precies! en ik heb al een aantal dingetjes in gedachte! Hebben jullie al besloten hoelang jullie condooms gaan gebruiken om te ontpillen voordat jullie echt beginnen ? Ik zit te denken aan 1 maand, dus 1 normale cyclus afwachten. maar misschien is 2 beter om te weten wanneer je eventueel zou kunnen testen. anders heb je natuurlijk niet echt een idee wanneer je overtijd zou zijn
Ik wil één maand wachten en op die manier één keer bekijken hoelang een cyclus duurt. Het zal natuurlijk niet meteen helemaal in orde zijn na die keer, maar toch wil ik vanaf juli gaan beginnen met condooms. Ik vind dan de tijd wel eens een keer rijp Ik werd vanmorgen trouwens wakker met zo'n gevoel van...ojee, als ik de komende strip af heb dan stop ik met de pil. Stel je voor dat ik binnenkort zwanger ben...ojee... Stom is dat, terwijl ik het toch echt graag wil begin ik zomaar te twijfelen. Het gevoel is nu al wel weer erg nu ik mijn nichtje weer heb gezien maar toch, het blijft raar haha
dat gevoel heb ik wel een paar keer per week! van Wil ik het wel ? Kunnen we het wel ? ineens het niet meer zeker weten. Denk toch een beetje de angst voor het onbekende, en stel het is snel raak, weer een hele andere fase in je leven allemaal spannend!
Ik heb dat gevoel niet vaak. Moet ook zeggen dat ik ook niet echt continu met kinderen bezig ben. Met vlagen heb ik het. Ik hoop maar dat het snel raak is. Het zou mij knap onzeker maken denk ik als dat niet zo zou zijn. Volgens mij vind ik mijn lijf dan niet echt gezellig
Heb vandaag trouwens het boek gelezen van Saskia Noort. Terug naar de kust. Er is ook een film van gemaakt, die heb ik niet gezien maar het boek is echt mooi! Voor je het weet heb je hem uit. Dus als iemand nog een boek zoekt, de tip staat er
heb ik ook gelezen, en de film gezien, is ook een echte aanrader wel een heel andere inleving bij de film. had helemaal niet het idee van , dit verhaal ken ik.
ik heb meestal bij boeken het idee, die film wil ik zien. Wel valt een film vaak tegen maar dat weet je van te voren. Dit boek was goed, maar niet ijzersterkt. Ik wil dus hiervan niet de film zien haha. Heb je morgen nog plannen, of gewoon thuis aan eht rommelen? Ik ga met een vriendin naar de stad en spullen halen voor mijn taarten om te maken. Ik maak zelf van die marsepeinen taarten maar moet nog even wat spullen bij hebben.
oh wat leuk, een vriendin van me doet dat ook altijd zo knap, de mooiste dingen maakt ze ervan morgen ga ik nog even wat inslaan voor woensdag, wat cake en kaas/worst ga niet voor gebak dit jaar, meeste komt savonds omdat het een doordeweekse dag is, en uit ervaring weet ik dat je dan vaak hoor ; gebak? oh nee , we komen net van tafel! Dus dit jaar ff anders. en ga nog even door het huis heen met de stofzuiger en dweil, ramen wassen en een strijk. verder niet veel plannen. groot stuk wandelen met t hondje
Je hebt gelijk. Lekker even rommelen in je huis. In het begin met die zon kon het huishouden me even gestolen worden. heerlijk genieten in de tuin, daar wat rommelen en lezen, maar nu, na al die weken zon moet er toch af en toe wat gebeuren. heb dit weekend lekker veel kunnen doen en zal morgen nog een paar wassen draaien. Helaas, ik heb nog niet kunnen schilderen maar goed, er komt vast wel weer tijd haha
ben benieuwd of we ook een goede zomer krijgen dit jaar, heb het gevoel van wel. maar kan ook zo zijn dat we nu het goede weer hebben en de zomer weer flut is. Wij zagen straks nog een hoogzwangere vrouw lopen. Zweette zich een ongeluk en pufte en steunde er nog bij ook dus ik zei meteen tegen me vriend, bij voorkeur ben ik bevallen vóór de zomer!
