Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik ook Lente...
    Ik ben niet zo'n zwemmer en strandganger...
    Dan koop ik er liever een van 25 euro... en voor de rest andere leuke dingen!
    Heb er nu nog wel een paar liggen.... maar die vind ik dan niet echt leuk meer.

@ Zebra: vorige maanden had ik al 3 testjes gedaan :eek:p maar ik weet inmiddels dat je er niets mee opschiet... haha... morgen maar weer afwachten....

2. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    7 jaar wauw dat kan ik me niet eens indenken :D
    tja ik en kleding blijft een probleem. zoveel en nog niks om aan te doen. denk dat als er een kindje is hij of zij ook een walk in closed nodig heeft na een paar maanden al :D

3. zoemeisje

zoemeisje Actief lid

13 apr 2011
    274
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    @zebra Sorry! haha moest je bijna weer een nieuwe naam ;).

@zussie thankss!! Het is toch erg verleidelijk om al te gaan rekenen etc.
    Maar heb tegen me vriend gezegd, dat het allemaal wel een tijdje duurt voordat het raak zou zijn.
    Hij wil het liefst alles eerst op orde hebben maar dan er komt altijd wel weer iets anders bij, wat hij op orde wil hebben.

Het enigste wat er moet gebeuren is een kamertje bouwen. (haha).
    Dus heb even uitgelegd, (alweer) dat onder het motte 'ontpillen' en 9 maanden zwangerschap, is het verstandig dat ik al gestopt ben met de pil.. (soms moet je het nog een paar keer uitleggen hoor) hebben julle dat niet?
    Lekker nuchter haha.

Ik heb zoooo de kriebels, soms gaan die een beetje tegen beter weten in,
    hebben jullie dit ook?
    Eerst de kamer, dan plannen.
    Nou dan komt het er waarschijnlijk nooit van.
    Een aannemer is nooit zo enthousiast als het om zijn eigen huis gaat haha.
    Van de zomer is alles opnieuw gedaan, maar die kamer kwam er niet.
    'teveel werk' ..

@lentekind thanks! ik kan altijd even kijken natuurlijk hihi ;)

ohh bikini's.. wat zou ik graag een buikje willen showen in de summer!

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
  5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ah protest, daar heb ik de meeste van mijn bikini's van! leuk merk en lekker vrolijk! Als gtst af is dan gaan we. alvast fijne koninginnedag morgen!

6. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haai meiden!
    Fijne koninginnedag!

Ik was vroeg wakker en nog steeds geen rood te bekennen, dus toch maar even een testje er tegenaan gegooid. Die bleef wit (had eerlijk gezegd niet anders verwacht). Dus nu is het wachten tot het rood me komt bezoeken, laat het maar niet te lang meer duren!

Allemaal een hele gezellige dag gewenst!
    Ik ga vanmorgen misschien een beetje kraampjes kijken hier met manlief, maar die moet vanavond werken dus dan zit ik alleen... maar moet nog heel veel aan mijn studie doen dus geeft niet. Ik heb echt niks met koninginnedag verder :eek:p

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ahhh dat is jammer dat er nog geen spoor van een zwangerschap te vinden is. Maar, het is nog geen zondag toch....dus geen bloed geeft hoop!
    Ik ben het bed uitgestuurd omdat ik vanwege mijn hooikoorts een loopneus krijg zodra ik wakker ben. Zit nu maar hier met een krant, laptop en een ontbijtje.

Straks gaan we een dag op pad dus zal een ondergrondje kweken haha
    Gister was die verjaardag wel mee gevallen. Echt, hij is daar nog nooit zo leuk geweest haha. Zo zie je maar weer.

8. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    hihi een walk in closet voor je kind! :D

lijkt me straks superleuk om te shoppen voor mn kind. liep pas in de hema en zag leuke dingetjes! zwijmel zwijmel:)

he er heeft niemand gereageerd op: of jullie op vakantie gaan?

ja koninginnedag vandaag, vind het wel leuk.. niet super. ga met een vriendinnetje de stad in. vriendje moet werken.

fijne dag!

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Lente: fijn dat het meeviel!

Roos: wij gaan van 9-12 mei een paar dagen naar Friesland (hopelijk tijdens mijn vruchtbare dagen :eek:p ) voor de zomer hebben we nog geen concrete plannen. We hopen een huis te kopen en die drie weken lekker te kunnen klussen!

Ik heb net even zitten speuren op het forum, en bruinverlies kan echt twee kanten op. Ik zal dus maar gewoon afwachten. Ik heb wel echt het idee dat het nu te veel is voor geen ongi (rare zin). Maar ik heb deze keer met een andere test getest dan vorige keer (kv 2 voor 5). Misschien moet ik het maar gewoon steeds met dezelfde doen want nu twijfel ik weer of deze testjes wel goed zijn. Maar even langs het kruidvat vandaag misschien...
    Maar morgen opnieuw testen heeft denk ik geen zin, omdat als er al HCG is, dit elke 2 dagen stijgt. Als er dan nog niks is test ik woensdag wel weer ofzo :eek:p

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Jij ook niet :p
    ik heb nu een week vakantie, dan ga ik niet weg. Alleen volgend weekend een weekend naar de haaglanden. Daar passen wij dan op ons nichtje van 8 maanden voor een weekend. Lekker naar scheveningen enz. Hopen dat het mooi weer blijft.
    In de zomervakantie gaan wij naar Zwitserland. Wij kamperen altijd lekker met de tent dus je hebt daar vast mooie plekken om te staan. We zien wel waar we uitkomen tegen die tijd.

