Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Nieckje: Welkom! Leuk dat je mee komt kletsen!

@Yara: Wat uberschattig van je vriend dattie dat shirtje heeft gekocht! Fotoooooo :D Balen van je portemonnee.. hopelijk hebben ze hem nog gevonden, scheelt een hoop gedoe. Ach vind het nog wel meevallen, ik heb toen mijn paspoort op de camping in de wc laten liggen na het stappen.. dát vond ik pas stom :p
    Nou kom maar lekker rustig bij hoor, alleen niet te lang wegblijven anders moet je meteen zoveel lezen haha!

@Lentekind: Goed bezig!! Ik zit ook steeds meer tegen mijn verslag aan te hikken maar heb me er nog niet toe aan kunnen zetten...

@Zebra (vond je andere naam toch leuker :p): Altijd weer moeilijk hè! Maar heb standaard rijst en aardappels in huis, dus kijk meestal wat er in de aanbieding is in de supermarkt en dat koop ik er dan bij. Oeh varkenshaas met pepersaus! Wat een luxe :)

@Zussie: duimduimduimduimduim :D

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahaha jep, alleen dat gaat hem niet met alleen dit dagje worden... Dat is dan weer zo jammer he ;)

3. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmpf dat is idd jammer..

Babsies; ook weer van de partij meid:D Ik ben nog met spanning af aan het wachten tot dit weekend. Voor jou zal het wel langzaam gaan, maar ik vind het toch wel snel gaan..
    Ik zal ff kijken of ik em op internet kan vinden, anders maak ik ff een foto:p

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    kom maar door met die foto :D
    net even de strijk gedaan en nu zit ik aan de keukentafel naar buiten te staren , dus hopelijk is het hier gezellig want heb verder weinig te doen :p
    Ik twijfel of ik vanavond het onderwerp nog eens moet aansnijden bij vriend.
    want het is me toch nog niet helemaal duidelijk

5. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmz is wel lastig hoor Zebra.. Misschien dat je het van de ene kant ff met rust moet laten, mss weetie namelijk zelf gewoon niet goed wat hij bedoelt.. Van de andere kant zit jij nu in de stress.. Maar hij heeft je niet voor niets vorige week dat mooie cadeau gegeven! Mss heeftie gewoon koudwatervrees..

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Dat denk ik misschien ook wel, hij zei laatst een keer ;
    hoe moet dat met een baby ?
    wat als ik het laat vallen of iets te hard doe met een armpje ?
    :D mannen haha
    en hij vind zichzelf vaak nog een kind ;)

7. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Komt goed meis, als ik jou was zou ik proberen om het een paar dagen te laten rusten.. zoals ik het nu lees is het gewoon koudwatervrees en weet hij zelf eigenlijk ook niet wat hij ne wil of bedoelt.. Hij zal toch op een gegeven moment met een oplossing moeten komen als hij geen condooms wil, maar ook pas na augustus wil beginnen...

8. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hoi liefjes,

even een snelle update van de stand van zaken :eek:p vanuit mijn spreekkamer (kan het niet laten :eek:p)
    Nog steeds geen bloed.
    Vanmorgen misselijk geweest (maar dat ben ik wel vaker 's ochtends, dus is niet heel bijzonder), en enorme lage rugpijn gehad. Wist niet hoe ik moest zitten, dus dacht dat die ongi nu alsnog ging komen. Maar niet dus... en de pijn is ook weer weg. Ik besterf het van de zenuwen. Als ik niet zwanger ben, ben ik echt gek geworden!

Mannetje stuurde net ook een smsje hoe het is, haha, die wordt ook een beetje zenuwachtig nu ;o)

Ik ga vanavond op al jullie berichtjes reageren hoor! Maar moet nu heel even mijn hart luchten ;o)

9. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Jeej Zussie, je houdt ons echt in spanning:|

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    zussie , telkens als ik zie dat jij een bericht getypt heb voel ik toch een beetje de zenuwen, ze zal toch niet...

haha :D ben echt zo benieuwd!
    helemaal gek dat je iemand anders de spanning kan voelen
    achja we willen immers allemaal hetzelfde! en het liefst zo snel mogelijk :D

11. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha, nou ik hoop dat ik jullie met een goede reden in spanning houd! Maar vind het wel lief dat jullie zo meeleven!

Maar als ik niet zwanger ben ga ik wel een piesje inleveren bij de huisarts, want dan heb ik serieus een blaasontsteking volgens mij.

12. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    ik had da de vorige keer ook dak dacht zwanger te zijn en dan zo vanalles voel dat ik anders niet voel. :)

maar ik hoop voor jou dat je morgen super goed nieuws krijgt :)

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik hoop het ook...
    Vorige maanden dacht ik ook van alles te voelen, en steekjes in je buik en misselijkheid en vermoeidheid zijn ook echt van die dingen die je jezelf wijs kunt maken volgens mij.

Maar nu heb ik dus vorige week wat bruin/rose verlies gehad, en dus echt lage rugpijn. Dat zijn geen dingen die ik mezelf wijs maak, daar geloof ik niet in ;o) misschien is er wel een andere reden voor dan een zwangerschap (blaasontsteking ofzo, of naderende ongi die een beetje raar doet door ontpillen) maar die dingen maak ik mezelf niet wijs.

14. nieckje

nieckje Actief lid

2 mei 2011
    108
    0
    0
    je zal het morgen wel weten he of je droomt of niet :)
    ik hoop voor jou dat het goed nieuws zal zijn.

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja naja... als hij negatief is maar ik niet ongi ben weet ik eigenlijk nog niks :eek:p maar dan ga ik er van uit dat het niet zo is...

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Wat een gezelligheid!
    Ik ben klaar met wat ik voor vandaag wilde doen. Ik heb genoeg getikt op de computer voor vandaag haha. Krijg zo visite van m'n zus met de kleine dus ik zal hier vandaag en morgen overdag niet zijn. Veel plezier met beppen en niet teveel, want dan moet ik morgen weer zo'n inhaal slag maken haha Morgen avond ben ik er wel weer gezellig!
    Zussie...ik ben benieuwd naar wat ik hier morgen zal lezen!

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ik ben er helaas ook morgen overdag niet,
    maar ik kom sochtends wel even spieken voor '' de uitslag '' van zussie :D ik hoop het zo!

vriend is ook al thuis van het werk en zit nu tegenover me met de laptop, ga zo toch nog een poging doen wat te vragen :D

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nog ff snel, ze is er nog niet en heb de kip ook al gesneden haha. Hoezo verslaafd :D
    Zebra, zitten jullie gewoon beide te laptoppen? hahaha modern zeg, 2 van die dingen. ;) Wel gezellig is dat als je mannetje thuis is. Hij hoeft niet eens wat te zeggen vind ik altijd, als je maar weet dat hij vlakbij je is.

19. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Hmm dan ben ik hier morgen een beetje allenig:p Ach komt goed ik vermaak me wel:p veel plezier Lente met je zus en de kleine:d
    En Zebra, succes meid, laat nog ff weten hoe het is afgelopen he?

20. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    haha ja lentekind, wij laptoppen tegenover elkaar aan de keukentafel :D het lijkt bijna een slechte relatie :p
    moet wel zeggen dat ik vaker met de laptop zit dan vriend hoor.
    en dan heb ik ook nog een oud ding en hij een nieuwe!

ergens doe ik toch wat fout :D
    maarja ik vind het zonde een nieuwe te kopen als deze het nog naar behoren doet. hoef niet zo nodig t nieuwst model.
    ook met telefoons, neem pas een nieuwe als ik echt niks meer kan op het ding :p

Deel Deze Pagina