Ja spannend he? Heb mijn mannetje er deze keer ook helemaal bij betrokken dus die is ook helemaal zenuwachtig, haha. Ik voel ook wel andere dingetjes, maar het kan net zo goed allemaal tussen mijn oren zitten omdat ik er nu zo veel op let. En de meeste symptomen kunnen zowel duiden op naderende ongi als op zwangerschap, dus zegt eigenlijk ook niks. Een paar van mijn collega's weten dat ik gestopt ben met de pil, en als ik pech heb vragen ze hoe het er mee is en dan weet ik dat ik mijn mond niet kan houden of kan doen of er niks aan de hand is. Als ik 2 weken vrij ben kan dat in ieder geval niet gebeuren. Mijn vriendinnen vragen ook regelmatig of ik al iets aan ze moet vertellen, haha, dan kan ik ook niet met een stalen gezicht 'nee' zeggen.
Echt, ik zou het zo gaaf vinden om te voelen van zal het wel, zal het niet. De spanning die je samen hebt. Misschien dat ik dat nu wel te vroeg juich en dat ik het tegen die tijd zat ben en gewoon duidelijkheid wil. Maar dat je samen met zoiets bezig bent moet je al wel weer een band geven.
Ja dat is wel zo... Al gaan voor mij de dagen wel veel langzamer dan voor hem. Elke dag dat er geen ongi komt geeft me meer hoop, dus de teleurstelling als het toch niet zo is wordt ook wel steeds groter. Hij is niet de hele dag aan het denken of ik al ongi ben... En die spanning is een paar keer wel leuk, maar als het maanden gaat duren word je het echt zat denk ik!
ja dat zal idd zo zijn. Dat wachten op al die dagen dat zal heel langzaam verlopen. En als het dan ook nog eens langer dan 6 maanden zal duren dan denk ik niet dat het dan nog steeds zo leuk is. Maar ja, voor ons is het binnenkort nieuw, en dan is alles nog leuk. Morgen maar even een paar plantjes bijzetten in de tuin en wat wassen draaien en misschien nog wat voor school doen. Dan is dat ook maar klaar. Misschien nog naar een verjaardag maar dat weet ik nog niet. Ik denk dat ik ook zo mijn bed maar eens in rol (en dat op een zaterdag zo vroeg) maar merk echt dat ik drank op heb en wat rozig ben. zo nog ff lekker wat lezen en dan rol ik vanzelf om hahha.
Ik ga er ook vandoor. Moet nog naar huis rijden, en mijn beddengoed hangt nog buiten, dat had ik gewassen. Moet mijn bed dus nog opmaken. Blegh... zo'n Lits Jumeaux dekbed is leuk, zolang je er geen nieuwe hoes omheen hoefte te doen! Tot morgen!
Ik was bij mijn ouders nog... Ben nu thuis. Toch stiekem nog even hier kijken voor mijn mannetje thuis komt ;o)
Haai! Iedereen zijn roes een beetje uitgeslapen? Had gisteren al getest, maar negatief. Maar nog steeds geen bloed! Als ik mijn ei een beetje goed heb gevoeld deze maand dan is vandaag wel mijn NOD. Op dit moment overheerst hoofdpijn, ik heb een soort misselijkheid hoog in mijn keel waardoor ik ook niet zo'n zin heb in eten, het bruinverlies is er weer/nog en ik voel af en toe hier en daar een steekje. Maar het kan dus nog steeds zo zijn dat mijn ongi zich ineens meldt (misselijkheid en hoofdpijn heb ik wel vaker). Ik moet van mezelf nu echt wachten tot woensdag. Vandaag zijn de winkels toch dicht en maandag en dinsdag moet ik werken. Ik denk als er woensdag nog niks is, dat ik voor het eerst echt een test samen met mijn mannetje ga doen. Normaal doe ik dat altijd alleen omdat ik er toch niks van verwacht p
hmm nog steeds spannend! even afwachten dus. geduld is een schone zaak pfff haha ik ben normaal wel geduldig maar zou in jou geval niet meer zo geduldig zijn haha. maar ja je kan niet anders he!
ik had trouwens niet gedronken, drink of niet of maar weinig. en om te reageren op de vakantie vraag van mezelf. wij gaan ook niet op vakantie. omdat we nu een hond hebben, een btje sparen ennnn een kindje maken.
