Kinderwens op pauze vanwege Corona

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Niennientje, 16 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twee

    twee Fanatiek lid

    7 jul 2014
    1.635
    535
    113
    Klopt na de bevalling moest ik op intensive care
     
    Leraje vindt dit leuk.
  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    ik heb een topic geopend met zwanger worden na stilgeboorte miss vind je t fijn mee te praten?
     
  3. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Lief van je , gelukkig een gezond en levend zoontje in m'n handen mogen krijgen na de geboorte van onze dochter. Dalijk gaan we voor een derde wat weer ontzettend spannend word uiteraard.

    Nu eerst maar zien wat het virus gaat betekenen voor onze kinderwens.
     
  4. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.330
    113
    Vrouw
    we vinden t ook fijn jou ervaring te lezen in volgende zwangerschap van gelukkig een levend jongetje ❤️
     
  5. Gliss

    Gliss VIP lid

    5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Voor de dames die in behandeling waren en nu gedwongen pauze hebben: ik heb op het 'zwanger worden clubs'-forum een mmm-pauze-clubje opgericht.
    Schrijven jullie mee? :)
     
  6. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.586
    425
    83
    Vrouw
    Wij stellen het ook niet uit, wie weet hoelang het nog duurt. Moet donderdag ongesteld worden maar nog geen tekenen van een menstruatie te bekennen.
     
  7. Josje85

    Josje85 Actief lid

    20 mrt 2020
    163
    198
    43
    Vrouw
    Oh wat spannend @Mien30
    Wanneer ga je testen?
     
  8. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.586
    425
    83
    Vrouw
    Vanmorgen getest maar omo wit. Meestal al een paar dagen voor een naderende menstruatie klachten maar die heb ik ook niet
     
  9. geneeke

    geneeke Fanatiek lid

    4 nov 2013
    1.534
    1.255
    113
    Vrouw
    Hier bijna 4 weken verder na de geboorte van onze dochter bij ruim 21 weken. We wilden zsm weer verdergaan, vorige keer bij ronde 2 chlomid (gelukkig) zwanger geworden. Dit zagen we ook allemaal ff in duigen vallen door Corona en dat viel erg zwaar.. gelukkig vandaag fijn contact gehad met de gynaecoloog en we mogen thuis weer opstarten met chlomid, omdat ze bij ons weten dat het werkt. Op zijn vroegst zal ik een eisprong hebben in April wat betekend dat ik dan op z’n vroegst eind Mei 8 weken ben.. onze wens is te groot om te wachten. Hier ook extra controles ivm IUGR en spoedinleiding bij zoon, en nu dus chromosoom afwijking bij dochter, we gaan er gewoon voor en zien het wel.
     
  10. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Misschien ben ik ook zo'n ontaarde ouder die, ondanks corona, wel gewoon voor de volle 100% probeert zwanger te raken. Ik ben eind 30, heb een kortere LF en ik wil geen kansen onbenut laten. Wij houden ons verder aan alle rivm richtlijnen en zien wel wat dit coronavirus gaat brengen....

    Dikke knuff voor de mmm dames die alles noodgedwongen op pauze moeten zetten.
     
    Gliss vindt dit leuk.
  11. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Het is super moeilijk.
    Wij gaan voor de tweede en moeten daarvoor naar de ivf. Helaas gaat het allemaal nog wel even duren.....
    dus ja! Ik hoop vreselijk op een wonder nu! Want Corona of niet, een ivf behandeling sla ik liever over.
     
  12. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Wij willen dit jaar voor een tweede kindje gaan en ik twijfel ook enorm wat te doen nu met het Corona gebeuren.

    Ik ben met mijn zoontje met 34+5 weken opgenomen met pre eclampsie en hij is met 37 weken gehaald d.m.v. een KS. Vanaf 33 weken zat ik al bijna dagelijks in het zkh voor controles. Dat lijkt allemaal nog heel ver weg. Maar je hoort nu al berichten dat dit nog makkelijk een jaar kan duren.

    Aan de andere kant wil ik mijn wens niet nog een jaar uitstellen. Vind het heel lastig. Ik wacht sowieso nog tot juni.
     
  13. LovePoes

    LovePoes Actief lid

    9 apr 2020
    109
    5
    18
    Vrouw
    Ze zeggen dat het lang gaat duren, tot aan een vacen en dat kan nog wel 1.5 jaar duren.
    Geen echo's enz enz is nog niet het ergste. Je krijgt ook heen kraan viste en zo.. dat vind ik best erg en een besluit. Lastig.
     

Deel Deze Pagina