Ik heb ook alleen bij Lente een + er achter... Wij hebben allebei 2 namen en vind dat wel mooi. Mijn roepnaam is zegmaar afgeleid uit die twee namen. Dat hoeft van mij niet echt, maar vind een 2e naam wel mooi. Iets met een mooie betekenis er achter ofzo. Vernoemen begin ik niet aan p Het is gelukt met het cadeautje/kaartje hoor. Heb het helemaal ingepakt met een kaartje er aan: voor in het vliegtuig. Ze denkt vast dat ik een boekje over Suriname voor haar heb gekocht p Nu nog hopen op een streepje morgen, anders durf ik hem niet te geven!
kan me voorstellen dat je hem anders niet durft te geven. Hoelaat vliegt ze morgen? Dan heb je daarvoor misschien nog ruim de tijd om te testen. Wel gaaf als hij morgen weer positief is!
Nou... ze vliegt om half 2 ofzo pas... Maar mijn vader komt me al om 10.00 halen, dan gaan we haar ophalen (woont een kwartiertje bij me vandaan met de auto), en dan nog een studiegenoot van haar, en dan naar schiphol rijden. Ze zullen daar wel eerder moeten zijn... Maar voor 10 uur kan ik wel testen. Was vanmorgen ook 6.15 klaarwakker p En het ligt klaar... dus ik beslis morgen wel of ik het doe of niet...
Ik heb er trouwens zoiets op gezet: Lieve tante...., begin maar vast met oefenen met voorlezen (daar heb je nu zo'n 10 uur de tijd voor). In Januari 2012 krijg je namelijk een klein neefje of nichtje. Het is nog super pril dus er kan nog van alles mis gaan, papa en mama weten het nog niet dus mondje dicht! We konden het echt niet voor ons houden dus hebben besloten ons geheimpje met je mee te sturen in het vliegtuig naar Suri. We houden je op de hoogte!
leuke namen meiden! ik hou ook wel een beetje van apart, maar ook niet te. niet storm ofzo. ik heb de afgelopen tijd als ik een leuke naam tegenkwam hem in een Word bestandje gezet. maar nog niet echt met vriendlief over gehad. leuk hoor zussie, dat boekje voor je zus!
Wat een leuk verhaaltje zussie! Ik zou een gat in het vliegtuig springen ahahaha @Rosemarie, je hebt nog tijd genoeg als je zwanger bent om het er met je vriend over te hebben. Zelf zwijmelen is ook wel leuk. Is er hier morgen nog iemand overdag?
Haha ja, ze zit met studiegenootjes dus daar kan ze het wel aan vertellen dan. Maar ze kan lekker niet haar man bellen ofzo p of mij... haha... het idee alleen al vind ik leuk! Ik ben er dus niet morgen overdag!
Nop, van jou wist ik het haha ben benieuwd of er verder nog iemand is die mijn vrije dag hier gezelschap komt houden haha
Hee meiden! Mijn testje is vandaag lichter dan gisteren ( Het heeft ook geen zin om er een foto van te maken want jullie zouden echt niks zien. Zie een heeeeel vaag schaduwlijntje. Getsie... nu word ik bang... Ik ga het boekje dus ook maar niet geven... durf het nu niet. Als het goed komt bedenk ik tegen die tijd wel iets anders leuks om het haar te vertellen. Ik ga nu een paar zenuwslopende dagen (tot zondag) wachten, en dan pas weer testen. Ik hoop dat ik gewoon nog heel vroeg ben met testen en nog weinig HCG heb... Nou, ga me nu aankleden en klaarmaken vor schiphol! Het was ook te mooi om waar te zijn ;o)
dat is jammer Zussie dat er minder te zien is dan gister. Wat lijkt me het ontzettend rot als je zo in onzekerheid zit! grrrr Veel succes meid en veel succes met het afscheid van je zus op schiphol!
Ja... de meiden van het testjestopic hebben me wel een beetje gerustgesteld.. Je moet eigenlijk ook niet elke dag testen. Misschien was mijn urine vandaag wat meer verdund dan gisteren ofzo... Toen testte ik natuurlijk om 6.15 al en had ik misschien wat minder gedronken de avond ervoor. Jammer dat ik mijn zus nu niet het cadeautje kan geven, maar we bedenken wel weer wat nieuws! Ik ga nu zondag pas weer testen! Anders maak ik mezelf alleen maar gek!
Ik geef je gelijk dat je zondag pas weer gaat testen. Dan alsnog duurt het lang tot zondag. Die vakantie met je vriend komt wel heel goed uit volgens mij... zo kunnen jullie even heerlijk samen zijn en de gedachte een beetje verzetten door daar leuke dingen te gaan doen. En idd, dit boekje kun je altijd nog later aan je zus geven. Kun je het kaartje er gewoon aan laten met het idee, dit was het plan Blij dat die meiden op het test topic meer ervaring hebben met testen en dat je daar even je hart kon luchten!
Ja klopt... die zitten de hele dag testen te kijken en zien het blijkbaar vaker ) toch fijn zo'n forum! Mijn ouders gaan over 4 weken mijn zus opzoeken, dus ik kan ze altijd nog het cadeautje meegeven. Tot zondag kan ik me wel koest houden hoop ik... Mijn mannetje is echt heel hard het huis aan het schoonmaken... haha.... nesteldrang ofzo p ik dacht dat ik zwanger was ;o)
je bent samen zwanger he hahaha hij helpt graag mee met zijn deel van de hormonen. Die van mij zit hier tegenover me een krant te lezen. Denk dat dat nog wel even duurt. Ik heb net mijn schilders doek beneden gelegd en ik ga straks maar eens beginnen. Moet ook nog boodschappen doen en verder doe ik niet zo veel vandaag haha