Joehoe! Mijn dienst zit er op! Nu weer even lekker babyboom kijken! De vakantie gaat naar friesland! www.logementdoosje.nl --> lekker verwenarrangementje! En ik heb inderdaad lilypie.... het is niet zo moeilijk hoor. Ik zal wel eens even zoeken hoe het ook al weer moet!
Ik weet wel dat ik meer bloed verloor dan nu. Echt, nu is het (bijna fijn) niet zo erg om ongesteld te zijn. donderdag begint het bij mij en zaterdag is het weer klaar en dan maandag weer de nieuwe pil erin. Het is nu zo weinig dat ik soms wel eens twijfel of ik na het stoppen met de pil wel een cyclus krijg of dat ik bij de groep behoor die pas na 60 dagen weer ongesteld wordt. Ik wacht maar af...meer kan ik niet doen.
hahah ja kijk jij eens even hoe dat moet en help ons leken eens Nu ik dat doosje weer zie, dan weet ik het weer hahaha hoe kon ik dat ook vergeten
Ik heb het nu ook heel weinig, begint bij mij op woensdag en zaterdagochtend is het alweer voorbij. Ik heb het vage gevoel dat ik hele korte cyclussen krijg en zo mijn eisprong niet kan berekenen
hahah ja dat is wel weer zo! baal wel dat je nu geen weekje meer hebt zodat je weet wanneer het komt je kunt niet elk moment voorbereid zijn. best lastig met witte linnen broeken of jurkjes!
Stappenplan lilypie p Stap 1: ga naar Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers. Stap 2: klik op trying to conceive Stap 3: kies de lengte van je cyclus Stap 4: ik heb gekozen voor full size ticker geloof ik, klik op next Stap 5: kies links een achtergrondje, klik daar op, klik dan op next aan de rechter kant Stap 6: kies links een poppetje, klik daar op, klik dan op next aan de rechter kant Stap 7: ik heb gekozen voor ovulation counter, die telt eerst tot je ovulatie, en als die geweest is tot je NOD. Vul die dingen in die ze vragen en klik weer op next Stap 8: achter forum signatures zie je dit staan: PseudoHTML, UBBCode and BBCode. Klik hier op. Stap 9: er verschijnt nu een vakje met een lichtblauwe balk met witte lettertjes er boven. Hier onder staat een link in zwarte letters (iets met url en haakjes enzo). Deze regel kopieren. Stap 10: klik op zwangerschapspagina ergens op je eigen naam. Op je eigen pagina staat links in een bruine balk ergens gebruikersinstellingen, klik hierop. Stap 11: Klik in de linker kolom op handtekening wijzigen Stap 12: plak hier je gekopieerde link van lilypie Stap 13: klik op handtekening opslaan Tadaaaaa.... ik weet zeker dat jullie het kunnen! En wat betreft de ongesteldheid... voor mijn pilgebruik was ik regelmatig met 28 dagen, had ik super veel last van lage rugpijn enzo, vandaar dat ik ooit aan de pil ben gegaan. Tijdens mijn pil een menstruatie van 4 dagen, waarvan de 2e dag nog een beetje noemenswaardig, de andere dagen stelden niks voor. Ik had ook nooit ergens last van (buikpijn ofzo). Nu ben ik onregelmatig met cyclussen van 5-6 weken, en ik bloed zo ongeveer een week lang helemaal leeg. Menstruatieklachten vallen tot nu toe mee. Beetje buikpijn en de laatste keer was die lage rugpijn er ook weer een beetje. Ik heb vandaag al heel de dag zeurderige lage rugpijn en buikpijn, maar ben niet ongesteld. Dus hoop niet dat dit de aankondiging van mijn ongesteldheid is en dat ik dit nu elke maand ga krijgen (
Ja precies, daar zie ik nog het meeste tegenop. Dat je niet weet wanneer het komt. Normaal voel ik het altijd aan komen, ik hoop dan maar dat ik ook dan op mijn lijf kan vertrouwen. Ik zal maar zorgen dat ik veel op zak heb die tijd haha
hahahah zussie, nog voordat ik het gelezen heb lig ik al dubbel hier hahaha een heel stappenplan....je bent goed bezig! Ik zal eens kijken of het me lukt!
