Jep, maar tis toch fijn om te weten dat je genoeg hebt gespaard Kunnen we nu weer verder sparen voor onszelf haha Maar idd, nu nog zwanger
Oh jah genoeg gespaard hebben we wel... Maar ik wil ook nog een buffer houden en ook nog wat inrichting voor ons nieuwe huisje )
mag ik dan heel brutaal vragen wat jullie spaar budget voor de baby is, en heb je het dan over echt alles totaal ? kamertje - wagens - stoeltjes - kleding etc ? want wij hebben ook een deel spaargeld ''gereserveerd'' maar vraag me af of het wel past met alles wat ik wil
oh vind het zo leuk voor je zussie! ik heb de isofix ook even opgeslagen, handig! verder weet ik nog niet wat ik allemaal wil hoor, dat kijk ik tegen die tijd wel vroeg net aan vriendlief of die voetbal ging kijken, omdat ik dat hier las. maar hij gaat niet kijken, beter! dus ben er miss vanaaf nog ff en anders morgen!
wij hebben laatst dingen bekeken en hadden een budget van rond de 3000,- hier zit dan de nieuwe auto nog niet bij bijberekend. Maar wel lakentjes, een wiegje en noem maar op. Ook geen positiekleding. Ik weet ook wel dat ik niet alles nieuw wil en ik vind ook niet alles nodig. Ik kan met bepaalde dingen ook leven als het via marktplaats komt.
Jaaah marktplaats super relaxed! En ik heb dus een vriendin die net bevallen is van haar 2e kindje, en ik geloof dat ze het bij 2 wil houden dus hoop dat daar nog wat vandaan komt ;o) En hoop ook wel iets van de ouders/schoonouders te krijgen. Maar wel fijn om te weten dat je het met 3000 euro wel kunt redden. Denk dat het zelfs wel met minder kan...
wat hebben jullie veel baby budget! wij haddne 2000,- staan voor alles incl! moet toch eens even een berekening maken of dit gaat kloppen. aangezien wij ook na de zomer een nieuwe auto willen kopen, en ik ook altijd wel een behoorlijk bedrag wil hebben staan, voor je weet nooit wat
hier zit ook nog geen kdv enz bij berekend. Echt puur wat je voor het kind en babykamer enz nodig hebt. Mijn schoonmoeder heeft opgepast op mijn nichtje van mijn vriend zn kant. alleen nu had ze het laatst in een gesprek erover dat ze nu geen oppas kinderen meer wil. Ook niet als gastouder. Ik ben benieuwd tegen die tijd. We kunnen het zonder haar ook redden, maar als zij oppast scheelt het toch weer. Toch ben ik er zelf ook nog niet uit of ik mijn schoonmoeder als oppas zou willen. Ik lig niet helemaal met haar op één lijn. het is een lieve vrouw maar een beetje bijzonder. We sluiten niet helemaal aan met elkaars gedachten. We zien wel tegen die tijd hoe we dat gaan doen.
Denk dat dat best moet lukken hoor Zebra... Als je goed aanbiedingen in de gaten houdt, dingetjes via mp koopt en gewoon niet super hoge eisen stelt... Ik bedoel... niet elk kind hoeft in een Stokke rond gereden te worden toch? ;o) Ik was ook van plan oude meubeltjes op te knappen, en veel dingen kan ik zelf naaien voor de babykamer dus dat scheelt ook al veel (gordijntjes, hemeltje, lakentjes, aankleedkussenhoesjes, etc) Ohw... een van mijn twee beste vriendinnetjes wil zaterdag of zondag afspreken.... wat moet ik nou doen... mijn mond nog maar houden als het lukt denk ik. Mijn ouders weten het dan nog niet eens...
gewoon je mond houden en het over koetjes en kalfjes hebben Succes alvast haha. Dit gaat je vast wel lukken Ik blijf het indrukwekkend vinden om die dodenherdenking te zien op tv. brrr altijd weer een kippenvel momentje
Ja klopt.... na vorig jaar ben ik wel elke keer bang dat er iets gebeurt... Hoop altijd dat het allemaal rustig verloopt.
ja, je kunt het gewoon niet maken om te lopen rellen op een dodenherdenking. maar ja, die gekken bestaan ook maar weer is gebleken. Hij zit trouwens nog steeds vast.
Ja maar die is gewoon geestesziek joh... Heb ook altijd wel soort van medelijden met zulke mensen, dat je blijkbaar het besef niet hebt dat je zoiets niet kunt doen... Gelukkig geen ernstige gewonden toen...
valt het jullie ook op dat het eigenlijk elk jaar rond de dodenherdenking mooi weer is, droog, zonnig, windstil en dat je altijd een paar vogeltjes hoort fluiten. Ik vind dat eigenlijk wel een hele mooi beeld. Het geeft zo'n beeld van rust en inderdaad, vrede. (ik zit tijdens zulke dingen op mijn emotionele stoel, sorry)
ja ik zit op ideeen te wachten. heb geen idee zit allemaal baby dingetjes te bekijken word niet goed van mezelf
dat is me nooit opgevallen eigenlijk, maar nu ik de laatste jaren zo terughaal is dat inderdaad zo, wat appart