Kinderwens, maar nog niet kunnen stoppen met pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Yara89, 15 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Nee het doet wel echt pijn! Maar wel draaglijk hoor!
    Als ik dit normaal zou hebben zou ik er wel paracetamol voor nemen.
    Rug doet ook zeer... als ik zegmaar ga lopen wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weer gaan liggen, dan heb ik er het minste last van...

Idd... nu ben ik gewoon blij dat ik uberhaupt iets voel, anders is het helemaal zo onwerkelijk allemaal...
    Maar ik wil ook wel lekker gaan shoppen en op vakantie enzo, en dat is toch wel prettiger zonder pijntjes ;o) naja we zien wel, anders wordt het een lekker rustige leesvakantie.

2. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    je gaat nu gewoon je eerste vakantie tegemoet (naar doosje) met z'n drieën! Dat is toch ook een gek idee. Niet gezellig samen aan een wijntje! Je zult hem vast graag laten staan nu haha maar toch.
    Lastig dat het pijn doet. Snap wel wat je bedoelt dat je nu liever wat voelt, dan weet je tenminste zeker dat het zo is.

3. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Precies... die testjes zijn alleen maar een bevestiging van iets wat ik gewoon voel. Als het andersom was geweest had ik me nog onzekerder gevoeld denk ik, haha.

Jaaaah ik drink eigenlijk al nooit dus dat is geen probleem! Maar ben wel dol op rood vlees, dus een carpaccio en biefstukje zitten er helaas niet in. Maar ach, dat neem ik graag voor lief!

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    dat kan ik me helemaal voorstellen. Goh, wat gek dat je toch over 8 maanden een kleintje in je armen hebt! hahaha wat een idee lijkt me dat. Denk dat dat gevoel echt moet groeien naarmate je meer buik krijgt. had het er toevallig met mn zus nog over. Ze zei al, je kunt je gewoon niet voorstellen hoe het is om zo'n kleintje te hebben maar als ze er eenmaal zijn, dan lijkt het net of het nooit anders is geweest.
    Maf idee ook eigenlijk, dat er hier in mijn huis misschien ook over een poosje eentje rond kruipt enz. Als ik die van m'n zus al zie gaan is het al gek.

5. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha ja dat is echt iets wat je niet kunt bevatten totdat het zo ver is...
    Inderdaad moet die buik gaan groeien.
    Ik zit er nu soms naar te kijken... dan denk ik... dat Beebje is nu gewoon al een paar mm en zit dan ergens daar binnen. Onvoorstelbaar!
    Ik denk echt dat ik een dikke buik, een kinderkamer en allemaal babytroep moet hebben voordat ik me enigszins realiseer wat er gaat gebeuren!
    Laat staan voor een man.... die voelen ook nog eens niks!

6. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Nou idd, voor een man lijkt het me maar heel raar. die hebben echt die maanden wel nodig denk ik om er naar toe te leven. Anders heb je toch totaal geen idee. Bij hun zal het idee ook wel komen naar mate je buik begint te groeien en je een kamertje gaat inrichten enz.

7. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Idd... en ze dingen met wielen uit mogen zoeken :eek:p

8. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    hahahha ja. Wij moeten tegen die tijd nog wel meer dingen met wielen;) Moeten (willen) tegen die tijd ook een andere auto omdat hier net aan onze kampeer spullen in passen. als er dan ook nog zo'n kleine in moet, en een wagen, dan past dat nooit!
    Maar zoals alles, de auto weten we natuurlijk ook al haha

9. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Haha... wij willen ook een 5-deurs...
    Maar dan moeten we onze huidige auto zo snel mogelijk slijten want die is net voor APK geweest...
    Denk dat we voor de zelfde auto gaan maar dan 5-deurs... maar laat het een beetje aan mannetje over, heeft hij ook nog wat in te brengen :eek:p

10. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    nou zeg ik heb heel wat moeten bijlezen met een dagje niet online komen :D

wie komt vanavond meekletsen ? vriend kijkt voetbal ALWEER

zag vanmiddag in de stad zo leuk een boekje voor opa's en oma's , vond het meteen een top idee om te geven om te laten weten als we zwanger zijn :)

11. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    ohh mijn mannetje heeft inbreng in de kleur en in de cylinder inhoud enz hahaha ik heb inbreng in het soort auto en mede in de kleur ;) Weet in elk geval dat ik iso fix erin wil voor een kinder zitje!
    Wij willen een volkswagen touran hierna. Hebben nu een klein peugeotje.
    Niks mis mee alleen wat klein;)

Ik ben hier ook vanavond Zebra. Vriend kijkt niet veel voetbal maar deze wedstrijden schijnen belangrijk te zijn. Dus hij mag kijken, kan ik sinds 2 avonden weer eens hier tikken!:)

12. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    dat de wedstrijd belangrijk ik heb ik inmiddels ook 5x van hem moeten horen , en ik heb echt 0,0% verstand van voetbal en de interesse is nog verder te zoeken :D

zussie, heb je nog vaker getest ?

13. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ik ben er ook! Beetje chillen met een kruikje op mijn buik :eek:)
    Mannetje heeft avonddienst.

Wij hebben nu een renault Clio....
    Touran vind ik gaaf, maar kunnen we denk ik niet betalen als we ook nog een huis willen kopen :eek:p
    Renault megan vind ik sommige ook super mooi!

Wat is iso fix?

14. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Ja tante Zebra, heb nog een keer getest, maar had ik beter niet kunnen doen :eek:p
    Ochtendurine werkt toch beter...gelukkig kwam er wel een streepje uiteindelijk ;o)
    Maar ben naar de kv geweest, morgenochtend weer testen :eek:)

15. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    iso fix is een systeem waarmee je bijvoorbeeld een maxicosi vast kan zetten. Je hoeft het dan niet meer met gordels te doen maar met een soort bak waar hij op moet. die bak heeft 2 gele haken, die moeten vast geklikt worden tussen de rugleuning van je stoel. die haken klikken dan vast in het isofix gedeelte.

Isofix | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump
    Zo'n ding is het, achteraan zitten 2 gele schuiven die in je bank geschoven moeten worden.

Ik vind het heel erg handig zodat je nooit meer loopt te medderen met die stomme gordels. Het staat veel vaster en je kunt het er zo op en af halen.
    Gemak dient de mens;)

16. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    handig zo'n iso fix! ik sla de pagina eens op bij favorieten!

nou zussie ik zit morgenochtend weer klaar voor de foto
    denk dat mn baas toch op zn minst zal begrijpen dat ik tussendoor moet spieken :D

17. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Oja, dat heb ik wel eens gezien!
    Maar kan het kind dan alleen achteruit rijden?
    Of kan het ook andersom?

18. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahahaha oh Zeebje, dat kan toch niet ;o)

19. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    in de maxicosi kan het kind alleen achteruit kijken. Dat mag ook niet anders. Als je een botsing krijgt is dat beter voor het nekje. Pas als een kind oud genoeg is om in een auto stoeltje te gaan, dan mogen ze vooruit kijken. Op die bak kun je dan ook weer een autostoel zetten ipv je maxi cosi.
    Erg eigenlijk dat ik gewoon mijn hele interieur en wat ik wil al heb vast staan. Vriend en ik hebben op babydump alles gekocht in de winkelwagen wat we nodig hebben qua materialen en vanuit daar gekeken of dat binnen ons budget paste. Nou, prima te doen! haha

20. Zussie

Zussie VIP lid

10 mrt 2011
    5.963
    2
    0
    Verpleegkundige
    Hahaha Lente.... en nu nog zwanger worden :eek:p
    Ik zie wel tegen die tijd.... eerst de eerste weken maar eens doorkomen!

Deel Deze Pagina