Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ook! Haha, al kreeg hij nu zijn smile al bijna niet van zijn gezicht. Zeker nadat ik tegen hem had gezegd dat hij dan toch wel gelijk had met zijn superzaad ;o)

Overigens toch wel een deceptie dat je nog steeds de afwas moet doen als je mogelijk zwanger bent... dat zich dat dan niet vanzelf oplost he!

Ik zie eigenlijk wel een beetje op tegen vrijdag... hele dag op de uni in de collegebanken zitten.
    Voel me nu namelijk al niet echt top... Wil eigenlijk maar een beetje op de bank hangen.
    Maar ik moet echt gaan, want er is college precies over het onderwerp waar ik over wil gaan onderzoeken...
    Ik wil ook niet echt paracetamol nemen ofzo... zolang het uit te houden is. Hoe minder van die troep hoe beter denk ik...

2. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha, wat mooi!:D

Tja, dat gaat nog wel vaker gebeuren de komende 8 maanden..;)

Blegh snap ik, colleges zijn niet leuk als je je niet lekker voelt.. en zeker als je dan liever geen pijnstiller pakt.. Heb je vandaag en morgen nog wel vrij?

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja, hoef alleen een beetje voorbereidend te lezen...
    Morgen ga ik dus mijn zus naar schiphol brengen met mijn vader.
    Maar dan zit ik de hele dag een beetje met mijn pappie in de auto dus dat komt wel goed.

Gelukkig is het vrijdag 1 college en 2 werkgroepen. Tijdens de werkgroepen kan ik tenminste gewoon naar de wc lopen als het nodig is :eek:p al valt het wel op als ik dat te vaak ga doen.
    Wel balen dat precies nu het interessante onderwerp is...maja
    Anders ga ik maar gewoon een dagje aan de paracetamol hoor... dat is verder wel veilig tijdens de zwangerschap maar ik neem gewoon het liefst zo min mogelijk!

4. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Das wel fijn, kun je toch ff tot rust komen.. Kan me zo voorstellen dat je toch best wel wat stress hebt gehad de afgelopen dagen.. Hoe ga je het je zus vertellen als je vader erbij is?

Ow oke, gewoon lekker rustig aan doen, en mss voel je je vrijdag weer een stuk beter.. En anders weet je dat het zaterdag weer weekend is:D en het wordt echt super mooi weer:D

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja het kan idd van de spanning van de afgelopen dagen komen, en omdat ik de afgelopen dagen gewoon gewerkt heb.
    Heb ook erg veel hoofdpijn...

Ja heerlijk weekend! En dan heeft mijn mannetje ook vakantie dus kunnen we heerlijk plannetjes gaan smeden enzo!
    Bedenk me net dat ik dus vrijdag helemaal niet naar de HA kan!
    Maja... kan anders vrijdag wel even bellen, en maandagochtend even bloed laten prikken voor we op vakantie gaan.

En ik ga het dus niet aan mijn zus vertellen, dat kan idd niet omdat er anderen bij zijn ;o)
    Dus ga haar dat boekje ingepakt geven, en dan zeggen dat ze het pas open mag maken in het vliegtuig.

6. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt zooooo toe aan weekend:D Disney was leuk, maar is niet echt uitrusten.. Ach komt goed, zolang die streep blijft staan:D

Haha dat bedacht ik me dus ook net;) Maar dat is wel jammer, dan kun je haar reactie niet zien en in het vliegtuig kan ze ook niet bellen;)

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee, maar dat idee vind ik dan wel weer leuk! Dat ze 10 uur moet wachten voor ze er op kan reageren, haha!

Mijn mannetje stuurt me mailtjes met kinderwagens :eek:p

8. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha ja oke:p heeft ook wel weer wat:p

Hmm volgens mij is het besef er toch wel bij je mannetje ondanks de nog niet overtuigende-knal-positieve test;) Haha Lente moet wel weer veel bijlezen morgenavond;)

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nou inderdaad...haha... naja ik zal haar wel even een samenvatting geven anders :eek:p
    Ik ben ook zo hyper na die test... wil er alleen maar over praten de hele tijd en dan is dit de enige plek waar ik terecht kan, haha.

10. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Haha snap ik hoor meid:p Jij geluk dat ik er vandaag de hele dag ben;) Anders was je maar alleen geweest met je streepje;) Ach en ze kan het best bijlezen hoor;) na het weekend heb ik ook alles gelezen, moet je alleen ff de tijd voor nemen;)
    Ben ook zoooo blij voor je:D Ik hoop alleen wel dat je je snel beter gaat voelen en net zown modelzwangerschap krijgt als mijn schoonzus (zij heeft tot nu toe echt nergens last van gehad, alleen veel plassen:p)

11. Yara89

Yara89 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.760
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik zie dat Lente al druk bij aan het lezen is:p Ik ben ervantussen meiden, vanavond ben ik denk ik niet online, dus ik spreeek jullie morgen weer:D En Zussie, geniet er lekker van en veel plezier morgen met het wegbrengen van je zus! Ben benieuwd naar je testje van morgen..

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    jeeees hahaha volgende keer mogen jullie pas verder praten hier als ik er weer ben:p Ik begon om 16.30 met lezen, nu pas ben ik klaar hahaha

zo, mn zus is weer weg. M'n kinderwens is weer even flink aangewakkerd met die kleine erbij maar nu ze weg is kan ik weer ff lekker tikken hier;)
    Zaterdag gaan wij al vroeg die kant op dus dan zit ik het hele weekend weer met haar om op te passen dus dat is wel gezellig.
    We hebben gezellig allemaal baby winkels gehad.
    @ Zebra, ik heb zelfs die ene jurk gekocht die ik laatst hier op de site had gezet van de prenatal:$ Echt, hij is zo leuk en je ziet er helemaal niks aan dat hij voor zwangere is! hij is echt gaaf!

