Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @Zussie,

Snap het gevoel wel, je verheugen op iets wat er misschien niet is , dat is niet fijn. maargoed, er is ook een kans dat het wel zo is! en aangezien je wel kwaaltjes hebt, mag je toch wel een piep klein beetje hoop hebben :)

zussie, welke pil heb je geslikt ?

Ik las een paar berichten terug dat jij ook begonnen bent met de pil vanwege klachten.
    Ik had ook elke maand weer een paar dagen dat ik beter in bed kon liggen. rugpijn echt niet normaal.
    en ook een hele hevige periode, moest zowat elk uur wisselen ( sorry voor de details! )

Dus ik hoop ook dat dat niet weer terug komt want pff wat was dat erg zeg

2. Chantej

Chantej Actief lid

28 apr 2011
    334
    41
    28
    werkt
    Hoi allemaal,
    Ik ben er weer. Heb het de laatste dagen erg druk gehad met werken. En als ik dan vrij was was me lieve mannetje er ook, en leek het me niet zo verstandig om hier dan te kletsen:p

@zussie: Ik ben VIG-er. Heb ook een jaar contract in een verpleeghuis afd revalidatie. Echt heel leuk. heb een contract van 28-32 uur.
    Vindt het knap hoor dat je nog zo flink aan de studie bent.
    Zou ik ook nog wel heel graag willen maar goed we hebben inmiddels een huis gekocht dus kan het geld wel goed gebruiken en werken leren traject is tegenwoordig moeilijk te vinden

Voor jullie dus ook nog 2 spannende dagen aangebroken. Hoop echt voor jullie dat het positief is! Duim voor je!

Ik ben de laatste maanden met mijn mirena toch aardig op regelmaat ongesteld, maar op moment nog niets heel raar. En toch altijd gaan me gedachten weer van zou het dan toch? Was vanmiddag nog bij de kruidvat heb voor de schap gestaan met alle testen maar heb toch maar niets mee genomen. Elke keer weer hoor ik de gyneacoloog zeggen dat het bijna onmogelijk is om zwanger te raken.

Nou meiden ik zal me even gaan onkleden. Zo me laatste late dienst van deze week gelukkig. Moet van 17.00 tot 22.00. Hoop dat ik daarna nog even snel spieken kan en anders morgen vroeg weer;)

liefs

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    @ Zebra: ik heb mycrogynon 30 geslikt, inderdaad ivm de zware menstruatie. Maar ben op mijn 18e ofzo een jaar gestopt, toen kwam het niet zo hevig terug als ervoor. Tot nu toe heb ik dat ook niet terug gekregen gelukkig! Voelde eigenlijk vrij weinig van mijn ongi's tot nu toe zonder pil. Duurde alleen wat langer!

@ Chantej: ik volg geen leren/werken traject. Ik heb deze baan bij mijn studie gezocht. Ik ga alleen op vrijdag naar de universiteit en werk daarnaast 3 dagen als verpleegkundige. Ze roosteren me gewoon niet in op vrijdag, maar mijn baan heeft verder niets te maken met mijn studie. Ik ga nu wel in het kader van de studie een klein onderzoekje doen op mijn afdeling, dat vinden ze wel leuk.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo ben er ook weer.
    Zussie, je hebt een lief vriendje :D Lief dat hij dat haalde. Hij is er ook wel mee bezig en vindt het ook wel spannend denk ik! Nu maar hopen dat hij echt tegen een babytje aan het praten was in je buik!

Ik ben net terug van mijn vriendin. Ik heb vaak het gesprek op kinderen, zwanger en baby's gegooid maar helaas, ze heeft niks losgelaten. Alleen dat we in juni echt op haar verjaardag moeten komen. Ik blijf mijn vermoedens houden. Ze had ook wat meer pukkeltjes dan normaal maar ja, je weet het niet he. Ik ga er nog steeds voor dat mijn gevoel het goed heeft. Neem in juni, met haar verjaardag, wel weer het kado mee hahaha

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja joh Lente...
    Zolang ze niet weet dat het in je tas zit kun je je er geen buil aan vallen toch?

Net gingen we naar de supermarkt, en mannetje ging bij alles vragen: 'mag je dit nog wel? mag je dat nog wel?'
    Haha, voorheen deed hij altijd een beetje luchtig als ik iets liever niet wilde eten voor het geval ik zwanger zou zijn, maar nu heeft hij geloof ik ook wel door dat het steeds serieuzer wordt deze keer ;o)

Jullie zullen me wel een raar mens vinden als het dalijk allemaal niks blijkt te zijn...

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ach, dan heb je in elk geval een paar dagen een heeeele lieve vriend gehad:p

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja dat is waar.

