Er is weer druk gekletst zie ik! de spin-vanger, geweldig @Zussie, misselijk! een goed teken moet je dan maar denken maar wel een lastige situatie, je kunt niets behalve afwachten. Wij hebben de hele middag op een dakterras gezeten bij familie en kom er nu achter dat mijn armen toch wel iets verbrand zijn. en voel me ziek, hoofdpijn.. gevalletje iets te lang in de zon gezeten! eigen schuld zullen we maar zeggen vanavond geen plannen
Oh balen Zebra! Het gaat hard he met dit voorjaarszonnetje? Maar goed dat je vanavond geen plannen hebt dan! Ik hier nog hard bezig voor de studie! Het grootste deel vind ik wel leuk om te doen, maar een theoretisch kader schrijven met literatuur enzo... blegh... niet leuk!
Ik ben ook weer terug van weggeweest. Oei, verbrand Zebra, das niet best. beetje after sun erop geeft verkoeling. Wij stonden ook heerlijk buiten in de zon. Ik heb al een aardige kleur dus verbranden gebeurt niet zo snel meer. Wel zie je altijd duidelijk mijn zonnebril in mijn gezicht staan. Deze heb ik eigenlijk altijd op vanwege mijn hooikoorts. (de hooikoorts valt trouwens nog steeds mee. Meestal heb ik het veel erger....afkloppen!!)
Joehoe, waar zijn jullie? Er is nog wel studiosport! Zit ik hier dan, helemaal alleen. Ik dacht dat jullie mijn nieuwe vrienden waren
Ik ga een film kijken met mijn mannetje met een warme kruik op mijn buikje.... auwie! Deze pijn heb ik echt nog nooit gehad hoor!
Ik hoop maar dat het snel woensdag is en dat je dan kunt testen! Zelfs ik vind het spannend voor je haha Hopen dat de pijn snel af zakt bij je.
Ja ik hoop het ook! Als ik niet zwanger ben neemt mijn lijf echt een loopje met me hoor. Het is volgens mij gewoon echt mijn baarmoeder die zeer doet. Normaal heb ik met ongi een zeurderige kramperige buik/ en lage rugpijn. Maar dit is echt een scherpere pijn, beetje steek achtig.... net boven mijn schaambeen en aan de zijkanten richting mijn liezen.
Daar zitten toch je eierstokken? daar bij je liezen. Wie weet heb je daar last van, dat het toch een innesteling is. Ik ben benieuwd wat voor grappen mijn lijf allemaal met me gaat uithalen. Het zit allemaal maar raar in elkaar. Terwijl ik eerst zonder pil nergens last van had. Dat hoop ik nu dan ook maar.
Nee inderdaad... met pil had ik ook nooit ergens last van... Dit zijn niet mijn eierstokken volgens mij, die zitten nog meer naar boven en het midden. Nouja ik weet niet... ik durf ook niks te zeggen en te hopen want ben veel te bang dat het allemaal niks blijkt te zijn...
En wij je de hele tijd maar opjutten dat het misschien wel zo kan zijn terwijl je het zelfd de kop probeert in te drukken. oh oh. Zal me nu koest houden en in stilte mee duimen
Hihi.... geeft niks hoor. Want in mijn hoofd zit ook het idee/gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Maar ik wil er nog niet helemaal aan omdat de teleurstelling dan alleen maar groter is. Ik heb tenslotte nog geen positieve test in handen gehad! En volgens mij zou ik me ook helemaal kapot schrikken als ik ineens een tweede streepje zou zien verschijnen, want ergens geloof ik niet dat het echt waar kan zijn! En er zijn ook genoeg verhalen te vinden van meiden met een tussentijdse bloeding en pijn die daarna gewoon ongesteld werden (of niet maar die ook niet zwanger waren).
Waarom kan een lijf niet gewoon functioneren waar het voor is. Je stopt met de pil, dan heb je al die ellendige ongesteldheid, maar dan gaat het lijf ook nog eens zelf kwaaltjes aanmaken. Mannen hebben maar weer eens laten zien dat zij het makkelijk hebben. Ik ben heel benieuwd hoe mijn lijf zich gaat regelen zonder dat ik er wat aan kan doen. Ben ook benieuwd naar de duur van mijn cyclus. Denk namelijk dat die langer gaat duren aangezien ik nu altijd (met pil) maar heel kort en weinig ongesteld ben. Nog 7 dagen en dan ga ik het wereldje meemaken (ik denk er nu nog blij over hahaha)
Haha ja ik was met de pil ongeveer 4 dagen ongesteld, waarvan alleen de 2e dag echt bloedverlies wat nog een beetje noemenswaardig was p Nu de laatste 2 keer zonder pil duurde het wel echt een dikke week, en dan 3-4 dagen wel echt bloedverlies... Maar ik was ooit aan de pil gegaan vanwege helse rugpijnen enzo, dus was bang dat die terug zouden komen maar dat is gelukkig tot op heden niet gebeurd! Maar het is vreemd om de normale hormoontoestanden die bij je cyclus horen weer te voelen. Dat heb je dan toch jaren onderdrukt. Ik weet niet of ik ooit weer aan de pil zou gaan... wat een troep zeg. Ik was echt wel voorbereid op ontpillingsverschijnselen (had er genoeg over gelezen), maar als het dan zo ver is laat je je toch in de maling nemen, haha.
Maar de normale hormoontoestanden (zoals jij het zo mooi omschrijft) zonder pil, daar had ik nooit last van. Ik was wel wat meer ongesteld maar verder had ik geen pijntjes of wat dan ook. Ik ben aan de pil gegaan vanwege de relatie die ik kreeg.
Oja... ik had dat dus wel. Vooral hele erge lage rugpijn dat ik niet wist hoe ik moest zitten of liggen... Lag elke maand een dag in bed, schiet ook niet echt op...
nee, kan me voorstellen dat je daar ook niet echt gelukkig van wordt. Fijn dat je dan van dat kwaaltje nu geen last hebt, je hebt er nu alleen 10 voor terug
Heee meiden! Nou ben bijgelezen hoor, mijn god 12 pagina's!!! Koninginnedag was echt helemaal te gek, eerste keer in Amsterdam en ik ben om Heb maar twee wijntjes gedronken.. je weet maar nooit. Heb trouwens niet het gevoel dat het bij ons raak is deze keer, al was ik gister en eergister wel misselijk snachts. Voel ook wel 'iets' gebeuren daar beneden maar zou niet weten wat Nou ga het weer even proberen bij te houden hoor, maar nu lekker slapen want moet morgen weer vroeg uit de veren. Weltrusten! Oja en zussie: m'n duimen draaien nog steeds hoor! Sterkte met wachten
Thanks meis! Inderdaad 10 kwaaltjes voor terug... maar dat komt vooral ook omdat ik er zo op let! De helft van de dingen zou ik misschien niet eens voelen, zou ik er niet op letten ;o)
ben ik ook weer even! ik ben ook benieuwd wat ik straks allemaal ga voelen. wacht het maar rustig af. het is wel een raar idee dat ik geen pil meer hoef te slikken, heb dat jaren gedaan haha. ( ik duim ook nog steeds zussie ) @ babsies: misselijk dan ga ik voor jou ook duimen ik ga ook zo mn bedje in trusten
Zo meiden! Weer een nieuwe dag begonnen zonder bloed! Ik ga nu werken, gaat de dag lekker snel! Tot vanavond!