@ Zussie, wat kan ik me goed voorstellen dat je continu aan het twijfelen bent nu. Ik snap waarom idd. Zou hetzelfde hebben. Denk dat ik na een kruidvat test daarna ook nog een clearblue zou gaan halen alleen al om met eigen ogen te zien; zwanger of niet zwanger. Dan pas zou ik duidelijkheid hebben in mijn ogen.
    Als je zeker weet dat je zwanger bent, hoef je niet eens langs de huisarts hoor. Je kunt zo de verloskundige bellen.
    Nu moet je ons wel met al deze kwaaltjes ook lastig vallen he!!
    Wat leuk dat je vriend er ook zo mee bezig is. haha en zelfs nu al wagens gaat mailen. Ik had net ook weer gekeken naar wagens. Ik hen nog een twijfel tussen 2 (3) wagens. Koelstra, Urban Jungle of (bugaboo) Tot nu toe staat koelstra wel op 1, die heeft mooie kleuren.

Ik had net aan mijn zus vertelt dat ik zondag mijn laatste pil heb. Helemaal spannend. Ze wil al graag een neefje of nichtje van onze kant dus we wachten het maar af.

Wie was dat nu ook alweer met die bikini tik? Ik heb er nu een bij de v&d vandaan. Heel leuk! blauw met stippen. Grote en kleine. Kon het niet laten haha.

Straks

13. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahah helemaal goed gezien :D

14. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    oja trouwens Zussie, ga je het nu iedereen op een ander moment vertellen? Jij vertelt het dus eerst aan je zus en dan pas aan je ouders? Heeft dat een reden of wil je dat gewoon graag voordat ze weg gaat met vakantie. Waar gaat ze naar toe? Weet wel dat ze 6 weken weg blijft maar ben vergeten waarheen.

Je wilt dus niet wachten met vertellen tot 12 weken na een echo?

15. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja ik wil het graag vertellen voor ze weg gaat, want vind het niet zo leuk om het via skype ofzo te doen en als ze het pas hoort als ze terug is vind ik het veel te laat.
    Dan hoort ze het dus idd voor mijn ouders.
    Maar dat geeft niet want heb een hele goede band met haar.
    Ze gaat naar Suriname om co-schappen te lopen, en ze is getrouwd met een surinamer dus ze gaat zijn ouders daar bezoeken (gaat bij hen in huis). En de laatste 2 weken voegen haar man en mijn ouders zich bij hen en dan gaan ze nog 2 weken rondreizen en naar Curacao.

Ik ga idd niet wachten tot 12 weken. Zoiets leuks wil je toch gewoon delen? Bovendien, als het fout gaat wil ik gewoon dat mijn familie het weet. Ik ga het op mijn werk enzo wel later pas vertellen hoor...
    Maar het plan is dus nu mijn zus, binnenkort mijn ouders, en dan over een paar weken alle broers en zussen tegelijk op de verjaardag van mijn mannetje. En in overleg met mijn mannetje vertel ik het misschien nog wel iemand tussendoor ;o) vind het ook wel fijn als iemand op mijn werk het weet voor als er iets is...
    Bovendien vragen heel veel mensen aan me hoe het er mee staat en dan kan ik toch niet doen of er niks aan de hand is :eek:p

Waar ik me ook heel erg op verheug :eek:p is een diamantje in mijn trouwring. We hebben gewoon gladde gouden ringen, maar ik heb altijd tegen mijn mannetje gezegd dat ik het zo mooi vind om voor elk kindje een klein steentje er in te laten plaatsen.

Weet je dat 8 maanden eigenlijk best wel snel om gaan.... zeker als je ook nog een huis moet kopen :eek:p

16. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahah ach joh, even een huis kopen, zo gedaan :p Gaan jullie nu zaterdag kijken naar een huisje, ja toch?
    Ik zou het idd mijn familie ook eerder vertellen dan de 12 weken die de meeste doen. Precies om de zelfde reden als wat jij zegt. Ik kan nu mijn mond al niet houden, laat staan dan haha.

maar je gaat nu morgen ochtend nog een keer testen en daarna moet je zus alweer weg. Jeetje zeg, spannend hoor voor haar. En fijn om zijn familie daar te zien! Is je zus ouder/jonger dan jij? Je zegt wel zus, maar mijn broertje noem ik ook altijd broer omdat hij anders zo klein klinkt haha

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Zus is 1,5 jaar ouder...
    Maar idd als ik morgen weer een duidelijk zichtbaar streepje heb ga ik het gewoon doen :eek:p

Ik ga even speuren of er huis tuin en keukenmiddeltjes zijn tegen die pijn... Volgens mij bedoelen ze dit met bandenpijn wat ik voel...

18. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    bandenpijn voel je toch pas als je buik gaat groeien? dan ga je het daar bij je liezen en onderaan je buik voelen toch?

19. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja maar je kunt het heel vroeg in je zwangerschap ook voelen... Voor het gemak noemen ze dat ook bandenpijn maar eigenlijk is dat het idd niet...
    Maar ik heb wel pijn waar jij zegt ;o) scherpe steken bijna de hele dag!

20. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hmm fijn die pijn de hele dag...not. Doet het echt pijn pijn, of is het meer een irritant gevoel? Gelukkig ben je nu nog blij met het nieuws en is het niet zo erg;)

Deel Deze Pagina