Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha Zebra, zo letterlijk is het nu ook weer niet:p Ik bedoel gewoon dat ik niet perse eerst met jasjes wil om mn cyclus te leren kennen:p

Ow muts, die pup van jullie moet echt nog veel leren he:p ach kijk, jij ziet ook alles positief in:p super dat alles weer schoon is:D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, ben ook weer thuis! Er is gezelligheid dus ik sluit me erbij aan! Ik heb gewoon maar 1 ding gekocht, goed he? ;) En dan nog wel een rok die later met een dikke buik ook kan haha heel goed over nagedacht.

@ Yara, Spannend als je in augustus misschien wel stopt. Gewoon vaker over praten, dan went hij eraan om het te horen.

@ Zebra, 4 zakken met kleding vol? :$ En dat is allemaal niet goed meer? Je gaat er toch wel wat goeds mee doen he? (ja sorry, zelfs op mijn vrije dagen blijf ik een juf.);)

Net gezellig met mijn vriendin in de stad. Zij is al gestopt met de pil. Gaf haar al aan te wachten tot 5 juli om voor het echie te gaan haha wie weet gaan we binnenkort samen op in de zwangerschap. Zou leuk zijn.

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente, ik ga mn best doen:D Ik hoorde gisteren van een vriendin dat ze na Lowlands weer gaat stoppen met de pil voor haar derde.. Zij is de enige die weet dat ik rond die tijd ook daadwerkelijk zou willen stoppen.. Zou het echt super vinden om tegelijk met een vriendin zwanger te zijn:)
    Super goed van je trouwens dat je maar 1 ding gekocht hebt:p Ik wilde gister bijna een positiebroek kopen;) Volgens mij zitten die ook echt super lekker als je niet zwanger bent;)

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ja, ik moest ze vroeger altijd voor de winkel doorpassen (die positiekleding) Zodat je er een idee bij had hoe het zat. nou het kan ook prima als je niet zwanger bent hahaha Het zit heerlijk. alleen, als je dan zwanger bent wil je er toch weer wat nieuws bij want dan is deze alweer oud haha

5. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    De kleding is in de afrika-bak :D zo noem ik het altijd maar haha de bekende groene kleding inzamel container.
    En heb al met vriend afgesproken dat we volgende week donderdag gaan shoppen.
    Zijn kast is namelijk erg leeg geworden na vandaag!

Zo nog even wat extra boodschappen doen, blijkt morgen toch meer visite te komen dan ik had verwacht

Ik heb nog nooit een positiebroek of wat anders aangehad,
    maar ben wel zo benieuwd hoe het zit.
    Al denk ik niet dat ik volgende week al maar hoef te kijken naar een broek met band. denk dat vriend dan spontaan misselijk word :D

dus dat word toch maar een keertje nog in me uppie, spieken voor als het zover is!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Weet je trouwens al wat die verrassing van laatst zou zijn?

7. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hai!

oh vandaag weer over zwanger worden enzo gehad. mn collega is zwanger:) nog maar net 4 weken maar ze kon dr mond niet houden haha.
    ik dacht echt ik wil ook!

ik weet niet hoelang ik met condoom wil doen, moet ik het nog over hebben, hoop niet te lang! :)

wat gaan jullie eten? ik heb geen ideeen...

8. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Ben ik ook weer :D Had het even druk met alles rondom mijn werk.
    Gister weer even met manlief gesproken. Volgende week is mijn doosje met Nuvaringen weer leeg en vroeg dan dus ook of ik nog naar de apotheek moest.
    Ja was het antwoord. Ik wist ook wel dat mei en juni we nog niet ervoor zouden gaan maar toch. Kan alsnog wel die ring aan de kant doen, maar dat wil hij nog niet :(
    Ik zei toen dat dit wel mijn laatste 3 ringen zouden zijn en dat die 3e misschien niet eens nodig was.
    Naja eerst maar afwachten.
    Het wachten duurt zo lang!! En zeker die laatste paar maanden

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    @Rosemarie86;9771927]
    Erg is dat he. Mijn schoonzusje is zwanger. Twee collega's zijn net bevallen en eentje wordt bijna vader.
    Vier meiden van de basisschool/middelbare zijn zwanger. Meerdere vrienden verwachten een kleintje. Ieder om je heen is maar zwanger of heeft een kleintje ;) Ik gun het ze van harte, maar ik wil ooook :p

Mijn man is op dinsdag altijd laat (half 9) en dan eten we altijd makkelijk. Normaal gesproken werk ik gewoon (heb nu meivakantie), dus dat is wel makkelijk. Vanavond eten we pita met sla, tomaat en gyros.

