Ik wou net hetzelfde typen als Lente, ik zie het probleem ook niet zo.. lijkt me juist heerlijk om met een kleine en een hond lekkr een stuk te wandelen
Klopt dat is zo, maar in het begin als de kleine nog veel slaapt. moet de hond maar net die tijden willen plassen dat de baby wakker is. zouden ze dat snel aanleren ? + wij een grote hond hebben (nouja krijgen zodra hij volwassen is dus ) en benieuw ben of het wel gaat met kinderwagen en zo'n grote druktemaker ernaast maar misschien eerst eens zwanger worden al vond ik het niet slim dat wij daar nooit aan gedacht hebben
En als de hond naast je loopt en te druk is, dan is het nu de tijd om hem manieren te leren door het commando naast te leren. Onze hond kon prima naast lopen. Net wat je ze leert. Die kleine van mn zus leg je ook zo over in de wagen als ze slaapt.
Nou naast lopen kan hij wel, maar om nou een hond de hele wandeling naast de kinderwagen te laten lopen vind ik ook zoiets. beestje heeft natuurlijk ook even beweging nodig en moet de energie kwijtkunnen door even te rennen en razen daarom dacht ik ook niet handig als de kleine mee moet en word dan vast wakker. maar dat punt moeten we eens gaan bekijken op een maand of 7 zwangerschap oefenen met een lege kinderwagen
Of je hond gewoon op een veldje loslaten en daar even lekker met een balletje of andere honden laten rennen. Dan kan hij vervolgens weer prima naast de wagen lopen. Het is net hoe straks je ze houdt.
Whaha Lente volgens mij ben je vanaf 500 berichten senior member Ik moet er dus nog wat En dames, we zitten bijna aan de 2000 berichten
Hoi allemaal, Is hier nog plek voor een mama met nog een kinderwens (heb al 2 kids) en die ook nog niet kan stoppen met de pil? Groetjes een trotse mams
Hoi trotse mams, natuurlijk is er plek, hoe meer mensen des te gezelliger! Leuk dat je al twee kleintjes hebt. Je (jullie) willen dus voor een derde gaan met de tijd. spannend hoor.
hello! @ zussie: balen van je test van vandaag, maar ik denk dat je wel gewoon zwanger bent hoor. nier meer zo druk maken nu, is niet goed voor je baby @ yara: ik vind hayley ook een leuke naam. en dean ook. ( die had ik eerst geopperd voor onze hond, maar vond vriendlief niet leuk) welkom sadas & trotse mams! @ zebra: heb daar ook wel aan gedacht, omdat wij ook een hondje hebben. maar het kind kan idd gewoon mee ( sommige baby's vallen juist lekker in slaap met wandelen), en vriendlief kan ook bij kindje blijven dat ik de hond uitlaat en andersom. of babyfoon, had ik nog niet aan gedacht. komt wel goed meid zo de kindjes op mn werk waren weer lekker druk vandaag pff! nu lekker weekend vriendje is zondag jarig
Ah, er is weer leven in de brouwerij! gezellig. Heb lekker een koppie thee en een verse ananas naast me staan dus helemaal goed! Vanavond stonden we samen onder de douche (eingelijk altijd) en toevallig kwam het onderwerp kinderen weer naar voren. Vooral in mijn mannetje z'n belang over hoe mijn cyclus was voor de pil. Ik gaf aan dat ik toen 29 dagen had. Ih zegt hij, als dat weer zo is dan hebben we een week extra sex Ook kwamen we op het verhaal dat je een eisprong kunt voelen. hij geloofde daar maar niks van. Ja dag, je bent geen kip of een struisvogel die z'n ei voelt hahaha lag dubbel. Ik zei al, ik ga vanavond wel weer op de computer praten (Wel bedoelde hij het met een geintje)
