ik ben bewust even van de kinder dingen afgestapt, behalve dit forum, na vandaag. Echt, nu mijn nichtje vandaag op visite is geweest en wij dit weekend daar heen gaan heb ik het gevoel dat mijn eierstokken nog meer rammelen dan normaal. Dit moet na het weekend even zakken en dan ben ik weer gewoon mezelf en kan ik ook mezelf weer rust geven in andere dingen. Ik hoop dat ik morgen aan een beetje gym toe kom en ik hoop morgen eindelijk te kunnen schilderen. Ik ben benieuwd.
Och babydingen kijken. Op een gegeven moment word je er kierewiet van he? Ik denk dat ik echt een keer met mijn mannetje naar een grote babyzaak ga, alles opschrijven wat ik leuk vind, ideetjes opdoen voor kamertjes, voelen welke kinderwagens lekker rijden, en dan lekker speuren op mp enzo.. Heb je geen leuke hobby? ;o)
Wat vinden jullie trouwens leuke namen? Dat gedoe begint bij ons nu al.. Meisjes hebben we er te veel, jongens te weinig... En Lente, jouw tijd komt ook echt meis! De zomer staat voor de deur, dan gaat de tijd lekker snel, lekker leuke dingen doen en dromen!
ik? een leuke hobby? idd, ik weet van heel veel dingen wat ik wil. Ik weet ook wat ik van mp wil halen en wat ik nieuw wil. dus tegen die tijd ga ik wel speuren!
oja hoor, onze tijd komt zeker! daar ben ik niet bang voor. Ik moet alleen leren geduld op te brengen haha Namen voor een meisje en een jongen hebben wij al. Ik hou van een beetje apart maar niet te bijzonder. Je moet ze alleen niet alle dagen horen. Ik moet ook voor mezelf geen kind uit mijn schoolverleden aan die naam kunnen koppelen. Nu heb ik dat bij deze twee namen niet, dus ik hou ze lekker in mijn hoofd
Jaa daar hou ik ook van... Korte namen, tikkeltje apart maar niet vreemd. Maar ik hou ook wel van wat langere namen. Maar als je een weg in gaat, moet je met verdere kindjes wel een beetje in dezelfde hoek blijven vind ik dan...
deze namen die wij hebben zijn beide kort. Makkelijk uit te spreken maar niet alledaags. de namen passen ook bij elkaar. Als we nou uiteindelijk 2 meisjes krijgen of 2 jongens, dan wordt het nog even puzzelen haha
hobbys... nouja niet echt eigenlijk. vind veel doe-dingen leuk maar niet echt een hobby. en dat zijn ook niet echt de dingen die ik hier zo in de huiskamer kan uitvoeren Ik heb wel al een jongensnaam, maar meisjes vind ik zo lastig zijn wel een paar mooie in me opgekomen, maar nog niet dat wauw gevoel erbij en de jongensnaam die we al heel lang wilde blijkt nu ook minder te zijn aangezien die afgelopen tijd toch wel vaak in beeld was bleek dusja .. lastig! gelukkig hebben we nog ff de tijd minimaal 10 maanden
Hahaha... ik begrijp het al, jullie willen ze niet met me delen ;o) Dan mogen jullie mij wel helpen... Meisjesnamen die ik onder andere leuk vind: Saar Tess Ise (Isis en Mae vind ik ook leuk, maar de betekenissen niet) (dat is dus de ene hoek) Meisjesnamen uit de andere hoek: Lilian Olivia Hier moeten dus jongensnamen bij... En ik weet dus niet welke kant we uiteindelijk op gaan... Nu ga ik even een tekst bedenken voor op het kaartje voor mijn zus.
Dus je had een jongensnaam maar die wil je nu niet meer omdat je hem nu al heel vaak hoort....dan kun je hem ook wel vertellen
hi hi grappig die namen, sommige vind ik ook wel leuk. Ik vind namen zoals Tijn, Yaron, Liam, Kian, Lynn, Yara, Lieke of Lika, Fenna en Elin mooie namen. Wie weet zit hier de keuze in voor een 2e kind haha
Wij vinden Levi heel erg leuk, maar komt steeds vaker voor, niet in onze directe omgeving maar in get algemeen en Milan , maar een familielid heeft het zoontje ook die naam gegeven. dus helaas
Lastig is dat dan idd. vooral als je beide een keuze hebt. Ik hoop zo dat ik die van ons niet verder hoor. het kindje van een oud collega van mij heet zo, maar daar kan ik wel mee leven haha
Levi vind ik ook heel leuk maar kan echt niet met onze achternaam! Ik heb het niet heel erg op engelse namen... Elin vind ik wel erg leuk. Elim ook voor een jongetje... Nichtje van mijn man heet Lima, en ander kindje in de directe omgeving heet Milan...
Kindjes van mijn collega's met leuke namen vind ik: Tess, Fem, Leah Leuke jongensnamen zie ik zelden... Ja Lenn vind ik wel leuk, en Elim dan... Haha... word een grote verassing voor jullie dit over 8 maanden p
willen jullie later ook graag een 2e naam voor je kindje? Ik vind dit altijd mooi staan als je bv voorletters moet invullen. Ik vind 1 naam maar zo kaal. Mijn vriend heeft wel genoeg aan 1 naam haha. Gaat nog lastig worden. Elin heb ik nog steeds voor een tweede eventueel in mijn hoofd of als tweede naam haha Vind hem kort en krachtig! die andere naam die we hebben uitgekozen is vorig jaar maar 4 keer gekozen haha
Ik heb zelf 1 naam en vond dit vroeger nog al eens vreemd omdat alle kindjes op school meerdere voorletters hadden, nu vind ik het juist mooi op de een of andere manier. vriend heeft 3 namen, en vind het totaal niet prettig. weet dus niet wat wij gaan doen
zussie, gelukt met je kaart? Waarom staat er trouwens bij jouw naam altijd een + bij aanwezige gebruikers?