Ga je huilen als je zwanger blijkt te zijn? Vroeg hij op de terugweg naar huis van de supermarkt.
    Nee, zei ik, wel als het niet zo is, hahaha.

Zou serieus echt zuur zijn als ik morgenochtend of woensdagochtend ineens ongi word...
    Amai, ik denk echt dat ik me dan een week niet hier durf te vertonen hoor, haha.
    Sowieso niet als die test straks negatief is...

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Juist dan mag je hier weer komen, dan hoor je weer bij de club. Maar nee, zonder gekheid, dan mag je hier evengoed komen hoor. Het is je lijf die je voor de gek houdt, niet jij. Je voelt wat je voelt en daar kun je niks aan doen. Als het niks blijkt te zijn kom ik je hier een knuffel geven!

Maar ik zou idd ook niet weten of ik zou gaan huilen als ik die test zie. Ik denk dat ik daar te nuchter voor zou zijn. idd wel als hij negatief is. Mischien niet bij de eerste, maar zeker bij de tweede haha

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha ja... ik had natuurlijk zaterdag negatief getest. Ook niet de eerste keer in mijn leven :eek:p
    Maar had ook niet anders verwacht, zal sowieso wel te vroeg geweest zijn. En ik vertrouw die testen van Z&K niet helemaal.

Maar als hij nu woensdag negatief is denk ik dat ik gewoon echt niet zwanger ben. Die kwaaltjes worden tenslotte ook veroorzaakt door een zwangerschapshormoon, dus dat zou dan wel te meten moeten zijn zou je zeggen.

Maar dan voel ik me wel echt een sukkel. Dan geloven jullie me de volgende keer ook niet meer als ik wat voel, haha. Nouja... ik kom het toch maar melden hier dan als hij negatief is of ik ongi word...

10. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Natuurlijk kom je het dan hier melden! Daar zijn we hier toch voor! Heb je nu weer de zelfde testen gehaald van z&K of nu ook andere om daarna nog te testen met die van bv kruidvat?

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    maaruh, je poppetjes zijn in je balkje alweer opnieuw aan het wandelen terwijl je nog niet ongesteld bent geworden:(

12. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee heb nu die van KV gehaald, althans, heeft mijn mannetje voor me gedaan.
    Daar hoor je alleen maar goede verhalen over dus die vertrouw ik wel.
    Die van Z&K schijnen minder gevoelig te zijn, maar soms ook vals positief te geven. Dat wil je ook liever niet natuurlijk...

Jullie mogen me geen muts vinden dan he als het niet zo blijkt te zijn. Dan is het een wijze les voor als jullie straks gestopt zijn. Haha, geloof nooit iets wat je voelt!

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nop, je lijf heeft je dan gewoon flink voor de gek gehouden. Je mag hier altijd komen beppen. Jij kunt er toch niks aan doen met wat je voelt. Het is al lastig genoeg dat je je nu zo onzeker voelt.

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Thanks meis...
    Dan voel ik me iets minder stom :eek:p
    Ik voel inderdaad wat ik voel...
    Daarom kan ik me ook haast niet voorstellen dat het niks is, maar aan de andere kant is er mijn nuchtere ik die nog steeds zegt dat de kans groter is dat het niks is.

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    maar, nu je zoveel dagen over tijd bent, is er ook een grotere kans dat het wel wat is:D Positief blijven zien ook al wil je het zelf even niet zo zien om je zelf te bescheremen tegen een eventuele tegenvaller. Maar stom ben je zeker niet. Ik denk dat ik het precies zo zou ervaren zoals jij hier elke keer beschrijft. Ik verwacht binnenkort de steun andersom ;)

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha is goed hoor!
    Maar ik weet niet zeker of ik wel over tijd ben, want ik weet niet wanneer ik eisprong gehad heb omdat die ovulatietesten niet werkten....

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    We wachten het gewoon (rustig) nog 2 dagen af en dan zullen we wel zien. Is het dan nog niet zo dan weet je in elk geval dat je eisprong toen nog niet was zoals jij had gedacht. Misschien zit je dan nog middenin je cyclus. We merken het wel. Het is alleen zo rottig die onzekerheid en spanning.

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja, dan was die pijn en 'bloeding' vorige week misschien wel een eisprong ipv een innesteling ;o)
    Nou, dan kan ik je garanderen dat ik dan iig niet zwanger ben geraakt, haha.
    Maar heb er nog nooit van gehoord dat je van een eisprong 4 dagen bloedverlies hebt...maja je weet nooit...

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    En anders, dan moet doosje gewoon voorbestemd zijn;)

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja maar dan zal je net zien dat ik Ongi ben als we bij Doosje zijn ;o)

Deel Deze Pagina