@ Lente: dat is niet helemaal waar. Je cyclus kan ook zo kort zijn dat het vruchtje geen kans krijgt om in te nestelen dus dan word je ook niet zwanger. 28 dagen is precies goed ;o) volgens mij is het niet de bedoeling dat hij korter dan 25 dagen ofzo is...
whahahaha jahoor....hij staat er! Ik heb het net niet anders gedaan hahaah snap er niks van. Echt, ik ben en blijf een kneusje en de computers helpen mij niet echt mee. Bedankt voor je hulp! ik duim voor je Zussie!
Ik sla hem maar meteen op in mijn computer. Als ik het dan nog eens wil aanpassen dan moet het dan goedkomen! Een korte cyclus is dan dus ook niet alles. Ach, we wachten maar gewoon af hoe het eitje gaat rollen ....
Lady's ik ga jullie weer verlaten voor vanavond...ga mijn kleren klaarzoeken en spullen klaarleggen voor morgen. Er moet weer gewerkt worden. Gelukkig ben ik om 12uur weer klaar. Hopen dat ik in de middag op tijd weer terug ben hahaha Daarna nog 2 dagen en dan is het vakantie!
Joeehoee wat erg dat ik nu zelfs al op het forum zit haha moest jullie toch even vertellen dat ik met een ontbijtje van vriend net heerlijk ben wakker gemaakt, en een geurtje en oorbellen gekregen heb en een cadeau wat heet : verrassing komt nog op de vraag wat dan en wanneer kreeg ik alleen een vervelende smile.. dus nu ben ik toch heel nieuwschierig! niet teveel kletsen vandaag want dan heb ik morgen een dagtaak aan het bijlezen , al is dat wel een goed tijdverdrijf op het werk!
Aaaaah Zebra, dat klinkt goed! Wat een schatje die vriend van jou! Heel veel plezier vandaag en geniet van je verassing!
@Chantal: nu dan echt! Gefeliciteeeeeeerrrrddd Spannend zeg, dat kado van vriendlief! En je hebt al van die mooie dingen gekregen! @Zussie: meid houd moed want mijn nicht (die nu zwanger is van de derde) zei tegen me: als je ongi-krampen krijgt vlak voor je NOD kan het zomaar zijn dat je zwanger bent want dat had ik ook. Dusssss... nog steeds spannend
Oh sorry Zebra, is vandaag je echte verjaardag? Gefeliciteerd dan meid! @ Babsies: thanx meis! Ik houd moed! Ik weet alleen niet zeker of mijn NOD wel komend weekend is want weet niet zeker wanneer ik mijn ei heb gehad (misschien is hij nog wel niet geweest). Maar vermoed dat het rond de 16e is geweest dus dan klopt komend weekend wel met NOD. Heb nog niet eerder die krampen enzo gehad sinds ik gestopt ben. Maarja zou ook pas de 3e echte ongi zijn dus misschien hoort het er gewoon bij en ben ik nog steeds bezig met ontpillen. Maar we gaan het zien, houd jullie op de hoogte! De krampen zijn minder dan gisteravond maar zijn er nog wel!
Zebra; Gefeliciteerd meid! Ik ben volgens mij net zo nieuwsgierig als jij wat de verrassing nou is Pff wat spannend zeg, die cyclussen van Zussie en Babsies.. Ben je er al over uit wanneer je gaat teste Zussie? Ben echt benieuwd! En zoals het er nu naar uitziet, wordt je cyclus gelukkig wel korter Babsies; Jij mag dus alweer plaatsnemen op het wachtbankje? Gaat toch allemaal snel als je er zelf nog niet mee bezig bent Pff hier weer een lange werkdag voor de boeg, vanavond lekker sporten en kom daarna denk ik nog wel ff forummen.. Dit weekend moet ik afkicken, ben vanaf donderdagavond tot maandagmiddag naar disneyland en is niet echt subtiel om dan uitgebreid op ZP te zitten als mn hele familie erbij is