Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL

Ik ook natuurlijk;) maar als je dan begint over ontpillen, houdt dat toch wel in dat die pil verdwijnt:p Maar nu hoeft die van mij dus ook geen condoom;)

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hey meis!

gezellig dat je met ons mee komt kletsen! Maar jee, jij moet je klokje nog wel erg lang in bedwang houden dan.. Ik las wel, geloof bij Lentekind en BB87 dat zij ook nog een opleiding volgen, maar dat zij al eerder stoppen met de pil.. dan zijn ze mss wel tijdens de opleiding zwanger, maar wel mee klaar als een eventuele kleine komt:) Misschien is dat iets om eens subtiel met je mannetje te bespreken?

3. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    whaha ja maar die schiet al in de stress als ik t woord baby noem :p "nu nog niet hoor!!!" en later zit ie weer op funda te kijken naar een huis: want die heeft voldoende slaapkamers om kindjes te maken...:( mannen
    iig, ik ben in januari 2013 als het goed is afgestudeerd en zou het niet erg vinden om dan al zwanger te zijn. December 2012 moet mn spiraaltje eruit....maar als t aan mij ligt kan dat ook wel wat maanden eerder :D

4. BB87

BB87 Niet meer actief

Ik heb al een diploma (secretaresse) maar maakt niet uit hoor :p

5. BB87

BB87 Niet meer actief

Nou...net even hier langs de bouwereniging geweest. Wat blijkt nou: hebben ze de sloop uitegesteld.....2015 ipv 2013 :$!!!!!!!!!!! Daar kan ik dus echt niet op wachten nog 4 jaar. Maar goed dat betekent dus dat we daar in ieder geval niet meer op gaan wachten en ons meteen kunnen richten op een groter huis zodra hij ook werk heeft. Dus eigenlijk betekent dat dat we misschien nog wel eerder kunnen beginnen ....of eigenlijk stoppen met de pil natuurlijk. Want eerst zouden we dus nog 1,5 of 2 jaar volhouden en dan verhuizen als de sloop er aankwam. Dus eigenlijk ook weer een beetje goed nieuws :D
    Nu hebben we alleen niet die mooie handige oprotpremie die ik in mijn hoofd al had gespendeerd aan een king size bed en bank stel hahaha! Maar goed eerst het nieuws maar even een meneer brengen want hij weet nog van niks en ook niet van mijn plannetjes die ik nu allemaal aan het verzinnen ben :)

6. BB87

BB87 Niet meer actief

Ja ik lees het hier ook veel meiden die eerst de opleiding willen afronden wat heel goed is maar dat neemt niet weg dat je dan zoooo ongeduldig wordt. Ook al weet je bij je verstand dat je dan het kindje meer te bieden hebt en het zelf ook makkelijker hebt financieel e.d.. Schrok jij er bij jezelf ook zo van dat dat idee over kindjes krijgen ineens zo in je hoofd zat? Net alsof iemand je in je slaap heeft ontvoerd en dat in je hoofd heeft geplant ofzo hahaha :D

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Financieel zou het geen probleem zijn, maar ik wil die opleiding al 10 jaar doen, het is een behoorlijk zware opleiding die ik mezelf niet zie doen met een klein kind thuis. Dus heb ik de keus gemaakt om me eerst op mn studie te storten en daarna weer met mn vriend erover hebben over kindjes.
    Ik weet eigenlijk ook al van kleins af aan dat ik kinderen wil :p In vriendenboekjes schreef ik standaard op de vraag "wat wil jij later worden?" MOEDER :D Sinds ik samen ben met mijn vriend is die wens alleen maar groter geworden.

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    BB87 wat shit is dat van de sloop! maar misschien wel een optie om dag toch eerder voor een beebje te gaan :D
    mocht het nu in jullie woning lukken natuurlijk

het kriebelt hier met de dag meer maar pas kunnen stoppen pas juni/juli van dit jaar , duurt zolang ook niet meer maartoch
    ben niet zo van de fijne vooruitzichten , heb het liever maar meteen :)

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Whahaha ben ik toch niet de enige. Ik kon het ook eerder al niet bijhouden. Dacht toen ook, dan plak ik het maar in word. Dan kan ik tenminste op alles reageren ;)

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ BB. Er is ook niks mis met 27 en een kind. Maar het viel inderdaad wel op dat mensen steeds weer jonger aan kinderen beginnen. Ik vind het wel leuk. Toch vind ik het soms nog steeds gek als ik hoor dat er in de buurt mensen zwanger zijn van mijn leeftijd. Dan denk ik altijd...zo nu al aan een kind. Als ik dan weer bij mijn positieve ben, dan denk ik, oja, ik ben ook alweer 27 :D

Je noemde op dat ik nog maar 3 maanden hoef te wachten voordat ik mag stoppen met de pil. Ik heb het altijd over juni. Maar als ik 3 maanden hoor, dan klinkt het nog veel korter. Nog 9 weken...klinkt nog korter;) De dagen ga ik maar niet tellen haha. Foliumzuur moet je idd pas gaan slikken als je gestopt bent met de pil.

Wat jammer trouwens dat jullie, op het gebied van het huis, zo in onzekerheid blijven. Wij wonen ook in een nieuwbouw huis en dat werd ook steeds maar later opgeleverd enz. Het is zo vervelend dat ze alles zo makkelijk kunnen uitstellen en opschuiven. Ik hoop dat jullie snel een plekkie zullen vinden!

