nou mannetje keek alweer zo van, Ze heeft weer een vaag momentje Ik kijk secret story en ga zo eens even wat lekkers pakken
Ja ik heb normaal rond mijn ongi ook wel hoofdpijn. Niet zo veel als nu, maar als ik zwanger ben zou het natuurlijk een hormonenkwestie kunnen zijn. Ik ben ook wel bekend met migraine aanvallen, maar dat is dit niet (al komt het qua pijn wel redelijk in de buurt)
Secret story heb ik gekeken tijdens de eerste aflevering. Verder komt het tegelijk met gtst dus kijk ik het niet haha. Ik ben op de gezonde toer. Wil weer mijn 2 kilo kwijt die eraan zitten hahha echt, ik val nooit af maar wil deze er niet aan. Misschien ook omdat ik volgende week ongesteld moet worden. Ben ik altijd wat zwaarder. hoofdpijn heb ik gelukkig bijna nooit. Hoop ook niet dat dat een kwaaltje gaat worden want daar word ik altijd moe van haha
Maar zebra, ik lijk aan jou manier van tikken ook wel te merken dat je je niet lekker voelt. Is er meer aan de hand of voel je je echt alleen lichamelijk niet lekker? Misschien merk ik het verkeerd hoor, kan ook maar je antwoorden zijn zo kort. Een knuffel van mijn kant!
Haha ja je word er kneiter moe van! Maja... Lang leve de paracetamol want dat helpt gelukkig wel! Ik ben juist enorm afgevallen sinds het stoppen van de pil s Mijn moeder had me een paar weken niet gezien en die schrok net een beetje. 'Je hebt een kuil waar je buik hoort te zitten!' zei ze p Heb maar gezegd dat ik niet weet waar het van komt, want ze weet niet dat ik gestopt ben. Ik heb wel vaker gehad als ik drukke periodes had of heel moe was dat ik erg afviel... Maar ik heb een zusje met anorexia dus mijn moeder reageert er altijd heel fel op.. hihi... ach ja wel lief dat ze zo bezorgd is...
Nee ging vanzelf... ik was zo 5-6 kilo aangekomen toen ik begon (toen ik 16 was), en die is er nu dus weer af!
Haha nouja van mij hadden ze er wel aan mogen blijven zitten want nu gaat iedereen wel vragen of ik ben afgevallen en of het wel goed met me gaat p
ach, mensen letten op alles haha het is nooit goed en weet je, die 5 a 6 komen er zeker weten aan als je zwanger bent haha
lentekind, dankje voor de knuffel! klopt hoor, ben er wel maar ook weer niet. me neus zit dicht , heb oorpijn met vlagen en dan word ik altijd chagrijnig en kriebelig en dan snapt vriend het niet dus daar heb ik ook weinig aan. wil tv kijken , gezellig meekletsen maar zou beter mn bed kunnen opzoeken bah wil niet ziek worden
Als je nu naar je bed gaat dan komt je lijf tot rust en ben je morgen misschien niet ziek. Ben je trouwens nog aan het solliciteren?
zou ook mn bed in moeten maar wil het tv programma tot het einde zien, verslaving geworden haha er gaat vanavond weer een bewoner naar huis. gtst heb ik opgenomen kijk ik morgenochtend wel. ben verder nog geen leuke vacatures tegengekomen maar ook niet volop op zoek hoor, kijk wel in elke krant etc en hou oren en ogen open.
ik ga toch het bedje in, wil net opstaan en word me duizelig lekker warm onder t dekentje! word hopelijk niet ziek
Hoop wel dat je snel wat leuks tegen komt aangezien dit contract bijna af loopt. Kun je lekker opnieuw beginnen en hier, bij deze baan, afronden.
Hihi ja... ik lig ook al in bed met de laptop p Nog even echte meisjes kijken, en dan ga ik ook slapen!