Zebra; haha, snap dat je hem lief vindt Hij heeft dan ook wel extra zijn best voor je gedaan Fijn dat alles weer van je muur af is Babsies; Ik ga zeker iets leuks doen je bent er niet helemaal bij he Ik ga naar Disneyland Maar leuk zeg, is nog wel super pril! Spannend En Koninginnedag in A'Dam is echt gaaf, ben al meerdere keren naar het Museumplein geweest Haha muts, is ook onmogelijk om niet op te letten volgens mij.. Maar nog een weekje en dan of je ongi (regelmatige cylcus jippie) of een positieve test
Ooww ja wat erg hè.. ben weer heeeeel ergens anders met m'n hoofd Maar ik ga nu wel, dus wens je bij deze nogmaals heel veel plezier en een goeie reis!
Meiden, ik ben er ook vantussen! Ik zie jullie ergens na het weekend wel weer, een fijne queensday gewenst allemaal en geen dingen doen die ik ook niet zou doen See you soon meiden, ga jullie missen!
zijn wij de enige die nog zonder plannen zijn zaterdag wij willen in ieder geval ergens naar een gezellige braderie en op het terrasje zitten. En savonds misschien wel lekker ergens wat eten, wat denken jullie druk in restaurants? of juist niet omdat iedereen aan het feesten is ?
Hhahahaha <== lig dubbel, ik ben nu hier met lezen maar ik zie dus dat jij idd niet goed heb gelezen. We liggen weer eens aardig op één lijn hahaa. Ik stop ook na deze strip! Ga dan nog niet aan de klus maar wel stoppen met de pil. Ga nu ff verder lezen voordat we boodschappen gaan doen. Zal vanavond verder reageren.
@ Zebra: lief dat je er nog naar vraagt. Dat hele verhaal hangt van misverstanden aan elkaar. Nog voordat ik gereageerd had kwam er een mail van mijn moeder achteraan: 'reactie in enige vorm is welkom'. Daar voelde ik me eigenlijk wel door gekwetst omdat ik in de familie eigenlijk altijd degene ben die aan dingen denkt en meeleeft enzo, ik zou nooit zomaar niet op zoiets reageren. Dus ik had terug gemaild dat ik over zoiets liever bel... Daar was mijn moeder weer door gekwetst, want die dacht dat ik vond dat ze het verkeerd had gedaan door te mailen (maar ze had een hele uitleg er bij gegeven waarom ze daar voor gekozen had en die reden begreep ik best wel). Anyway... die mail van 'enige reactie is welkom' was dus voor mijn broertje bedoeld, want die reageert nooit zo attent op dingen p En ik bedoelde de opmerking dat ik liever bel ook helemaal niet als verwijt naar haar maar gewoon dat ik er liever over bel en dat ik daar nog geen tijd voor had gehad. Anyway... het is weer helemaal goed en het was heel gezellig met pasen p Ongi is hier nog niet overtuigend doorgebroken... Dus durf mijn banner nog niet op dag 1 te zetten... we wachten nog even af! Ik heb nou liever dat hij gewoon doorbreekt en dat ik de mooie plannen voor mei waar kan gaan maken!
@Zussie, fijn te horen dat het gewoon allemaal weer goed zit en eigenlijk nooit iemand een bedoeling gehad heeft om de ander een slecht gevoel oid te bezorgen! met je vader ook weer alles redelijk goed? @Yara, heel veel plezier in Disney!! maak het een top weekend van! @Lentekind, niet normaal dat we nu weer tegelijk stoppen, echt heel grappig. Vind jij het ook niet best eng en snel? Wij gaan ook niet meteen aan de slag, vriend heeft half mei ook zijn operatie, dus dan word het toch even niks anders gedaan in bed dan slapen die week. daarna is mn eisprong al geweest denk ik. en wil even 1 cyslus afwachten. maar wel zo fijn dat ik nu al volgende week een banner kan maken! hahahah
Jahoeoeoe laat die banners maar komen! Zo leuk dat jullie straks ook aan de slag gaan! Kunnen we lekker met elkaar meeleven! Ben zo benieuwd wanneer de eerste positieve testen gaan vallen! Misschien een beetje naief, maar ik dacht echt bij mezelf van: 'ik zal wel snel zwanger zijn'. Nu is het inmiddels bijna mei, en nog niks... haha, ik word er nu een beetje realistischer in dat het gemiddelde van een half jaar voor je zwanger bent toch wel ergens vandaan komt ;o) Met paps ook alles wel ok ja! Hij wilde donderdag weer naar zijn werk gaan maar zijn chef heeft gezegd dat hij thuis moest blijven tot na het paasweekend (gelukkig). Dus hij heeft nu goed uitgerust. Hopen dat het nu goed blijft gaan!