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    vandaag naar eht kruidvat, er is toch geen winkel open vandaag? Tis een feestdag!

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik woon in Rotterdam, veel dingen zijn hier gewoon open :eek:p
    Het is natuurlijk heel druk in de stad he, dus daar kunnen ze alleen maar veel geld aan verdienen door open te zijn!

Maar ik kan ook woensdag pas gaan... kom ik ook niet in de verleiding om eerder weer te testen (heb er nog wel twee liggen van zwanger en kind).
    Ik loop echt elk half uur naar de plee om te kijken of ik al ongi ben.... beter had ik vandaag wel plannen gehad dat biedt een beetje afleiding...

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hier zijn de winkels ook in veel plaatsen gewoon open
    maar misschien omdat er bijna in elk dorp ook wel een markt staat, dan lopen mensen toch wel even snel de kruidvat ofzo binnen.

wij gaan dit jaar ook niet op vakantie, helaas!
    vanwege de operatie en revalidatie van vriend kunnen we dit jaar niet weg

vanmiddag ook markten afstruinen, vast erg gezellig!
    hou altijd wel van dat rondneuzen :)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dan moet je plannen maken voor vandaag als je niet de hele dag op de wc wilt zitten. Als je in Rotterdam woont heb je helemaal keuze genoeg in activiteiten.

Het mag van mij alleen nog wel wat warmer. Ik weet nu niet zo goed wat ik aan moet voor vandaag. het is hier nu 12 graden. Zal maar weer allemaal laagjes in mijn tas stoppen.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    haha ja maar ik heb door die essay die ik moest schrijven een beetje achterstallig onderhoud voor de rest. Moet maandag namelijk een onderzoeksvoorstel inleveren waar ik nog niet aan begonnen ben, dus moet vandaag wel daar aan werken.
    Maar misschien vanavond wel even naar mijn ouders ofzo.
    Rotterdam is niet zo leuk vind ik met koninginnedag, en echt immens druk en ik kan slecht tegen mensenmassa's.

Jammer dat je die 2 voor 5 niet online kunt bestellen bij kruidvat... ik vind dat zo moeilijk om zoiets in de winkel te kopen! Maarja sleep manlief wel even mee, die heeft het de vorige keer ook voor me gedaan :eek:p

Inderdaad mag het nog wel wat warmer, maar het is ook nog maar 9 uur he... volgens Piet Paulusma wordt het mooi vandaag!

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Dat ik laatst in de kv was had ik eens gekeken waar die dingen lagen. Ik weet de hoek, dan hoef ik volgende keer alleen nog maar een duik te nemen hahaha Ik haal dan wel meteen meer doosjes, dan kan ik even mee. haha Op de site van hun zie je deze testen ook nooit staan. Het is dat je ze hier vaak leest, anders had ik niet van het bestaan af geweten.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee precies... ik weet ook precies waar ze liggen maar heb er ook naar gezocht omdat ze hier genoemd werden.

Maar heb nu die van Zwanger en Kids gedaan, en daar lees je heel veel negatieve verhalen over. Dat ze helemaal niet gevoelig zijn of vals positief geven.
    De vorige keer had ik dus van kruidvat, en daar was wit ook echt duidelijk wit. Die van Z&K zijn een beetje grijzig en dan ga je veel sneller twijfelen of je nou iets ziet of niet...

18. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik ga ook inslaan. vind het toch een beetje genant om ermee aan de kassa te staan.

maarja om er met 4 doosjes te gaan staan is misschien nog wel stommer haha
    maar ik ga ook een paar dorpen verder zodat ik niemand ga tegenkomen :D

erg eigenlijk. Ik ga me zo maar eens aankleden en dan gaan we op pad. fijne dag meiden en spreek jullie vanavond!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    vanavond? haha ik denk dat ik dan katjelam zo mijn bed in rol hahaha
    nee, dat zal wel meevallen.

Raar dat al die testen zo verschillend uitpakken. Dat daar toch niet gewoon 1 lijn in moet zitten is maar raar.
    Zebra, heb je nu al foliumzuur of nog niet? Bij jou gaat het nu echt snel!!

Maar, nog maar 8 dagen, dan hoef ik niet meer aan mijn pil. (als ik het maar vaak genoeg zeg dan went het misschien hahaha)

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou ik ben er :D wij hebben wat braderieen gelopen vandaag, en zijn net huis van gezellig wokken met zn tweeen :)

@Lentekind, 8 pillen nog maar!!!!!!!!!! ik heb foliumzuur Dagravit

Wij gaan trouwens toch een maandje ontpillen en dus met condoom, aangezien vriend dus operatie krijgt en waarschijnlijk dus ook pijn stillers, hadden we helemaal niet bij stilgestaan (niet handig :D) maar dan wacht ik liever een maandje.

wil dan toch het zekere voor het onzekere

Deel Deze Pagina