Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haai!
    Weer een beetje gezelligheid in de tent...
    Wij hebben ook een braderietje afgelopen.
    Mannetje is nu werken, ik ben naar mijn ouders gegaan... beetje afleiding voor die testdrang van mij :eek:p
    Maandje ontpillen is nooit een slecht idee volgens mij, weet je tenminste ook wat je cyclus doet!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben er ook weer. Onder de douche geweest en al.
    Sjee wat een dag. Ik loofe poten!
    Hebben erg gezellig aan gestaan. Heerlijk in het zonnetje, wijntje erbij en lekker staan. Alleen begonnen ze steeds meer met bier te gooien. Ik kreeg zo´n pallet met biertjes op mijn hoofd gekeild. helaas. Vervolgens krijgt er een tijdje later naast me eentje een dikke vette kopstoot...tja, dan heb ik weer genoeg gehad en wil ik eten en naar huis. Dus nu zijn we sinds 20uur thuis en moet zeggen dat ik mijn vriend niet echt meer heb gezien haha. Ik stond onder de douche. hij zei dat hij niet dronken is/was en ik hoor hem toch vlak daarna over z'n nek gaan hahaha. Nu heb ik op de bank gezellig een glaasje water voor hem klaar staan maar hoor geen teken van leven meer van boven hahaha
    Leuk he mannen :D

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja, die van mij drinkt gelukkig nauwelijks...
    Soms een wijntje bij het eten of een biertje op een verjaardag, maar dan blijft het bij 2. Dronken heb ik hem nog nooit gezien!
    Ik drink zelf helemaal niet. Is nu wel lekker makkelijk, hoef ik ook geen smoezen te bedenken.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Die van mij is eigenlijk nooit dronken. Maar vandaag een dag lang buiten in het zonnetje kon zelfs hij neit aan hahaha

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hmm ja misschien een beetje verkeerd gevallen dan!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nee, hij had vandaag gewoon teveel bier in de man gehad. Ach, hij ligt nu schattig te slapen met zn t-shirt al aan. Hij wilde nameljk naar beneden komen en zijn trainingsbroek in zijn hand hahaha

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha.... aaaaaach

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, de foto ervan staat op m'n facebook hahaha weten zijn vrienden (die mee waren) morgen tenminste ook hoe ver het was hahaha
    hij was zo schattig. sorry mop, dat ik dronken ben haha

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, die van mij zegt ook altijd 'mop' :eek:)

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ben jij trouwens nog opgeschoten met het schrijven van je essay? Vandaag evengoed nog wel wat leuks gedaan of heb je veel geblokt voor je opleiding?

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee die essay is donderdag al ingeleverd.
    Moest onderzoeksvoorstel schrijven.
    Is niet echt opgeschoten, maja morgen nog een dag joh :eek:p
    Mannetje heeft geruild, heeft morgen een dagdienst dus als ik nou overdag heel hard er aan werk kunnen we 's avonds iets leuks doen!

We hebben even een rondje om de kerk bij ons gedaan, maar allemaal suffe kramen, niks wat ik wilde hebben :eek:p
    Verder heb ik heel de dag in de zenuwen gezeten waar mijn ongi nou blijft :eek:p

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    het is er dus nog steeds niet? Het lijkt me vreselijk die onzekerheid. k hoop dat ik het, tegen de tijd dat ik stop met de pil, wel voel aankomen net als nu altijd. Omdat je ook je cyclus niet weet lijkt me dat wel fijn.

Ik vraag me met die rommelmarkten altijd af waar de mensen toch altijd al die 'troep' vandaan halen. Wel goed dat het er is. Zo worden spullen tenminste her gebruikt.

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Noop het is er nog steeds niet.
    Heb dus woensdag en donderdag ongi krampen, lage rugpijn en beetje bruin/rose verlies gehad, dus dacht dat het er aan kwam.
    Maar dat is nu helemaal over, heb nog wel een wat steekjes en pijntjes in mijn buik maar die ongi is er nog niet.
    Maar ik weet ook niet wanneer ik het zou moeten verwachten eigenlijk... maar dat maakt het wel onzeker.
    Laat het dan of komen, of een positieve test :eek:p

Op de een of andere manier heb ik geen moeite met iets op marktplaats kopen... maar op zo'n rommelmarkt vind ik alles toch een beetje vies ofzo... sta je uit zo'n hoop op een kleedje te graaien ;o)

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    lastig voor je hoor die onzekerheid. Ik hoop maar dat je volgende week een positieve test in je handen mag houden en dat die van vanmorgen gewoon vals alarm was. Dan ga je gewoon lekker met z'n 3-en naar het doosje.

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    hahah kleedje graaien :D herkenbaar, vind het ook vaak vies dan

wij zijn net nog gaan wandelen met t hondje, fijn stuk langs het water ( wonen dicht bij een kanaal )
    dus de kleine haarbal ligt nu voldaan te slapen naast me op de bank.

morgen geen plannen, denk even bij vrienden op bezoek de nieuwe tuinaanleg bekijken.
    Vanavond vroeg het bedje in, ben zo moe

@Lentekind, wat grappig op bed met trainingsbroek in ze hand haha

@Zussie, ga je morgen de test nog doen of niet?

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja, en over die kraampjes, ik vind het idd ook altijd maar een beetje vies om daar spullen te kopen. Vooral kleren. Moet zeggen dat ik alleen vorig jaar een stukje markt heb gepakt om bij de kroeg te komen ;) Wie weet dat als we later een kleine hebben, dat we dan zulke dingen gaan ondernemen.

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja naja het schijnt dat die testen van Z&K veel minder gevoelig zijn dan die van kruidvat. En misschien heb ik wel te vroeg getest, want weet ook niet wanneer ik eisprong gehad zou hebben. Misschien was dit wel mijn eisprong pas :eek:p al hoor je daarbij volgens mij geen bloed te verliezen.
    Er zit niks anders op dan wachten. Ik moet van mezelf wachten tot woensdag.

Inderdaad zou leuk zijn, met zijn drieen naar doosje!
    En voor het geheimhouden (daar ben ik niet zo goed in) zou het ook wel relaxed zijn, want heb 2 weken vakantie. Dan ben je al weer 2 weken verder voor mensen wat aan je kunnen gaan merken ;o)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Zebra: heb vanmorgen een testje gedaan van Z&K, die was negatief. Dus ga nu wachten tot woensdag en dan een kruidvat testje halen. Je leest veel dat die van Z&K niet zo gevoelig zijn dus het heeft me niet echt uitsluitsel gegeven. Maar kruidvat was vandaag dicht en morgen natuurlijk ook dus moet verplicht weer een paar dagen wachten!

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ze zullen het nog niet aan je kunnen zien maar het zou mij maar moeilijk lijken om je niet te verspreken ofzo. Echt, ik wil het later wel voor de 12 weken vertellen maar om de eerste paar weken je mond te houden (en die smile van m'n gezicht te krijgen die er gegarandeerd zit) dat lijkt me lastig.

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie,ik voel de spanning van jou cyclus hahah
    zou het wel/zou het niet!

Deel Deze Pagina