Uiteraard... niet dat er dan nog iets aan te doen is p Ik had het er ook niet voor gelaten Maar bedacht het me ineens! Zag op het forum wel dat er mensen waren die bewust een maand over sloegen omdat ze dan op december uit zouden komen!
Er zijn van babyboom afleveringen van 2007 en van 2008. 2011 komt 18 mei op tv. Heb net met mijn mannetje gesproken... Ik wil eigenlijk met de pil stoppen na deze strip. Ik heb dan nog juni om te kijken wat mijn cyclus is en dan juli nog. In juli gaan we ook op vakantie en dan weet ik een beetje (hoop ik) wat mijn cyclus is en dat ik niet op vakantie voor verrassingen kom te staan. Als ik dan nu stop na deze strip dan ben ik 8 mei klaar! Het enige dat hij zei: Oh, dan moet ik 2 maanden met condooms? Nou ja, prima mop, als jij dat wil. Daarom hou ik zo van hem hahaha
whahaha nou, ik begin nu zelf te twijfelen hahaha Maar ja, ik stop eerder. Zo kan ik zelf even rustig bekijken wat mijn cyclus is en geef ik het 2 maanden voordat we stoppen.
haha ja maar dat gaat echt nog niet, als we in juli/aug beginnen is het vroeg. stel het is raak, dan ben ik 9 maanden later net klaar met mijn opleiding. kiele kiele...ik ga uit van een paar maanden proberen en ergens tegen nov/dec raak.
Toch zeg ik.... wacht maar af... Ik denk dat ik best eens zwanger zou kunnen zijn.... maja... je kan ook van alles voelen wat je voor de gek houdt... ik moet van mezelf wachten met testen tot het weekend maar ik voel echt dingen die ik niet eerder heb gevoeld. Maja... kan ook nog best ontpillen zijn dat het deze maand weer anders voelt en ik gewoon ongesteld word binnenkort...
En toch beginnen we niet eerder dan juli/aug. Het kan gewoon niet. Zit niet voor niks op dit forum met jullie opgescheept Moet niet voor niks wachten met de kinderwens hahaa
Sinds gisteren heb ik constant lage rugpijn en buikkrampen (soort spierpijn achtig gevoel). Dat heb ik normaal wel tijdens mijn menstruatie, de 2e dag ofzo, maar nog nooit van tevoren gehad. En ik heb nu vanavond pijn in mijn (.)(.) dat heb ik al helemaal nog nooit gehad... en heb ook sinds gisteren hoofdpijn. Maja, zoals ik al zei. Het kan ook zijn dat mijn lichaam nog aan het herstellen is na het pilgebruik, en dat dit gewoon de normale gang van zaken is voor ik ongesteld word maar dat ik het nu voor de eerste keer meemaak.
Lastig is dat als je dingen voelt die je normaal nooit voelt. Maar wie weet houdt je lijf je niet voor de gek en zijn de tekens gebaseerd op een kind... Ik heb ook altijd last van mijn onderrug. niet heel pijnlijk maar een beetje een zeur de eerste dag. Zere borsten heb ik altijd de week voordat ik ongesteld moet worden. Na 3 dagen is dat ook weer weg haha. @ Zebra, (wil nog zo vaak je oude naam tikken en dan opeens bedenk ik me weer dat je zo niet meer heet) ben je trouwens nog aan het solliciteren of heb je al wat meer gehoord? Meiden, ik hou het voor gezien voor vanavond. Morgen weer een dag werken. Een hele zelfs hahaha. Ben er vast in de avond nog wel weer even gezellig. Niet teveel teuten, anders ben ik het eerste uur alleen maar aan het bijlezen hahaha
Hi meiden, ik wil gezellig met jullie mee kletsen als dat mag. Mijn vriend dacht dus 2 maanden terug dat ik zwanger was, zijn reactie was zo leuk! Maar bleek niet zwanger te zijn jammer genoeg. Ben gelijk gestopt met de pil! Alleen hebben we maar 1 slaapkamer en zou er dus nog 1 moeten worden aangebouwd. Ik wil hier eigelijk nooit meer weg, maar hij wil het de ene dag verkopen en de andere dag weer niet.. Lastig die mannen haha