hahaha ja, met dit weer zullen ze het wel zwaar hebben. Ik ben een koukleum en het schijnt dat je het door de grotere voorraad bloed warmer hebt, ik heb de voorkeur aan in de winter zwanger zijn en een grote buik richting voorjaar en bevallen idd voor d ezomer ahahha Lekker warm in de winter en met de zomer ben je er vanaf. een vriendin van mij beviel in de zomer alleen had ze het nog steeds vaak warm vanwege hormonen haha schiet dus niet op
Heeey meiden! Haha gelukkig hebben jullie niet super veel geteut van het weekend, hoefde ik niet zoveel bij te lezen Ik leef idd ook nog, heb alleen wel een zwaar weekend achter de rug:S ff samenvattend: -Zaterdag meubels gekocht, jippie Hebben nu bijna alles al -Zondag festival gehad, was leuk, maar jeetje wat een lange dag -Gister eerst met schoonzus naar de babydump geweest:d Daarna laatste keer bij mn bijbaantje gewerkt Echt enorm vol weekend gehad, en nu drie daagjes werken en dan op naar disneyland Moet wel ff wennen aan je nieuwe naam Zebra Gaan er nog mensen leuke dingen doen vandaag?
Oh, je had een weekend vol met leuke dingen! Zelfs de laatste keer werken is niet erg omdat je weet dat het toch de laatste keer is. Een festival met dit weer is heerlijk. Mooi aan staan! Als Koninginnedag dit weer heeft denk ik niet dat wij in Amsterdam belanden...veel te warm en te druk. Denk dat er heel wat mensen knock out gaan i.v.m. de warmte en te kort aan (normaal) vocht. Disneyland...leuk hoor! Ik ga over een half uurtje de stad in. Gezellig ff bijbeppen met een vriendin.
Ja dat zeker wel Vriendlief was ook mee naar de babydump,, aahh had ie zown super schattig klein rompertje vast, stond ie daar zo vertederend naar te kijken Dus hopelijk komt bij ons de datum ook steeds dichterbij.. Ik ga van de week eens voorzichtig opperen dat ik nog drie strips heb, dan zou ik in augustus de laatste hebben.. Ben benieuwd wat hij daarvan vindt
Zou leuk zijn yara, als je in augustus kunt stoppen! ben benieuwd wat je vriend er van vind. Ik heb net de kledingkasten eens onder handen genomen, en heb serieus 4 volle vuilniszakken! en een zo goed als lege kast... ( oke dat valt mee, je ziet niet eens echt dat er wat uit is maar zo voelt het wel! ) Van het weekend maar eens shoppen!
Ik hoop het ook, maar denk dat hij er nog 1 of 2 strips aan vast wil plakken, omdat we dan echt net in het huis zitten en hij wil op zijn gemakje settelen.. Want ik vroeg zo subtiel: 'Ik moet wel weten of ik nog een doosje pillen bij moet halen.' Zegtie: ach die dingen kosten toch geen drol, dus als je ze weg moet gooien maakt het ook niet uit.. Dus ik verwacht september/oktober.. Maar dat is ook een mooi vooruitzicht, het is alleen dat ik het gewoon wil weten, dan kan ik daarnaartoe leven Maar als ik het goed begrijp ga jij 5 juni stoppen, maar stop je pas in juli (na de eerste cyclus) met jasjes? Whahaha, een bijna lege kast Ik geloof je meteen (maar niet heus) Maar idd wel een goede reden om te shoppen Is zaterdag wel alles open, ivm koninginnedag? Ik werk trouwens in Weert, waar nu koninginnedag gehouden wordt, en zie bijgevoegde foto, het is hier gekte ten top:S Wordt er super sjaggerijnig van
ja klopt, ik wil 1 ''normale'' cyslus afwachten, omdat ik dan toch een zekerder gevoel heb van hoe en wat. dan weet ik dat het in ieder geval ook weer werkt zonder pil haha alleen heeft vriend een hekel aan jasjes maar dat moet dan maar, het is geen maaaanden dus hij moet maar niet zo zeuren
Haha, ben benieuwd dan met een beetje geluk mis ik niet al te veel als ik twee maanden later stop Nja voor jullie hoop ik natuurlijk van wel Ik heb met vriendlief al wel besloten om meteen onbeschermd 'sexytime' (vond Zussie zown leuk woord) te hebben. Ik was voor de pil heel regelmatig, en hoop dat ik dat nu weer ben, en eigenlijk maakt het me ook allemaal niet uit
hahaha kijk dat is ook een goede instelling : maakt me allemaal niet uit! Kun je je ook zo goed als nergens druk om maken! heb net een emmer water van de grond moeten dweilen ging de ramen wassen, dus loop met een volle emmer sop richting voordeur, dacht onze pup HE leuk! dat ken ik nog niet, loopt zo voor me voeten door en door hem te moeten ontwijken gaat me er toch een plens over de rand van de emmer.. hondje nat.. vloer nat.. ik natte pumps resultaat : alles wel weer schoon! haha