Welkom Zoemeisje! Lastig he die wisselvalligheid/onzekerheid. Maarja met 1 slaapkamer wordt wel lastig of niet? Wij zijn ook al bezig en hebben nu een huurhuis met 1 slaapkamer. Dus als het raak is moeten we sowieso snel wat anders gaan vinden! Maar we zien wel! Is het een grote verbouwing om die slaapkamer er bij te zetten? @ Lente: inderdaad niet heel pijnlijk, maar een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderrug. Heb ik normaal dus ook maar pas tijdens mijn menstruatie. Pijnlijke (.)(.) heb ik normaal nooit. Ik voel mijn menstruatie eigenlijk helemaal nooit aankomen om je eerlijk te zeggen, hij is er gewoon ineens als ik 's ochtends wakker word... Maar dat kan ook door de pil komen want die schakelt natuurlijk een hoop uit!
Joehoe! Goedemorgen meisjes! Hier is de rode vijand zich aan het melden, dus al de gevoelde tekenen horen bij mijn nieuwe PMS ;o) Behalve dat het best leuk was geweest als ik zwanger was heeft het alleen maar voordelen dat het opschuift naar mei: - een maand langer om een huis te vinden - toch niet bevallen in de drukke maand december - klusperiode PRECIES in onze vakantie (doosje krijgt nu wel een hele bijzondere lading, we hopen maar dat die bedstee niet kraakt p ) - NOD ongeveer op mijn man zijn 30e verjaardag, lijkt me een prima verjaardagscadeau! - en last but not least: ik heb mijn oude cyclus van 28 dagen weer terug! Yessss! Eindelijk doet mijn lijf weer een beetje normaal en nu hoef ik maar 2 keer 14 dagen te wachten! Tot slot moet ik nog even kwijt dat ik die ovutesten dus echt troep vind... ze hebben mijn ei echt volledig gemist en nu hebben we dus een beetje te laat geklust. Volgende maand gaan we op puur natuur! Mei wordt mijn maand, ik voel het! En nu ga ik werken! Dag liefjes!
HOII wat kletsen jullie veel zeg! heb nog niet alles bij kunnen lezen. Laat geworden gister avond, en ons huisje lijkt nergens meer op, zoveel afwas en troep. Ligt volgens mij wel een halve zak chips en 3/4 cake over de grond in kleine stukjes. maar ach het was gezellig! de verrassing... wie van jullie is nieuwschierig ? kreeg het pas gisteravond in bed.. een geschenkset, met een rompertje, mutsje en sokjes! Hoe lief!! Met de mededeling.. we kunnen ook volgende week al stoppen en ervoor gaan? WHAA nou ik had het niet meer, me hele ''schema'' weg van planningen. maar wat fijn en lief. Dus ik stop na deze strip sorry lentekind, dan gaan we niet meer tegelijk stoppen! maar echt te leuk, heb er zelfs een beetje kriebels van dat het nu ineens toch zo dichtbij komt!
Leuk dat er eindelijk een topic is waar ik bij kan aansluiten! Heb nog niet alle verhalen gelezen maar het zijn ook alweer 137 pagina's. Hier hetzelfde dilemma. Bij mijn vriend en mij kriebelt het al een tijdje, maar de situatie is er steeds niet naar. Eerst was het financieel niet zo'n goed moment. Nu dat opgelost is hebben we een huis gekocht wat nogal een klus-project is. We leven momenteel in de woonkamer en er moet behoorlijk wat gebeuren. Ook heb ik besloten weer te gaan studeren (deeltijd) naast mijn werk en zal daar 2 jaar zoet mee zijn. Niet heel slim om dan ook nog te proberen of we kinderen kunnen krijgen. De ene dag zeggen we: dat lost zich vanzelf wel op. Maar ons verstand is toch sterker dan onze kinderwens (tot nu toe). Leuk om te zien dat er meer aan het rondneuzen zijn op dit forum.
Ja dat is lastig 1 kamer.. Ik wil een stuk van de tuin naar binnen trekken maar dat klinkt misschien makkelijker dan het is haha. Eigelijk zou ik willen dat het af is voor er een zwangerschap komt.. Stel dat het in de winter raak is, dan kunnen we misschien niet eens bouwen.. Wat een hoop ge-ik he haha! @zebra wat oooontzentend leuk en lief!!! Hoop dat we snel lezen dat het raak is
Jawel, gisteren met schoonzus, haar vriend en mijn vriend naar de echo geweest.. En we krijgen een neefje was echt super duidelijk te zien,, en zoooooo mooi en speciaal om mee te mogen maken.. Voor mij wel een dubbel gevoel en heb echt wel even moeten slikken.. Vriend ook wel, ondanks dat hij het daar dan niet over heeft. Dus ik hoop een dezer dagen iig af te kunnen spreken wanneer we stoppen met de pil.. Het begint zooooo enorm te kriebelen nu jullie allemaal aan het stoppen zijn en buik van schoonzus steeds meer begint te groeien.. Maar sorry voor mijn ikke-gezeur.. Pff sorry meiden, maar moest het toch ff kwijt,, Welkom Rover en Zoemeisje Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Zussie; Wat goed dat je cyclus nu op orde is en ik hoop zeker voor je dat mei je maand is Succes met klussen! en je had toch wel wat redenen waarom het volgende maand beter uitkomt Haha Zebra, is niet helemaal waar wat je zegt Lentekind gaat ook stoppen na deze pil Maar wat een super leuk cadeau van je vriend Echt super! Ik hoop dat die van mij na gisteravond ook zoiets in gedachten heeft
@lentekind: stop je nou met de pil in mei? Leuk! Dan komt het inene wel heeeel dichtbij @Rosemarie: Fijn dat vriend er nu ook achter staat.. nu flink aan de klus! @zoemeisje: welkom en leuk dat je al gestopt bent met de pil! Heb je al een cyclus ontdekt of nog niet? @Zussie: Hè.. toch wel balen. Maarrrrr wat je zegt is idd ook wel heel fijn! Eindelijk een regelmatige cyclus! Nu kan het nooit lang meer duren @Zebra: jaaaaaa wat een ONWIJS lief kado! Jeej! Het wordt steeds leuker! Hier weinig nieuws onder de zon. Voel na die bloeding niks meer.. heb nog heeeel licht wat bruinverlies daarvan dus ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Heb de ovu-testjes ook maar weer even weggedaan totdat ik met de volgende cyclus begin, dan heb ik een beetje een idee hoe het er bij mij uitziet.