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Hoi allemaal,

hoe gaat het bij jullie op deze zonnige dag ?
    Hier matig, heb een ontstoken oog dus zit heel suf op de bank met mn oude bril die een te lage sterkte heeft ( kan dus geen lenzen in nu )
    + vervelende pup die alle aandacht wil en niet snapt dat ik er even geen zin in heb :D

verder weinig plannen voor dit weekend

12. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Halllooo:D

Het gaat prima op deze zonnige dag, helaas zit ik wel weer de hele dag in een muf kantoor:( Maar ik zie het zonnetje wel, en kan dalijk in mn half uurtje pauze even lekker naar buiten:) Rottig van je oog chantal.. krijg je geen hoofdpijn van die te lage sterkte? Kun je nu wel iets doen dan? Ahh wat voor pup hebben jullie?

Ik ook niet echt plannen, lekker sporten en zaterdag naar mn vader (die woont een eindje weg). Zondag weer stijldansen:D (doen dat samen met schoonzus en vriend) Kunnen we tenminste dansen als we gaan trouwen;)

BB87 wat sjit van die sloop! ze doen het maar weer he, pff woningbouwverenigingen zijn k*t. Maar wel weer positief als jullie nu eerder een ander huis hebben en dus ook eerder met jullie kinderwens aan de slag kunnen:D

Verder weet ik even niet meer wat er nog meer getypt was, dus..

Hoe gaat het met iedereen?:D

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zie overigens net dat ik gister twee maanden gestopt was met roken *juich*

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Yara, tot nu toe krijg ik er nog geen hoofdpijn van, komt hopelijk ook niet. Kan nu weinig, dus de boodschappen ga ik morgen maar doen :D
    Wij hebben een australian shepherd pup, nu 13 weken

kom er net achter dat ik dit weekend nog even een cadeautje moet kopen voor een verjaardag a.s maandag! stom stom helemaal vergeten! staat op het volgende blaadje van de kalender dus mn oog was er nog niet op gevallen hahah

15. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, dat gaat ook lastig met een ontstoken oog he;)
    Heb even gegoogled, zijn mooie honden! Vind je zown grote hond niet engig, dalijk met een kleine? Maar wat zijn die pups cute:D

En ach als je morgen boodschappen gaat doen kun je morgen ook cadeautje kopen..:)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    In het begin vond ik het wel eng ja, maar ik ben zelf ook als baby opgeroeid met een grote hond naast mijn bedje zeg maar, en mijn vriend ook. En ik denk dat als je een zeer sociale hond hebt, die je ook aandacht blijft geven en laat wennen aan de baby dat het wel goed moet gaan komen. Dat hoop ik in ieder geval! :D

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je hebt van die websites... voor 21 uur besteld, morgen in huis ;o) ideaal!

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    #118 0Zebra0, 25 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
    Ik zat weer eens even bij te lezen maar kom er nog geen wijs uit van wie/wanneer etc dus ik dacht we doen even een lijstje

Wie / wanneer stoppen pil / wij gaan voor kindje nr. :

> 8Chantal8: stoppen pil juni/juli 2011 - wij gaan voor de eerste

en aanvullen maar! :D

19. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hoi Allemaal,

Mag ik me ook hier melden? Ik heb een kinderwens, maar ook nog niet in de situatie om er ook echt wat mee te doen.

Wij zijn 5 jaar samen, vriend is 28 en ik 27, allebei een fulltime baan en een koophuis. Het lijkt perfect, maar we zijn nu bijna een jaar aan het verbouwen en wonen er nog steeds niet. Tot die tijd wonen we bij mijn ouders in. Hopelijk kunnen we binnen 2 maanden over, maar de deathline verschuift steeds een stukje :). Ik ben (behalve de stabiele situatie die ik absoluut wil hebben) al een jaar of 2 toe aan een stapje meer. Helaas ben ik in januari bezweken aan de stress op het werk en het huis. Ik ging hard richting een burnout en ben nog steeds niet terug op mn oude niveau. Beide zijn redenen om nog niet te stoppen met de pil. Vriendlief ziet de tekortkomingen in onze situatie ook, maar hij verraste me door mij een happy newyear te wensen door te zeggen dat het hopelijk een vruchtbaar jaar zou worden (volgens mij heb ik die hele avond op een roze wolk gezeten). Stiekem hoop ik dat ik na nog 4 pilstrips kan stoppen en even kan ontpillen. Maar eerst verhuizen en mn verstand weer op de juiste plek krijgen :).

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Welkom Flipske,
    Begrijp je situatie, bij ons ( niet geheel hetzelfde maar enigzins ) was het een reden om wél weer te beginnen met de pil. wij zijn vorig jaar al een maand of 3/4 bezig geweest maar toen kwam er een andere woning op ons pad. we waren al lange tijd op zoek en dit was voor ons een enorme kans op een leuk huis.

Inmiddels wonen we daar dus maar heeft de verhuizing redelijk wat tijd gekost, en moeten er nog enkele laatste dingen gedaan worden. maar dat zijn enkel luxe probleempjes die wij graag anders zien.

we hebben dan ook besloten juni/juli te gaan stoppen en er 100% voor gaan!

Deel Deze Pagina