Bij mij doet babyboom hij het gewoon. Ik kan zelfs vanaf 2007 terug kijken. Lekker dat je je tuin zo aangepakt hebt. Wij hebben begin april alle lavendel kort geknipt tot stronkjes aan toe. Nu kan het weer lekker opkomen! Gezellig dat de oma van je vriend even in Nederland is. Wat jammer dat ze zo ver weg woont.
ik probeerde via uitzendinggemist te kijken. en klikte op een aflevering van 2007. en dan krijg ik een pop up van maxton en die zegt dan pagina crash.. dat ene filmpje met die zwangerschapstesten kon ik wel zien! oh jij hebt je lavendel helemaal kortgewiekt? dan gaat ie niet dood? mn schoonmoeder zei dat ik tot de groene takjes moest doen, anders ging die dood... ja ik heb er geen verstand van haha ja is idd wel gezellig. hij ziet zn oma's niet zo vaak. ga je vandaag nog wat doen? ik heb niet een favoriet liedje, heb meerdere liedjes die ik mooi vind en me raken
Ik heb de lavendel kortgeknipt tot er nog een heel klein groen sprietje over was. Nu zijn de meeste weer helemaal volop aan het groeien alleen sommige zijn denk ik iets te kort...die zijn nu stuk ben ik bang Ach, gooien we er weer nieuwe in. Ik kijk gewoon de afleveringen op babyboom.nl Daar kun je zo afspelen welke je wil.
Zo meiden, hè hè.. Zo druk gehad afgelopen dagen dat ik niet eens tijd heb gehad om hier even rustig te lezen! De foliumzuurpillen en positiekleding vlogen me alweer om de oren haha Zo leuk dat we allemaal in (bijna) hetzelfde schuitje zitten, om zo lekker over alles te praten waar je met vriendlief en een hoop vriendinnen ook niet over kunt praten Chantal als ik het goed begrepen heb ben je toch jarig vandaag? Gefeliciteerd!! Zussie, wat balen dat je ovu-testjes zo onduidelijk zijn en blijven.. hoop voor je dat het gewoon aan de test ligt, dat ze niet zo nauwkeurig zijn ofzo. Ik gebruik die van Sensitest. Ja ben wel blij, vind het nu ook superspannend! En voel gelijk al van alles natuurlijk, heb jij dat ook?
Volgens mij is Chantal woensdag echt jarig en viert ze het vandaag. Babsie, wat spannend lijkt me dat om met ovulatie testen bezig te zijn. Doen jullie dat nu al meteen vanaf het begin of zijn jullie eerst gewoon op goed geluk bezig geweest? Tegenwoordig kun je hier idd geen dag meer missen, dan ben je meteen de draad v.h. gesprek kwijt haha Wij hebben eht eten alweer op. Mijn mannetje is naar de voetbal en als dat klaar is gaan we door op verjaardag. Dat duurt alleen nog wel ff. Dus heerlijk het rijk voor me alleen
Hey hallo allemaal, kwam per toeval op dit forum terecht en zou graag met jullie mee kletsen. Ik ben mama van gwenn, 27 jaar en wonend in zuid-holland. Nu een mooie prachtige dochter van 14 maanden. Sinds afgelopen januari rammelen bij mij ook weer de eierstokken ondanks dat ik een horrorbevalling heb gehad. Helaas ook per februari aan een nieuwe baan begonnen waardoor we het nog even uitstellen om aan een 2e te beginnen. Maar er is hoop: vanaf begin september gaan wij ervoor dan gaat de pil de prullebak in. Hopend dat het dan snel raak mag zijn (met Gwenn was het met de 2e ronde raak). Nou hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn en het wachten niet al te lang hoeft te duren.
Hoi MamavanGwenn, Gezellig dat je hier mee komt kletsen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Je hebt een dochtertje van 14 maanden, gezellig hoor! Maar wat gaat dat hard, zo'n eerste jaar! Knap dat je, na wat je zegt een horror bevalling, toch weer aan een tweede denkt. Dat vind ik echt het nadeel van bevallingen, je weet nooit hoe het van te voren gaat verlopen. Beetje jammer Hopen dat het voor jullie in september ook snel raak zal zijn als je stopt met de pil. In de 2 poging zwanger, jeetje!