@Yara, wat leuk dat je naar de echo geweest bent! lijkt me inderdaad ook een dubbel gevoel! @Lentekind, ik hoor dat jij nu ook na deze strip stopt?! dat zou helemaal te vreemd zijn hahah, eerst allebei 5 juni en nu een maand eerder @Zussie, was benieuwd of je nog met je moeder gesproken had over het voorval van het mailtje over je vader. Net bericht gehad van het ziekenhuis, en datum gekregen wanneer vriend de operatie krijgt. sneller dan verwacht! over ongeveer 2 weken is de datum al, fijn maar ook eng dichtbij ik heb het niet zo op ziekenhuizen en operaties etc
@Yara: ja beetje dubbel eigenlijk omdat we er nog niet 'echt' voor zouden gaan deze maand. Dus we hebben ook niet heel gericht geklust, natuurlijk wel op de dag van de posi test maar verder niet ofzo. Duss.. en zit een beetje met koninginnedag, omdat we er toch niet zeker van zijn ga ik nu maar niet drinken. Maarja, ik weet het gewoon niet eigenlijk Voel ook niks meer na maandag (behalve gevoelige tepels maar die horen bij dit deel van de cyclus) dus das ook weer vaag. De spanning van het net gestopt zijn met de pil en die posi ovu-test zijn nu wel weer gezakt, ben er wel weer nuchter onder eigenlijk! Snap ook wel dat het voor jullie best dubbel moest zijn, die echo! Maar gelukkig 'mogen' jullie nog! En hebben jullie net zoveel kans op een zwangerschap als je schoonzusje dus heb je lekker wat om naar uit te kijken En als ik het zo hoor zal het met jouw vriend ook niet lang meer duren hoor! Mannen zijn wat dat betreft toch wel redelijk hetzelfde haha! Met het uitzicht op jullie verhuizing zal hij wel snel overstag gaan denk ik
Wat goed dat je er weer zo nuchter onder bent Ben wel benieuwd naar hoe je cyclus gaat lopen.. Ja je hebt ook gelijk Ik wacht rustig (not) mijn moment af Ik zei net nog tegen mn schoonzus,, zul je zien dat ik er ff niet mee bezig ben (dit weekend in disney helaas geen forum voor mij), dat vriend dan ineens erover begint. *hoopt dat vriend op jullie mannen lijkt* Maar nee, ik ga echt ff een break nemen voor mezelf na vandaag
Goedzo, dat helpt wel moet ik zeggen haha! Heel veel plezier in Disneyland, lekker genieten meid! Ik zal voor je duimen dattie er dit weekend over begint We zien je volgende week wel weer ergens
Nou, zeker rustig! Ik ben beetje dingen voor koninginnedag aant regelen en heb net boodschapjes gedaan. Straks eten met m'n zwangere nichtje! En jij dan, ben je je aant vervelen?
Nja ik ben op het werk, maar heb het nu rustig.. Heb eigenlijk alles af wat ik af wilde hebben voor het weekend.. Dus ben nu nog wat kleine dingen aant doen, maar ondertussen ook ff hier aan het spieken Wat ga je doen met koninginnedag? Oew gezellig, hoever is je nichtje?
Ik heb gewerkt en net het huis weer gepoetst, de cake onder de bank vandaan gehaalt en chips van de muur, zoiets haha hoorde net dat lied van jan smit, hoe heet het.. die over dat dochtertje gaat. toch wel een mooie tekst, zo in de zin van zwanger worden is het toepasselijk vanavond komt mijn schoonzusje nog even langs , die kon gister niet komen. en daarna ga ik fijn tegen mijn lieve mannetje aan kruipen en tv kijken. vind hem nu toch ineens zo lief hahaha maar ik kom vast ook hier kletsen!
@Yara: Jaaa heel gezellig, we zijn 2 handen op 1 buik, kan alles bij dr kwijt Heb dr al effe niet gesproken, ik denk dat ze nu in de 5e week zit. Met koninginnedag gaan we naar Amsterdam! Voor het eerst dus ben benieuwd We kunnen bij een vriend blijven slapen die ongeveer recht naast het Leidsche plein woont dus neem ik nu vast slaapspullen mee. Ga jij nog wat leuks doen dan? @Zebra: Whaha! Lekker is dat hè, lekker van genieten.. voor je het weet bespring je hem levend Fijn dat je alle troep weer van de muur hebt kunnen krabben... blijf het wat vinden hoor, feestjes daar houden we wel van en zijn meestal ook bij ons thuis. Maar die troep de volgende dag hè... Oeh, voel nu trouwens weer wat rommelen daar beneden.. steekjes enzo. Pfff zit er nu weer vreselijk op te letten en te hopen dat het een innesteling is ofzo. Terwijl ik er net juist weer ff vanaf was, dat ge-hyper over een evt zwangerschap