Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    mijn werkdagje zit er ook weer op.
    welkom thuis yara :D van je portomonee is minder! vervelend zeg, alles blokkeren en opnieuw aanvragen!
    verder wel leuk gehad ? veel attracties gedaan of meer bekeken ?

wat leuk dat jullie nu een eerste baby shirtje hebben! :D
    heb je geen foto, ben wel nieuwschierig naar een echt disney shirtje haha

@Zussie, weer een goed begin van de dag dus, we duimen met je mee voor een posi test morgen!

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zit nu je werkdag er alweer op:$ Dat doe je snel!

Grrr, ik kom niet aan schilderen toe! Ben nu nog veel te druk met die stomme gym. Baal er echt van hoeveel tijd dat af en toe in beslag neemt. Zelfs je vakantie's moet je ervoor op offeren.:x
    ....positief blijven, bijna klaar met dit blok en daarna nog maar 1 jaar. Dan gaat de openhaard aan en de vlag uit!

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Lente; Nee helaas, al die kindjes verdrongen zich enorm om de disneyfiguren, dus vond het wel prima om er niet mee op de foto te gaan:p Mijn opa en oma hebben het ook fantastisch gehad, dus ben blij:p
    Haha ja ik hoop het ook:p Ik weet het ook eigenlijk wel zeker, alleen het probleem is dat hij het nog een beetje vermijdt om een datum te prikken:p Maar komt goed, maak me er nu ook minder druk om omdat ik weet dat vriendlief er ook wel heel erg mee bezig is..

Pff baal er ook echt van en voel me zo idioot.. Het scheelt dat alles wat erin zit wel vervangbaar is, maar het is zown hoop geregel..

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Zebra; ik zal van de week ff kijken of ik er een foto van kan maken:p Hebben veel attracties gehad, maar het was wel enorm druk (lees; enorme wachtrijen) dus heb niet alles gehad wat ik wilde doen.. maar ach, daar kan ik me dan ook niet zo druk om maken:p het was wel gezellig:)

Lente; kom op meid, dat jaar is zo voorbij! Vorig jaar dacht ik precies als jij en voor mij zit het er nu al bijna op..

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm ik bedacht me trouwens van het weekend wel iets.. Weet niet of het voor jullie herkenbaar is, maar ik had dus een navelpiercing (die is er al uit), maar ook een tattoo op mn heup.. ben benieuwd hoe die eruit ziet na een eventuele zwangerschap;)

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    @lentekind, jup tot 11.00 de werkdag , wat een luxe leventje :D

@yara, navelpiercing moet er inderdaad dan uit of zo'n zwangerschapsding erin maar dat zie ik niet zitten dus dan gaat het gewoon weg.had er nog niet eens bij stilgestaan.
    tattoo wel, die zal leuk meegroeien met de buik.
    hopelijk ook weer netjes terug :D

7. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hihi krijg je opeens een mega tattoo! Waar heb je een tatto Yara, op je buik? Ik ben niet zo van de piercings en tattoo's. Heb er eigenlijk ook nooit zo bij stil gestaan. Ik weet wel dat je voor een piercing in je navel speciale zwangerschaps stokjes hebt om erdoor heen te doen. Dan moet het daarna als het goed is weer goed komen.

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja vind het ook niet erg als hij wat vervormd, tattoo hoort bij mn lichaam en is heel belangrijk voor me, hoort bij mij:) maar een kindje natuurlijk ook:p dus zou me niet zoveel uitmaken.. Enige wat ik jammer zou vinden is dat je dan de mooie details niet meer goed ziet, want is wel erg mooi:p Zal wel ff kijken of ik er een foto van kan posten:p Maar vroeg me af of er meiden waren met hetzelfde probleem:p
    En Zebra; Ik heb mn navelpiercing er al uitgehaald, omdat ik zown zwangerschapsding ook niet zie zitten en ik dacht ach, dan kan hij er net zo goed nu uit:p

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Heb em echt aan de zijkant, meer naar achteren dan naar voren:p hij zit echt net boven mn heupbot:p

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
  11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik kan hem niet openen, jammer.

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    wat eten jullie vandaag ? las net een topic over wat eten per week, dus dacht gooi het hier ook eens in de groep :D

wij eten vandaag :
    gebakken aardappeltjes , varkenshaas met pepersaus , erwten/wortelen ( uit blik :) )
    vandaag een makkelijk dagje! ;)

13. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie geen foto Zebra?
    Ik zal ook eens googelen op de plek waar mijn tattoo staat;)

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    speciaal voor lentekind :)

15. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Oh ik ben de enige die het ziet, haha zien jullie de foto nu wel ?

16. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
  17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    dat is best te doen als je zwanger bent. Het krimpt wel weer terug zo te zien.
    Ik eet vandaag spaghetti. Zo heb ik dat morgen ook als ik alleen eet. Lekker makkelijk. Straks alleen nog een toetje halen omdat mijn zus gezellig komt. Verder eten wij nooit toetjes haha

18. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik weet nog niet wat ik eet, ga vandaag bij mn mama eten, dus dan is het een verrassing wat ik krijg:) Ben zoo blij als we dalijk in ons huisje zitten en ik elke dag zelf kan bepalen wat we eten:D
    Ik eet ook bijna nooit toetjes, maar als ik ze eet dan wel de citroenkwark van Danone; die is zoooooo lekker:D

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Zo, heb al mijn gymlessen af. Nu nog het portfolio verder in orde maken en dan hopen dat dat snel af is. Ben bang voor niet. Maar, het end is in zicht. :D:D:D

20. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeej Lente, goed van je! Nu nog ff gas erop en dan ben je klaar:D

Deel Deze Pagina