@lentekind: dank je wel voor het welkom. En het is heel ert cliche maar gaat inderdaad zo hard. Een jaar terug was ze nog hulpeloos en nu denderd ze de hele kamer door op zoek naar ondeugd. Dat ik aan een tweede denk komt vooral door het feit dat de volgende komt met een geplande keizersnede. Anders had er geen tweede gekomen. Dan waren we heel gelukkig met z'n 3-en geweest.
ohhh als ze nu een keizersnede gaan doen dan was het de vorige keer echt heel erg...ze zeggen wel eens, je moet er wat voor over hebben. Nou in jouw geval, zo te lezen, klopt dat zeker. Ik denk dat de rest aan het bijkomen is van een dagje zon
heej heej, ik heb vanmiddag foliumzuur gehaald vond het spannend! welkom mama van gwen! leuk een dochtertje van 14 maanden! ik ga me zo omkleden, ga met vriendinnen een filmpje kijken. veel plezier op die verjaardag lentekind!
@ Rosemarie, dank je wel, jij ook veel plezier met het filmpje. Welke ga je kijken? Welke foliumzuur heb je gehaald?
Ik ben weer bijgelezen. vandaag een leuk dagje gehad, verjaardag geviert voor schoonfamilie, net nog even met hondje de bossen in geweest en op bezoek bij mijn ouders. nu lekker op de bank en morgen ga ik in de tuin mijn witte benen laten bruinen jullie ook allemaal een lekker dagje gehad zo te lezen. iemand nog plannen voor vanavond ?
Wat is het rustig hier! Heb vanochtend iemand herkend op het forum. Iemand waarvan het niet handig is als zij zouden weten dat wij bezig gaan zijn met een kindje aangezien ik niet wil dat onze omgeving het al weet. + nog iets gezien via haar onderschrift wat ik ook niet wist! Vandaar nieuwe gebruikersnaam! noem me voortaan maar Zebra even terug lezen dan weten jullie vast mijn oude naam wel haha
hey, dacht al hahaha. Wist niet dat je dat zo makkelijk kan veranderen. Lijkt me raar als je hier iemand herkent terwijl alle namen anders zijn haha. Ik ben een beetje aan het opruimen in huis. Cup cakes bakken voor morgen met paaseieren erop en vriendlief is de parasol voet aan het ingraven. Een deel van de tegels er weer uit en plantjes Weet niet of ik daar zo gelukkig van wordt maar ach, het is voor een goed doel en uiteindelijk zal het vast wel weer mooi worden. Verder is het hier idd erg rustig. Succes met bruinen Zebra, zorg maar niet dat je er zo uit komt te zien zoals je naam zegt....
hello, we hebben the kings speech gekeken, maar we vonden er alledrie niet zoveel aan haha. heb de pillen van etos gehaald. had gehoord dat meerdere die hier hebben dus. maar weet niet of ik daar gelijk mee ga beginnen als ik stop met de pil. welkom zebra leuke nieuwe naam heb je! over opruimen gesproken, ik moet ook nog mn huis schoonmaken, gen tijd nog voor gehad! miss straks nog ff.
Vriend kreeg het ineens in ze hoofd dat hij een stuk met graszoden wil gaan leggen ( leuk voor de hond, maar ook voor kinderen zei hij , hahah nou ik was om ) had alleen even niet verwacht dat hij meteen maar een stuk van de tegels eruit ging halen. En toen na 1,5 uur : Zo, De rest doe ik morgen wel. lekker dan, een grote puinzooi nu in de tuin dus ik hang weer op de bank. ben trouwens helemaal niet bruin geworden, maar heb ook factor 30 in gebruik aangezien dit mijn eerste dagje in de volle zon was. jullie plannen vanavond?