Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahaa als je in aflevering 5 komt met die oefenbaby....hij krijgt een echte baby maar weet niet eens wat erbij komt kijken...pfff

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja vast wel Lentekind!:D Heb jij een lief mannetje die je huis spik en span houdt?;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik jank aan een stuk door joh... wat een verhalen :eek:p

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha nou, ik mag absoluut neit klagen over mijn mannetje. Hij doet best veel in huis. Ook nu vanwege mijn opleiding. maar hij doet de badkamer +wc's, vissenkom, vuilnisbak, platen water geven (ook buiten), vaatwasser...uhm, wat doe ik eigenlijk :(;)

Denk dat ik maar een ijsje ga eten en wacht tot hij thuis komt, dan kan hij weer aan de bak :p

Nee, hij doet serieus al dat boven genoemde, maar ik doe ook genoeg. Heb net de aardappels geschild, straks koken, heb nu net de planten in de plantenbak buiten water gegeven maar echt, ik ben ontzettend blij met mijn mannetje!

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha snap ik! Ik mag me gelukkig prijzen als die van mij zoveel doet in huis.. ben benieuwd hoe dat gaat over een paar maanden..

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben ervantussen.. Denk niet dat ik er vanavond ben, heb het behoorlijk druk.. Geniet lekker van jullie avond en ik spreek jullie waarschijnlijk morgen weer:D

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Pffff.... nu heb ik ineens weer net zo'n donker ovulatietestje als de 16e!
    Stel dat hij nou morgen positief is, dan heb ik een paaseitje.... maar dat betekent dan dat mijn cyclus weer zo lang is als de vorige keer en dat ik nog een week langer moet wachten met testen dan mijn banner aangeeft...
    Helemaal niet leuk :eek:( je voelt je ook zo machteloos want er is niks wat je kunt doen om het te versnellen ofzo...
    Prijs jezelf maar gelukkig hoor Babsies, dat het bij jou allemaal zo duidelijk is!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    oh lentekind heeft een schoonmaak man! ik ben jaloers. die van mij doet niks als ik het hem niet vraag :D

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ja hoor, ik weet ze wel uit te kiezen, jullie denken toch niet dat ik met de eerste de beste ga ;):p

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah :D wat een stom nieuw programma ; mijn man kan alles,
    dacht leuk! maar vind het nu al niks

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hehe, rik is er eindelijk achter. Ik hoopte al dat het voor hem snel ging gebeuren alleen ik haat die spanning die ik dan voel bij een soap hahaha.

Het programma mijn man kan alles dat kijk ik niet. Op vrijdag is er sowieso weinig op tv.

Ga je nog leuke dingen doen met de Paas Chantal?

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    morgen verjaardag vieren voor schoonfamilie ( overdag ) savonds geen plannen. zondag gaan we de bossen in met ons hondje, maandagochtend ook even en smiddags naar mijn ouders

dus weinig plannen, jullie?

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Morgen avond verjaardag van schoonzussie, zondag komen er vrienden langs en maandag brunchen met mijn familie. En dinsdag nog met een vriendin wat doen...gezellige dagen dus maar niet overvol.

Heb je nog wat leuks gevraagd voor je verjaardag? Weet je al waarom je mannetje je mee wilde nemen naar de stad?

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mijn schoonfamilie heb ik niets gevraagd, we hebben nauwlijks contact met ze dus het was voor ons ook onverwacht dat ze toch wilde komen, vandaar dat we het ook op een andere dag gaan vieren dan de rest van de familie/vrienden.

aan andere personen heb ik cadeaubonnen gevraagd, vind ik zelf toch wel het leukst omdat je toch vaak dingen krijgt die je niet ''nodig'' hebt. al gaat het natuurlijk om het gebaar! maartoch
    een paar vriendinnen geven wel altijd een cadeautje, en mijn schoonzusje ook. vind ook wel weer leuk als mensen echt moeite doen wat leuks te kopen.

Ik geef zelf ook liever een cadeau, vind het ook leuk om echt wat te vinden wat bij die persoon past.

Ik heb geen idee waarom hij me wilde meenemen! hij zegt niks tegen me dus ik hoop dat het nog komt :D

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oh, dat is jammer dat je bijna geen contact hebt met je schoonfam. Je vriend ook niet met zijn ouders? Wel gezellig als je morgen met je verjaardag heerlijk in de tuin kunt zitten! Het is mooi weer dus dat komt helemaal goed.

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee vriend ook niet, het komt ook voornamelijk door zijn ouders.
    een jaar of 3 geleden een gebeurtenis geweest
    waardoor het contact over was. en nu sinds een half jaar weer minimaal contact, voor mijn vriend met het oog op de komst van een kleine, die wil hij toch de opa en oma niet ontnemen zeg maar.

al zou ik ze liever niet zien maarja mijn vriend ook met tegenzin, dus ik doe het voor hem.
    en ik kan heel goed aardig doen ( al meen ik het niet altijd )

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik kruip tegen mijn mannetje aan, ben er morgen vast in de ochtend nog even om te spieken.
    meiden fijne avond nog! en slaap lekker

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    fijne avond!

19. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    zo daar ben ik weer na een druk dagje, had wel aardig wat bij te lezen zeg haha

ik ben goed bezig geweest in de tuin al zeg ik het zelf:) gras gemaaid (was heel erg nodig) en de lavendel struiken bijgesnoeid. was ook nodig. daar ben ik nog niet helemaal mee klaar maar het ziet er al een stuk beter uit!
    daarna naar mn schoonmoeder. de oma van mn vriend was er. die oma woont in het buitenland. zn andere oma ook uit het buitenland was er ook al paar daagjes, die kwamn nog even naar ons huis kijken. en daarna nog uit eten geweest met de oma's en nog wat familie. wel gezellig hoor, maar ben nu wel moe.

ga ook eens kijken of ik babyboom leuk vind.

wat stom zeg dat van de v&d.

spannend chantal, dat kadootje van je vriend.
    veel plezier alvast morgen! ( was je dinsdag jarig? )

20. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    ik probeer babyboom te kijken, maar dat lukt niet want die site doet elke keer raar. bij jullie ook of niet?

Deel Deze Pagina