Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja het is lastig hoor, om nuchter te blijven!
    Mijn schoonzusje is ook gestopt met de pil, en ergens voel ik ook dan een soort concurrentie dat wij wel eerst willen zijn (wij zijn ouder en langer getrouwd).
    Maar ik zag haar vorige week nog wat wijntjes weg tikken dus denk dat het nog niet zo ver is bij hen ;o)

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh, dat had ze verteld aan je? Opzich leuk als jullie gelijk op zouden gaan alleen dat concurentie gevoel wat jij hebt, dat zou ik ook hebben. Als je er eerder voor bent gegaan, dan zou ik ook eerder zwanger willen zijn. Ik moet zeggen dat ik dat zelfs nu al soms heb, terwijl wij nog niet eens zijn begonnen hahaha Shit, zij zijn al zwanger;)

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja stom is dat he.
    Maar als zij net iets eerder zijn dan zijn zij de eerste die mijn schoonouders het leuke nieuws kunnen vertellen, en waar ws ook het eerste kleinkind geboren wordt....
    Die eer had ik eigenlijk aan mijzelf toebedeeld ;o)

Terwijl ik het hen ook echt wel gun hoor... maar na ons ;o)
    Bij mij thuis zijn wij sowieso de eerste. Mijn schoonzusje heeft 2 oudere zussen waarvan een al 2 kinderen heeft en die ander nu net zwanger is van de 1e. Dus ik denk dat zij al het gevoel heeft dat ze er een beetje achteraan komt, en als dat dan bij ons ook zo is, is dat misschien niet zo leuk voor haar.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    pfff vermoeiende duffe dag vandaag. net een boel getikt, opeens gaat word voor zichzelf denken. Word wordt nu afgesloten. :$ Natuurlijk had ik net het laatste stuk niet opgeslagen. Blegh, gewoon geen zin vandaag hahaha

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ooooh dat is echt balen Lente!
    Heb je niet dat hij automatisch opslaat elke zoveel minuten?

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jawel, alleen net niet dit stukje hahaha We tikken gewoon weer 'vrolijk' verder.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Weet je nog een beetje wat je getypt had?
    Ik ga ook zo beginnen :eek:p maar moet eerst afwassen van mezelf!

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ach, ik heb ondertussen 2 hele grote duimen die heel slap kunnen ouwehoeren. Ik tik gewoon weer wat neer haha. Het zijn lesbeschrijvingen van de lessen die ik heb gegeven. Deze moet ik uitwerken met foto's en vele slappe verhalen. Ik vind het niet nodig, zonde van mijn tijd en gebruik het daarna toch nooit meer. Beetje jammer dat de opleiding het niet zo in ziet.

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja das jammer.
    Maar wel lekker dat je gewoon een beetje uit je nek kunt lullen.
    Ik weet nog dat ik op het HBO ook eindeloos reflectieverslagen moest schrijven. Op een gegeven moment gebruikte ik gewoon steeds dezelfde met een paar aanpassingen. Zo'n onzin!

Wat dat betreft vind ik de universiteit echt een verademing! Daar hoef je niet van die suffe dingen!

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik snap ook niet dat hun ook nog serieus blijven volhouden dat je zo jezelf en je eigen lessen reflecteert. Ik leer hier serieus gewoon niks van om dit zo uit te werken. Maar dat krijg je er bij hun niet in hahaha Ach, nog een paar maanden incl. deze nog 2. en dan volgend jaar het laatste jaartje. We komen er wel;)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Oh, we hebben weer zo'n mega grote spin in huis gehad net haha. Ik ben dan echt zo'n held met die joekels. Not! Vriend was in de tuin aan het sproeien dus hem geroepen en nu heeft hij hem gevangen. Ik zei al, laat hem maar los helemaal bij de sloot hahaha. De laatste tijd hebben we aldoor van die hele grote. Geen idee waar ze vandaan komen maar het bevalt me niks haha

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oh getver!
    Wij hebben wel eens een spinnetje in de slaapkamer, maar als ik dan wil gaan slapen en manlief heeft avonddienst dan wacht ik echt tot hij thuis is om die spin voor me weg te halen.
    Vroeger deed ik dat gewoon maar nu durf ik het echt niet meer!

Ik voel me trouwens echt niet lekker. Maar vrees dat het allemaal tussen mijn oren zit...

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    mijn broertje had aan zijn vriendin een spinnenvanger gegeven. Een stok met een happertje. Dat happertje waren haartjes en die konden open en dicht. Zo kon je de spin er tussen vangen. Ik weet nog steeds niet waar hij dat ding heeft gekocht hahaha

Voel je je ziek in je buik of in je hele lijf?

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee ik heb buikpijn en ben misselijk.
    De rest van mijn lijf voelt zich wel goed, haha.

Die spinnenvanger klinkt niet verkeerd!

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
  16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hebben hebben hebben!
    SpiderCatcher

Ja misselijk ja.... sinds gisteravond heb ik dat....
    Maarja weet je, je gaat je van alles inbeelden...
    En het is niet dat ik normaal nooit misselijk ben ofzo...

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha ja zo'n ding! Geweldige uitvinding. Stokje zou alleen nog langer mogen hahaha.

Dat is waar. je lijf gaat heerlijk met je hoofd mee spelen. Alleen ondertussen doet het toch wat het zelf wil. Misselijk zijn heb ik eigenlijk nooit dus ben benieuwd of ik het tegen die tijd heb. mijn zus had het ook niet. We shall see (hopelijk)

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik ben wel eens misselijk.
    Maar meestal door de hoofdpijn (als ik dat heb), als ik heel moe ben of als ik iets heb gegeten wat niet helemaal lekker is gevallen.

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm moet zo toch eens wat knaps aan mijn lijf gaan aantrekken. moeten zo op verjaardag maar ben rap weer thuis. Vriendin van een vriend van ons maar heb niet tot niks met haar. ze zegt ook alleen maar ja en nee als je haar wat vraagt haha. Ga straks wel ff heen. komen ook andere vrienden, kunnen we ff na beppen over gister ;)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, nou veel plezier dan maar!
    Ik ga nu echt verder met mijn onderzoeksvoorstel.
    Het moet!

Deel Deze Pagina