Zo meiden, hier druk weekend gehad dus ff afwezig Maar alles is weer gelezen! @MamavanGwen: leuk dat je mee komt kletsen! @Zussie: spannend meid! Ik hoop ook echt voor je dat het deze ronde raak is! Nou ik heb weer een paar gekke cyclus-dagen achter de rug hoor.. klopt geen bal van volgens mij. Vrijdag dus eisprong volgens de ovu-testjes en zondagochtend ineens een hele scheut bloed (sorry voor m'n onsmakelijke verhaal). Had de dagen na m'n ei ook al ongi-krampen en die zijn gebleven t/m gister maar had alleen zondag dus wat bloedverlies.. nouja, ik weet het dus niet meer.. Misschien was het wel een innestelingsbloeding maar het was wel veel. Duss.. hier ook nog niet zo duidelijk die cyclus Zo, en nu weer bevallingsverhalen kijken, heb vriendlief weggestuurd dus kan ongestoord kijken
ik zit een beetje te shoppen/kijken.. en lentekind ik dacht ineens aan jou toen ik dit zag; Koop Die For It Print Owl bij Men at Work toch erg hahah
hahahah hij is cool alleen jammer dat ik niet van zulke 'schreeuwerige' shirts hou. Ik zie ook steeds meer van uiltjes....ik kan niet wachten om het te halen haha Helaas, geduld hebben...gewoon wachten... @Babsies, die bevallingsverhalen van rlt8 vind ik altijd zo typisch engels. Zo vaag gefilmd. Het oogt daar op de een of andere manier altijd chaotischer dan bij ons. Had je wel een leuk weekend gehad ondanks de drukte? Wat raar trouwens, die cyclus van je. Ik hoop dat je binnenkort meer duidelijkheid krijgt. Het lijkt me trouwens heel raar als je stopt met de pil dat je niet weet wanneer je ongesteld wordt. Jij hebt nu zomaar zo'n bloeding tussendoor. Het lijkt me heel onhandig en vooral zo in de zomer. Je zal maar een witte broek aan hebben...
hahaha nee, ik ben een kneusje op dat gebied. Je moet toch gewoon die link kopieren? Ik kon zo heel leuk aftellen tot wanneer ik ga stoppen met de pil. Dacht leuk, staat er ook eens wat meer dan mijn naam
ja ik heb ook een paar pogingen gedaan maar helaas. die hier op de website staan lukken dan weer wel, maar die tellen niet af tot een datum. dus die ga ik dan maar plaatsen als we gestopt zijn
Maar Zussie heeft wel een lilypie. Dus het moet wel mogelijk zijn. Snap alleen niet hoe zij dat doet hahaha Vrouwen en computers..
Bij mij komen er ook alleen vage link's in het onderschrift, dus ook voor mij geen banner is het bij jullie mannen ook weer voetbal avond?
hahaha mijne kwam thuis van een vergadering en zegt oke, gtst of voetbal, jij mag kiezen Gtst hebben we opgenomen dus mijn keuze is snel gemaakt Blijf hier ondertussen nog wel mee teuten.
Haha! Die banners heb ik ook al een paar keer geprobeerd maar zoel die van deze site als bijv. lilypie willen allebei niet lukken @Lentekind: Ja dat is inderdaad wel raar.. je heb gewoon geen flauw idee! Nouja, ik ga er maar vanuit dat het een ovulatiebloeding was, dan lig ik nog op schema haha! Ja tis wel een beetje vreemd gefilmd.. maar ach, het gaat over baby's en dikke buiken en daar hou ik van
hahaha ja, baby's, zwanger....alles is goed om te kijken Ik wacht dan wel tot ik een banner van hier kan gebruiken idd pas als ik gestopt ben met de pil. Moet dan echter wel mijn cyclus duur eerst weten haha How, problemen, problemen
Whaha! Ja wat hebben we een problemen hè Wacht maar tot over een jaar, dan lopen we allemaal te steunen en te kreunen over hoe moe we zijn en of onze baby's wel genoeg aankomen en of ie dat ene truitje nog wel aankan hihi
Ik ook niet hahah hou het nu nog liever op deze problemen van geen banner krijgen en niet weten wat je cyclus is hahaha
Ik ben trouwens benieuwd, voordat ik aan de pil ging had ik geloof ik een cyclus van 29 dagen. Kijken of dit terug komt of dat het totaal een ander plaatje gaat worden.
O das wel fijn dat je dat nog weet! Ik was geloof ik 15 dat ik aan de pil ging, dus das al 10 jaar geleden. Maar 29 dagen... niet slecht! Als het bij mij echt een ovulatiebloeding was is dat wel fijn, want op dat moment heb je dan dus een eisprong... hoe duidelijk wil je het hebben!? Alleen klussen wordt dan een beetje een zooitje maar ach, je moet er wat voor over hebben hè
Ik wist niet dat je ook een bloeding kon krijgen bij je eisprong eigenlijk. Heb ik nog nooit gehad denk ik.
nee wist ik ook niet. sinds ik hier op t forum lees ben ik weer heel wat wijzer en ken ik de vreemdste afkortingen en woorden ik had een hele onregelmatige cyclus vóór de pil. en altijd hevig en veel krampen. dus hopelijk niet weer zodra ik stop!