@Zoemeisje, ik denk niet dat ik de enige ben met een zebra schilderij en zolang niemand dit topic leest word ik niet herkent op naam in andere topics wel balen Zussie, hopelijk zet het toch niet door
hahaha ik ook niet. Maar goed, als je het niet gezegd zou hebben, dan zouden we helemaal niemand kennen die dat had
blegh, verjaardagtijd komt steeds dichterbij..kan ook nog niet zeggen dat ik te misselijk ben om heen te gaan
iemand nog een goede tip waar je leuke bikini's kunt kopen waar niet iedereen in loopt (lees: van H&M, Hunkemoller). Leuke webshop ofzo... waar ik even kan speuren p
nee ik ook totaal niet.maar ben dan zelf ook vaak zo van, ik ga gewoon niet. ook al krijg je dan soms scheve gezichten. weet natuurlijk niet van wie de verjaardag is, is het echt naaste familie, ouders broers/zussen dan zou ik wel gaan is het meer een verplichting. vriend is chagrijnig vanavond
uhm, ik heb net geruild met m'n zus. Net sinds vorige week 3 nieuwe erbij haha. Zo heb je toch nieuwe en bij haar zaten ze niet goed meer Maar verder ging ik vaak naar een sportzaak. Daar had je vaak veel meer verschillende merken.
Hmm ja mijn zussen hebben niet helemaal dezelfde maat en ook niet dezelfde smaak helaas... Deze vind ik erg leuk, maar kan er geen bovenstukje van vinden. En om nou in alleen een broekje te gaan lopen p Bikini broek Bikini broek V&D
goh, ik kon die hele merken niet! haha zitten we leuke tussen. Ik heb nu zoiets, heb nu 3 nieuwe erbij en zie volgend jaar wel weer. Wie weet loop ik dan met een dikke buik en komt het daarna nooit meer goed. Dan wil ik daarna geen bikini meer
Ze zijn mij een beetje te prijzig... ik ben altijd na een jaar wel op een bikini uitgekeken p Maar ga wel een keer de stad in want via internet werkt eigenlijk niet echt.. Heb echt zin om te shoppen maar heb geen geld ( Ondertussen word ik hier gek van de zenuwen van die wel-niet-wel-niet-wel-niet ongesteldheid.... Maar een zwangerschaptest doen heeft denk ik geen enkele zin want dat zou ws toch te vroeg zijn, stel dat dit innesteling is...
hai! ik heb vorig jaar ook bij chilla besteld, was erg tevreden over de levering en over de bikini! ik weet niet of ik dit jaar een bikini koop, we gaan niet op vakantie dus ja. gaan jullie nog op vakantie? @ zussie: zennnnnn helpt dat?
ik heb per zomer ook ''maar'' 3 bikini's nieuw, en heb er van dit jaar ook nog eentje van vorige zomer dat is ook wel meer dan genoeg. meestal doe ik er ook maar een jaar mee, dan zijn ze of versleten of ben er op uitgekeken. dat je het volhoud zussie! Ik denk dat ik toch al een testje gedaan zou hebben
Jeetje, elk jaar een paar nieuwe bikini's...dan ben ik een vodde loper hahaha ik heb er één al 7 jaar. Maar ja, zo vaak draag ik ze niet dus ik vind het prima zo. Geef liever geld uit aan andere kleren haha.