Haaaai meiden! Ik ben weer terug en helemaal bij gelezen! Ga niet overal op reageren hoor, ben ik te moe voor p Welkom voor de nieuwe meiden. En Lente wat een leuk schilderij! Ben het wel met je eens dat er ergens nog iets mist... het is idd rond de oogjes ook een beetje wit nog... Maar heel schattig! Hier dus om 10 uur vertrokken.... op schiphol nog gezellig gelunchd met mijn zus en die studiegenoot van haar en mijn vader. Om half 4 zouden ze vliegen, maar dat werd uiteindelijk 5 uur omdat het kind van de gezagvoerder plotseling was opgenomen in het ziekenhuis dus ze moesten een vervanger regelen. Ik heb dus de hele middag met mijn vader op het fly deck vliegtuigen zitten kijken in de zon. Lekker hoor! En uiteindelijk mijn zus zien opstijgen ) Daarna bij mijn ouders gegeten en net terug. Ik hoop dat ik me morgen beter voel want voel me nu echt zwaar ellendig. Heb echt barstende, barstende koppijn gehad de hele dag. Had ook niks bij me dus net bij mijn moeder toch maar paracetamol ingenomen. Ben echt kapot moe van die hoofdpijn, en ben ook misselijk maar dat kan ook wel daar van gekomen zijn. Hoop dat ik die dag op de uni morgen ga trekken... als ik weer zo'n hoofpijn heb ga ik toch maar even mijn bloeddruk laten checken bij de huisarts...
Hey Zussie, zo te lezen ben je echt ziek van de spanning. Wat rot voor je meis dat je je zo ellendig voelt. Waarom moet je dokter je bloeddruk meten? Bedankt trouwens voor het compliment op het schilderij. Ik zal er nog wel een paar plaatsen van andere die ik ook gemaakt heb. Een leuke hobby. Is het afscheid met je zus verder wel goed verlopen? Jammer hoor dat ze nu zo ver bij je vandaan is! maar 6 weken, dat is zo voorbij!
zussie, misschien ook wat hoofdpijn door het afscheid ? of de spanning van de test ? hier gedoe met vriend, nouja ik had echt ff geen zin in de dingen die hij vroeg ( kom is op de laptop kijken , wil je ook cola voor me pakken ) pff volgens mij word ik grieperig
Ja hoor, afscheid ging goed! Die paar weken zijn zo voorbij.... maar toch spannend dat ze zo ver weg is.. Leuk om nog wat van je schilderijen te zien! Het kan van de spanning zijn, die hoofdpijn, maar ik ben de afgelopen jaren helemaal door de medische molen gegaan omdat ik een hele hoge hartslag heb (zo 130 in rust) waar ik soms niet lekker van werd. Ze hebben nooit kunnen vinden waar het door komt. Als je zwanger bent neemt je bloedvolume natuurlijk toe, en moet je hart ook harder gaan pompen. Hoge bloeddruk kan zorgen voor hoofdpijn en kan een groot risico zijn tijdens zwangerschap (ivm hersenbloeding enzo). Vandaar dat ik het even wil laten controleren... kan ook wel door collega's op mijn werk laten doen maar ik heb nu natuurlijk vakantie en dan gaan ze weer vragen waarom enzo... Maar mijn grootste angst is dus dat mijn hart het niet trekt en dat ik daarom naar de gyn moet (wil eigenlijk heel graag bij een verloskundige). Maar laten we inderdaad hopen dat het van de spanning is. Ik heb al sinds zaterdag vrijwel constant hoofdpijn, maar zoals vandaag is het nog niet geweest!
Ach, het lijkt hier wel een klein ziekenboegje, ik hoop maar dat jullie dat virus niet kunnen overbrengen Lastig dat je bloeddruk zo hoog op loopt Zussie, ik kan me voorstellen dat je liever bij een verloskundige wil lopen. Heb je normaal met je ongesteldheid last van hoofdpijn? Ik wil je niet bang maken natuurlijk. Of heb je vaker last van hoofdpijn? @ Zebra, toch geen problemen met je mannetje, dat zou niet gezellig zijn. Hoop dat jij je ook snel weer beter voelt!