Tja direct enthousiast wil ik niet zeggen. Kinderen krijgen kon toch allemaal wel later? Wat later was, dat bleef onduidelijk. Uiteindelijk toch besloten ervoor te gaan en toen ik zwanger was gaf hij aan heel blij te zijn, maar dat het vooral angst was om vader te worden. Angst voor het onbekende, angst voor zijn vrijheid die hij zou verliezen etc. Je zou ze nu samen moeten zien. Ik ben verliefd op mn dochter, maar mn vriend is ook compleet verliefd en neemt zeker de helft van de zorgtaken op zich. Niemand komt aan zijn kleine meisje.
Alle mannen zijn 't zelfde nouja bijna dan.. Wij waren gisteren bij de mac en er was een, kindje en riep de hele tijd kom nou papa. Zei me vriend ineens zo zitten wij ook binnenkort haha vond 't zo schattig. Vorige week was mijn schoonzusje hier en zei ze tegen ons nichtje wordt tijd dat se ook een kindje ktijgen he.. Versprak me vriend zijn eigen dat we bezig zijn.. Maar ze heeft beloofd niets te zeggen. Succes dames.
Ik herken het ook wel hoor als de knoop door is dat je er echt voor ga beginnen de twijfels. Hier ook zo wil al heel lang en nu hadden we na goed praten er voor gekozen en deze maand voor te gaan. Ik kreeg kriebels willen we het wel echt lukt het ons wel. Gelukkig zijn die twijfels nu helemaal weg en gaan we het zien Beebbie oeps nu hopen dat ze ook echt der mond gaat houden. Aan de andere kant ook wel schattig dat die zijn mond niet meer kan houden