Lieve dames, net zoals jullie proberen mijn vriend en ik zwanger te worden. vandaag had ik ineens doorzichtige/witte draden slijm. Heeft dit iets met de eisprong te maken? En zoja is dit slijm dat voor, tijdens of na de eisprong? En als er nog dames zijn die ook bezig zijn en een forum maatje zoeken, lijkt mij dat heel erg gezellig!
als het eruit ziet als rauw eiwit dan kan het beteken dat je in je vruchtbare dagen zit Klinkt vies als je het tussen je vingers kan nemen en er een daar van kan maken als je je vingers uit elkaar doet Gezien je banner zou het daarmee te maken kunnen hebben
Ik heb dat altijd een week voor ei al, dus die zit er vast aan te komen Meekletsen in de NOD lijsten is ook altijd leuk, weet niet of je al op eentje staat?
@meisje1977, ik zat eerst in een groepje alleen dat ging voor mij doen echt veelste hard. Bijna iedereen was zwanger binnen 3 maanden. Ik voelde me daardoor heel erg onzeker. Is er nog een leuk groepje waar plek is??? @Molensteen, ik hoop het zo!! Dat zou echt geweldig zijn!
Er zijn zAt leuke groepjes! Maar kan je er geen 1tje aanraden, want voor jOU moet het goed voelen.. niet voor mij! Wit en draderig slijm is inderdaad een voorteken van je eisprong! Get a good lucky shot zou ik zeggen! Toi toi toi!
idd er zijn echt leuke groepjes. Kijk anders even rond en lees wat pagina's Ik zit in een groep voor het mama in 2015? Is enorm gezellig Dus welkom