Nee, je kan idd niet anders. Ik zit elk half uur op de plee p Maar goed dat ik morgen en overmorgen moet werken, dan gaat de dag lekker snel en als die ongi dan ineens toch komt dan merk ik dat wel ergens tussendoor.
@ Rosemarie, Niet op vakantie om thuis een kindje te maken? Dat kan ook heel goed op vakantie hoor Blegh, ben alweer bezig voor school maar kan me niet concentreren op mijn werk. Nog steeds niks Zussie, het blijft spannend!
Jup... maar je wil zo graag vooruit denken he... Donderdag vertrekt mijn zus naar Suriname voor een week of 6. Eigenlijk wil ik het haar dan nog vertellen voor ze vertrekt (ga mee om haar weg te brengen). En volgende week zondag is het natuurlijk moederdag, dus zou een mooie gelegenheid zijn om het aan mijn moeder te vertellen. Maar misschien willen we dan wel wachten tot na de vakantie, eerst nog even samen er van genieten. Maar ik wil niet te veel over zulke dingen nadenken. Ik acht de kans nog steeds groter dat het niet zo is, en de teleurstelling is dan alleen maar groter.
hihi ja das waar. was ook niet de reden dat we niet gaan hoor haha. maar zn tante vroeg van de week jullie gaan dus niet weg. en wij: ja wel daagjes weg, maar niet naar het buitenland. we willen ook ff sparen en zo ( en ik dacht en we gaan proberen een kindje te maken haha) goed bezig lentekind! ik stuur wat concentratie naar je toe!
@ Roos: je hebt toch ook wel plekken waar je je hondje mee mag nemen? En inderdaad, kindje maken gaat alleen maar beter op vakantie, ben je lekker ontspannen ;o) @ Lente: ik moet zo ook weer aan de bak. Lastig he met dit lekkere weer enzo? Maar het mijne moet morgen af zijn dus ik moet wel, en wil het overdag doen zodat als mijn mannetje thuis komt ik lekker de tijd voor hem heb )
@ Rosemarie, hmm, het is nog niet aangekomen Vast een storing in de verbindingen haha @ Zussie, Ik geef je gelijk dat je nog niet teveel hoop geeft voor jezelf. De teleurstelling is er al en als je meer hoop gaat vestigen wordt dat alleen maar meer. Ik heb hier ook al een lijstje gemaakt met welke belangrijke feesten enz er zijn waarop het momenten kunnen zijn om het te vertellen. Ik mis alleen nog ideeën in de zomermaanden haha
Haha ja das lastig, dan is iedereen elke keer op vakantie enzo... Stel dat ik nu zwanger ben, mijn man wordt eind mei 30, dat zou dan een mooie gelegenheid zijn om het aan de vrienden en rest van de familie te vertellen (dan zou ik zo'n 8 weken zijn). En dan met 10 of 12 weken mag de hele wereld het weten. Daarna hebben we inderdaad niet zo veel feestelijkheden meer... Naja mijn moeder is nog jarig, en onze trouwdag (11 juli) is ook nog een optie. Maar ik durf gewoon niet te geloven dat het nu raak zou kunnen zijn. Omdat mijn cyclussen zo lang zijn, ik geen ei kon vinden met die ovutestjes, ik mijn man niet altijd zo ver kon krijgen dat hij wilde klussen als het volgens mij de beste tijd was. Ik heb altijd gedacht dat het bij mij wel snel raak zou zijn, maar nu in ronde 2 denk ik, het kan toch haast niet (je hebt 20% kans per ronde ofzo?)
tja, een kleine kans maar de kans bestaat wel. Ik wacht het later bij ons maar af hoelang zoiets kan duren. Vrienden van ons waren in 1 keer raak en andere weer een half jaar. Ik merk het wel hoe het bij ons gaat lopen. Ben daarin vrij nuchter. Hoewel ik tegen die tijd ook wel erg zenuwachtig zal zijn haha