gelukkig dat het beter gaat! Nou hier denkt vriend dat het ronde 1 raak is, want hij heeft supperzaad..... tja.. zijn woorden. mannen *zucht* ik durf er geen ideeen over te hebben, is zo onvoorspelbaar
@ Zoemeisje en Rover, welkom op dit topic en gezellig dat jullie mee komen kletsen! @ Zussie, sorry, ik ben helemaal vergeten te vragen naar de reactie van je moeder. Ik zie het nu hier staan en dacht...oh ja, helemaal vergeten. Blij dat het tussen jullie weer helemaal is opgelost! vooral heel fijn dat het met je vader weer beter gaat! Balen trouwens dat je het gevoel hebt dat je ongesteld gaat worden. Ook al zeg je zelf dat je liever in mei zwanger raakt, toch zal het niet uitmaken als je nu zwanger was. Dan was het super geweest. Toch jammer... @ Yara, wat leuk dat je een neefje krijgt! Het zal vast een hele bijzondere ervaring zijn om mee te maken! Kon jij het ook goed zien dat het een jongen is? Heel veel plezier in Disneyland! Geniet van je familie! @ Babsies, ik stop idd ook 8 mei met de pil. Grappig he, zo toevallig! Ik ben benieuwd hoe het met jouw cyclus af loopt. Veel plezier met de Koninginnedag in Amsterdam. Dat zal een feest zijn als hij recht naast zo'n plein woont haha. Vooral als je in de avond in je bedje ligt en de herrie nog hoorbaar is, dan zou ik weer weten waarom ik in een dorp woon hahaha @ Zebra, wat een leuk cadeau van je vriendje! zie je dat hij er wel mee bezig is! En wat leuk voor je dat hij het nu ook echt wil. En vooral dat je ook volgende maand de pil de deur uit doet. Ik blijf het toevallig vinden dat wij zoveel overeenkomsten hebben! Als je 8 mei stopt, gaan jullie dan ook echt al aan de klus of eerst een maandje ontpillen? Spannend trouwens dat je vriend nu al zo snel geopereerd gaat worden! Ik hoop voor jullie dat het herstel goed zal zijn! Zo, alle antwoorden en berichten weer geplaatst. Nu dan een stukje over wat ik heb meegemaakt vandaag... Vanmorgen kwamen de kinderen de klas binnen en toevallig keken we naar iets buiten. Komt er iemand aanrijden en er springt een kat onder zijn auto. (tja, kan gebeuren ook al is het nog zo sneu) maar die man rijdt gewoon door! Echt zo kwaad kan ik dan worden. Een vrouw stopte en liep meteen naar dat katje toe die nog in leven was. Het beestje draaide rondjes echt als een gek, spinde in de rondte en opeens ging hij liggen en bewoog niet meer. die vrouw stond echt te kijken van wat moet ik nu. Ze zag ook dat wij het hadden gezien. Ze aaide het katje en legde hem aan de kant. Toen kwam ze bij mij binnen voor een doosje en hebben we samen de dierenambulance gebeld. Echt, het was zo sneu....kreeg helemaal weer een flashback van mijn katje in december. brrr
Ja maarja... ik dacht: we zijn jong, leven gezond, komen beide uit een groot gezin dus als vruchtbaarheid erferlijk is ;o) Mijn man beweert ook dat hij superzaad heeft... maar tot nu toe doet dat superzaad van hem nog niet wat het moet doen p
Ach gos Lente wat sneu! Ook dat al die kids het hebben gezien! Gelukkig dan dat er mensen zijn zoals die vrouw, die het een beetje goed maken dat andere mensen zo onbeschoft zijn om door te rijden... Het zal je kat maar wezen...
tja, wij hebben het in december zelf mogen ervaren met ons katje...echt werd er vandaag weer sip van. Wil zo graag weer 2 nieuwe! Maar ja, eerst vakantie en dan 2 nieuwe schatjes! (als de planning zich aan mijn gedachten volgt!)
Guttegut (sorry hoor, het zoveelste bericht van mij achter elkaar). Maar het 'bloedverlies' of hoe je het wil noemen want het stelde tot nu toe vrijwel niks voor is nu weer helemaal gestopt! Nu krijg ik weer allemaal visioenen dat het misschien een innesteling was enzo.. maja waarom dan al die rug en buikpijn want volgens mij hoor je daar niks van te voelen... Getsiederrie, laat me dan maar gewoon ongesteld worden nou hoor.... ik hou helemaal niet van die onzekerheid! Nouja... misschien komt het morgen wel ineens!
Lijkt me idd heel lastig als je niet weet wat je lijf aan het doen is. Misschien is het idd wel innesteling. Je lijf zal er vast enig gevoel bij krijgen. Misschien dat die rug en borstpijn daar dan toch wel bij past. Daarom wil ik dus ook een maand eerder stoppen...gewoon om eens goed door te krijgen hoe mijn lijf nu in elkaar zit!
ja ik dacht ook meteen innesteling, wie weet spannend hoor! zondag ga je testen toch, mits het niet doorgezet is natuurlijk
Ik ga 1 cyclus afwachten, omdat ik wil weten of alles nog naar behoren zijn werk doet zeg maar. en vriend zijn operatie komt tussendoor dus word er zoiezo toch geen actie gehouden dus dat even ontpillen past dan goed in schema. en jullie, ook 1 cyclus of langer?
Ik denk 2 cyclussen. Zo kan ik 2 maanden zien hoe mijn lijf is en heb ik hopelijk na 2 maanden een ritme. dan willen we in juli beginnen.