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wij hebben vanavond lekker nasi gegeten met kip en sperziebonen. Erg lekker.

@ Yara, ik heb net op tv ook die fontein gezien met oranje water! Grappig dat jij hem hier net had geplaatst.

nog 5 weken of 41 dagen, dan stop ik met de pil! Joepie :D Wat klinkt er korter? haha

11. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Lentekind, ik heb nog geen idee van de verrassing!
    niets meer van gehoort dus ik neem aan dat ik morgen wel EEN MEGA VERRASSING ga krijgen :D

Wij hebben basmati rijst met chicken tonight gegeten :)

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat is basmati?

oehh spannend he voor morgen hahah wie weet heeft hij wat leuks! Ik ben een en al oog hier op het forum:D Ben morgen middag weer vrij dus tik het maar zodra je iets leuks weet hahaha

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Joehoe!
    Berichtje vanaf mijn werk!
    Ik heb avonddienst, en ik heb een restje pasta met zalm en doperwtjes gegeten ;o) smaakte goed moet ik zeggen!

Ik voel me heerlijk rustig in mijn hoofd nu ik wat minder geforumd heb, dus denk dat ik die lijn maar voortzet!
    Nog 4 dagen werken totaal deze week en volgende week en dan heb ik vakantie, joepie! En het zou helemaal mooi zijn als ik zwanger op vakantie ga! Wanneer zal ik mijn eerste testje er eens tegenaan gooien? Ik voel me nu best wel ongesteld, maar ben het niet... das ook een bijzondere ervaring moet ik zeggen. Misschien komt het er wel aan...

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Als je het testje maar wel hebt gedaan voordat je weg gaat (wanneer ga je, en waarheen?) (kan zijn dat ik het vergeten ben) en het dan aan ons laat weten! Ik ben namelijk al een paar dagen heel nieuwsgierig en ik leef zelfs met je mee door te spieken of er hier al nieuws staat over je eventuele vorderingen;) Echt, vind het spannend voor je!

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    basmati rijst heeft een iets grotere smaak dan de ''normale'' rijst

ik zal het morgen tussendoor wel even laten weten als het niet druk word smiddags al.
    maar verwacht iedereen in de avond

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie, ik zie in je banner nog 5 dagen tot testen, dan zou ik ook over 5 dagen doen, doe je het eerder is er misschien niks te zien omdat je hcg nog te laag is als je wel zwanger zou zijn

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wie heeft er trouwens al plannen voor Koninginnedag? Ik weet nog niet zo goed wat wij gaan doen. Aan de ene kant wil ik nog wel te stappen. Weet alleen nog niet waar heen. Hoop dat ik volgend jaar niet kan omdat ik dan met een dikke buik loop :p

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij gaan overdag op zoek naar leuke markten/braderieen
    en savonds lekker op de bank!
    Niet op stap, mij veel te druk en we gaan zoiezo nog zelden stappen. hebben die periode allebei wel gehad haha
    net een oud stel wij :D

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    haha lekker burgelijk, niks mis mee.;) Ik ga ook niet vaak meer stappen. We gaan nu vaker gewoon bij vrienden op bezoek alleen met een mooi zonnetje en een glaasje wijn sta ik met de Koninginnedag vaak mooi aan. En met mooi weer wil ik het nog best een jaartje vieren haha

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Wat lief dat jullie zo meeleven!
    Ik ga zondag denk ik testen want dan is mijn mannetje vrij, en maandag moet ik vroeg werken.
    Maar ik heb geen idee wanneer ik een ei gehad heb dus eigenlijk zegt het niks... maarja je moet wat he!
    Ik vind het ook spannend hoor! :eek:)
    Heb er zin in om zwanger te zijn!

Deel Deze Pagina