur zijn we terug
hahaha ik heb weer wat op poten gezet. Jullie mannen zullen blij met me zijn. Nu zit je en gekluisterd aan het forum en aan babyboom