dat ritme is inderdaad wel prettig om duidelijkheid te hebben. ik ga maar eerst eens zien hoelang de cyclus is, kan ook zomaar 40/50 dagen moeten wachten in plaats van ergens 28. dan is het ook zo weer 2 maanden. spannend hoor, stripje is bijna leeg
Ja schatjes... ik ben dus 1 januari gestopt met de pil en weet nu nog niet wat mijn lijf doet ( Die ene cyclus afwachten is fijn omdat je weet dat het nog werkt en vanaf wanneer je weer kunt gaan tellen, maar je voelt echt elke maand weer iets anders! Nouja... je kunt toch niks anders doen dan afwachten! Stel dat dit de innesteling is dan weet ik niet of zondag testen te vroeg is... Maar ik moet niet zo veel nadenken en gewoon zien wat er gaat gebeuren...
Tja, voordat ik begon met de pil wist ik wel met mijn lijf waar ik aan toe was. Ik hoop maar gewoon dat dat nu weer terug komt. Ik weet wel dat mijn ongesteldheid toen zwaarder was. Verder had ik nergens last van ofzo. Ik wacht het wel gewoon af. Je kunt evengoed zondag testen, is hij negatief maar je wordt niet ongesteld, dan kun je daarna alsnog een keer testen.
Ja das waar... maar ik denk nog niet aan zondag.... ik denk aan morgen, want misschien zet het dan wel door. Ik ga NU mijn essay inleveren (moet voor 24.00 uur p) Wat een bevalling... ik hoop op een zesje!
Nee via safe assignments... Een of ander systeem van de universiteit, moet je je essay uploaden vanaf je computer. Is wel een handig systeem moet ik zeggen. Je ziet ook meteen of je plagiaat gepleegd hebt, aaaah, haha, hij geeft nu een streepje aan dus ik hoop dat dat een goed teken is. Wat een crime om zoiets te schrijven... nouja... hij is ingeleverd en niets meer aan te doen. Heel hard hopen op een 6! Nu nog collegesheets uitprinten voor morgen. Ik ben zo blij als dit jaar voorbij is! Maar moet komend weekend nog een onderzoeksvoorstel schrijven (dat vind ik trouwens wel leuk). Dat wordt dan mijn laatste opdracht ) en dan zit het er al weer op! Een jaar gaat snel!
Ik vind het zo knap dat jij studeren leuk vindt hahaha als ik al die termen weer hoor dan denk ik alleen maar weer bah! Zebra (grr, moest weer je naam wissen haha tik alsnog automatisch je oude) heb je nu al gekeken of een banner je nu wel lukt?
Ja de meeste dingen van studeren vind ik wel echt leuk ja... Maar komt ook omdat het super goed gaat... dus dat motiveert wel! Ik typ ook heel de tijd Zebra's oude naam ;o)
Zussie, ik hoop voor je mee op een 6! (minimaal ) Lentekind, ik begin aan me banner zodra ik ( we ) gestopt zijn met de pil. neem ik meteen zo'n cyclus banner, even van de normale 28 dagen uit gaan. tja sorry van de naam haha
haha nou wij hebben een zebra schilerij boven de bank hangen en ik kon zo 123 niet op een naam komen zat een beetje rond te kijken.. en tja je snap m dacht zebra.. dan denkt vast niemand zo snel van GOH die ken ik! ( tenminste daar ga ik van uit hahahh )
Dat kan idd ook nog, gewoon een banner aan maken voor 28 dagen en je ziet wel hoe lang deze gaat duren. Ik zal ook eens gaan kijken om hem tegen die tijd aan te passen.
Nou... in een hangmat slapen, prut uit een blikje koken en in de bosjes poepen vind ik best leuk p Maar ik ben dan ook tropenverpleegkundige dus het is mijn specialiteit, haha. Een kip slachten daarentegen wordt niks met mij erbij...
Doe mij maar een all incl hotel met heerlijk zacht bedje beetje verwend denk ik haha vriend zou zoiets wel heel leuk vinden, maar ja dat heeft hij al jaren gedaan bij de landmacht dus daarvoor hoef ik niet mee te kramperen