Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat een spanning en onzekerheid, dat zwanger worden niet gewoon makkelijk kan op een gewenste dag :D
    ben benieuwd hoe het hier zal verlopen.

@lentekind, wanneer gaan jullie er nu echt voor, hoelang ga je ontpillen ?

2. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, eigenlijk moet je al die kwaaltjes ergens opschrijven he... per dag... dat als het niks is je de volgende cyclus kunt vergelijken of je het toen ook had.
    Maarja, je voelt toch elke keer weer wat anders...

3. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja. en kan me voorstellen dat je er ook nog dingen bij gaat voelen die er niet zijn omdat je zo graag wilt.
    we wachten af hoe het hier zal gaan. vind het spannend! :D

4. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ik ben ook wel benieuwd of jullie net zo kierewiet worden als ik...

Maar laten we het even over iets anders hebben. Ik kan het wel gebruiken om mijn gedachten even een beetje te verzetten.
    Vanavond ga ik Narnia kijken met mijn mannetje :eek:) we hebben chipjes gekocht en hij een wijntje, helemaal gezellig!

5. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Zebra, ik ga zondag stoppen met de pil. Dan wil ik 1 a 2 maanden met condoom en dan in juli (net als de vorige planning) gaan beginnen met 'het echte werk' ;)

@ Zussie, gezellig dat je er een leuk avondje van maakt. Een man aan de wijn vind ik altijd zo gezellig. Meer een gevoel. Wij hebben dat vaak op de camping. Rode wijn kan warm gedronken worden haha en aangezien onze koelbox langzaam opwarmt kan dat het beste haha.

Wij hebben vanavond een verjaardag van mijn schoonvader. Even ons gezicht laten zien. Dan heb ik het wel weer even gehad met die verjaardagen moet ik zeggen. de laatste tijd alleen maar haha

6. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oh oh wat een spanning.. en we willen het idd ook gewoon weten als de test negatief is! daar zijn we ook voor:)

heb aan mn collega's verteld dat ik gestopt ben met de pil. mn ene collega vandaag: hou je er rekening mee dt het snel raak is? ( omdat het bij haar gelijk raak was) ik: nou nee dan is het alleen maar een teleurstelling. het kan ook een half jaar duren.
    btje naief wel toch, omdat het bij haar snel is, dat het maar bij iedereen snel gebeurt. ik dacht je moet eens weten, verschillende mensen bij babyboom deden er ook een tijd over!

7. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wij gaan ook narnia kijken :) ik heb een lekkere milka reep gekocht voor mezelf en vriend heeft een zakje notenmix

Wij zijn er dus nog niet helemaal uit hoelang condooms..
    zeker een maand, misschien dus 2.

morgen weer werken en woensdag vrij, gezellig shoppen met een vriendin. en dan nog 2 daagjes tot heerlijk weer weekend!
    ben er nu al aan toe !

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ja wrijf het er even in. Stel het gaat je een tijd duren dan is dat niet het leukste om te zeggen.

9. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    weet je nu al meer over de ideeën van je vriend Zebra?

Wij gaan dit weekend lekker een weekendje op mijn nichtje passen. Gezellig daar allemaal leuke dingen doen (ook al zal ze er weinig van mee krijgen haha) Ga ook samen met haar een moederdag kado maken voor mijn zus. Omdat ze er zondag niet is heeft ze als ze thuis komt toch nog wat;)

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nee hij heeft het er niet meer over gehad, en ik eigenlijk ook niet. wil het even laten bezinken en er morgenavond nog eens over beginnen van hoe hij het nu wil.

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Jaight... ik heb na morgen vakantie :eek:)
    Donderdag zou ik eigenlijk met mijn vader mijn zus naar Schilphol gaan brengen, maar mannetje heeft een afspraak voor bezichtiging huis gepland. Dus even kijken welke van de 2 ik ga afzeggen. Ik denk het laatste, kan wel verplaatst worden.
    Zaterdag nog een huisje bezichtigen, en dan maandag naar Doosje!

En de rest van de dagen ga ik achter de naaimachine doorbrengen, hopelijk de eerste creatie voor mijn eigen winterspruitje ;o) en natuurlijk hier achter de laptop om te forummen en mijn onderzoeksvoorstel te verbeteren ;o)

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    lekker hoor vakantie, ik heb dat nu. Heerlijk he dat je aan dingen toe komt waar je normaal geen tijd voor hebt. Ik wilde vandaag schilderen maar kwam er niet aan toe. Ik denk dat ik morgen eens een poging ga wagen. Deze week staat ook al helemaal vol. Morgen komt m'n zus met de kleine hier voor een nachtje en dan woensdag shoppen. donderdag is mijn mannetje vrij en vrijdag nara de tandarts :( en bij een vriendin een bakkie halen. Het weekend een weekend weg en dan is het zo goed als weer voorbij.
    Ach, de weken vliegen sowieso voorbij. Nog 10 lesweken en het is zomervakantie :D

13. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0

hoe doen jullie die balkjes zo onderaan de teksten??? :(

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nieckje, dat kun je doen via een banner of waar wij hem vandaan hebben. Je kunt dat plaatsen via je gebruikersinstellingen. Een pagina of 20 hier terug staat een stappenplan over hoe je dit kunt plaatsen.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hee dat bericht had ik niet eens gezien!
    Klopt... hij begint vanzelf opnieuw, stom he?
    Die van hier doen dat niet, maar bij lilypie kun je blijkbaar niet overtijd zijn :eek:p

Nieckje, ik had ergens een heel stappenplan geschreven hoe je een lilypie banner maakt. Had iemand hem nog opgeslagen? Anders ga ik hem wel even terugzoeken :eek:p

16. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Stappenplan lilypie :eek:p
    Stap 1: ga naar Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers.
    Stap 2: klik op trying to conceive
    Stap 3: kies de lengte van je cyclus
    Stap 4: ik heb gekozen voor full size ticker geloof ik, klik op next
    Stap 5: kies links een achtergrondje, klik daar op, klik dan op next aan de rechter kant
    Stap 6: kies links een poppetje, klik daar op, klik dan op next aan de rechter kant
    Stap 7: ik heb gekozen voor ovulation counter, die telt eerst tot je ovulatie, en als die geweest is tot je NOD. Vul die dingen in die ze vragen en klik weer op next
    Stap 8: achter forum signatures zie je dit staan: PseudoHTML, UBBCode and BBCode. Klik hier op.
    Stap 9: er verschijnt nu een vakje met een lichtblauwe balk met witte lettertjes er boven. Hier onder staat een link in zwarte letters (iets met url en haakjes enzo). Deze regel kopieren.
    Stap 10: klik op zwangerschapspagina ergens op je eigen naam. Op je eigen pagina staat links in een bruine balk ergens gebruikersinstellingen, klik hierop.
    Stap 11: Klik in de linker kolom op handtekening wijzigen
    Stap 12: plak hier je gekopieerde link van lilypie
    Stap 13: klik op handtekening opslaan

hier istie nog een keer.
    Voor het vervolg, hij staat dus op pagina 129. Helpen jullie even onthouden?

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Stappenplan lilypie :eek:p
    Stap 1: ga naar Lilypie - Pregnancy, baby and parenting tickers.
    Stap 2: klik op trying to conceive
    Stap 3: kies de lengte van je cyclus
    Stap 4: ik heb gekozen voor full size ticker geloof ik, klik op next
    Stap 5: kies links een achtergrondje, klik daar op, klik dan op next aan de rechter kant
    Stap 6: kies links een poppetje, klik daar op, klik dan op next aan de rechter kant
    Stap 7: ik heb gekozen voor ovulation counter, die telt eerst tot je ovulatie, en als die geweest is tot je NOD. Vul die dingen in die ze vragen en klik weer op next
    Stap 8: achter forum signatures zie je dit staan: PseudoHTML, UBBCode and BBCode. Klik hier op.
    Stap 9: er verschijnt nu een vakje met een lichtblauwe balk met witte lettertjes er boven. Hier onder staat een link in zwarte letters (iets met url en haakjes enzo). Deze regel kopieren.
    Stap 10: klik op zwangerschapspagina ergens op je eigen naam. Op je eigen pagina staat links in een bruine balk ergens gebruikersinstellingen, klik hierop.
    Stap 11: Klik in de linker kolom op handtekening wijzigen
    Stap 12: plak hier je gekopieerde link van lilypie
    Stap 13: klik op handtekening opslaan

Tadaaaaa.... ik weet zeker dat jullie het kunnen!

Goed he van mij dat ik toegeef dat ik een kneusje ben door het op te slaan hahaha
    Oh, je banner begint dus zelf opnieuw? Nou dat is mooi, als je niet overtijd kunt zijn, dan ben je volgens dat ding dus of zwanger of nooit haha

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahahaha nu moet het zeker lukken als hij er 2 keer staat :D

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Je zou het zeggen ;o)
    Weet iemand nog een leuke site om even een beetje op rond te neuzen?
    Ik verveel me...

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    uhm, met baby's of zonder baby's? Ik ben nu op funda huizen aan het snuffelen. Was vandaag in Volendam (sjee, wat een toeristen hahaha) en zag daar wat huisjes staan en ben hier in de buurt aan het snuffelen haha

Andere leuke site's uhm, baby-dump, marktplaats, ookinhetpaars dat zijn mijn favorieten hahaha

Deel Deze Pagina