3 dagen voor NOD last van onderrug buik en witverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door missguit, 3 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    Hoi meiden,

Ik zit 3 dagen voor NOD en ik heb last van mijn rug met vlagen (onderrug) en een ongesteldheidsgevoel in mijn buik...:(
    Ook had ik vandaag in mijn slipje 2 lange sporen witverlies....niet waar je draadjes van kunt trekken, gewoon doorzichtig, en beetje slijmerig..
    Verder geen last van borsten, misselijkheid of iets.

29 en 30 aug.heb ik last gehad van bruinverlies, paar drupjes verder geen spoortje bruin meer te vinden na die tijd.
    Do.1 sept.heb ik een onwijs harde steken gehad in mijn buik.Lag echt even krom van de pijn.

Wat denken jullie?

Liefs, Missguit

2. Fleurtje

Fleurtje Actief lid

31 mei 2010
    421
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik wil je niet ontmoedigen ik heb altijd ongeveer 5 dagen voor NOD last van me ondrrug en menstruatiekrampen. Vaak weet ik daaraan dat het niet raak is. Maar ik heb me laten vertellen dat het niets zegt, je kan ook zwanger zijn en deze klachten hebben. het is helaas afwachten, en dat wachten is zo moeilijk he.
    Krijg ook altijd voor NOD last van veel slijmverlies en soms wat rekbaar slijm. Dit betekent bij mij dat ik ongi ga worden omdat er wat baarmoederslijmvlies uitkomt die ook meekomt tijdens je ongi.
    maar wie weet betekent het bij jou wel het tegenovergestelde. Als jij hier nooit last van hebt voor NOD is het miss wel een goed teken.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die steek komt mij bekend voor van de innestelingen. Ik moest toen echt gaan zitten. Dus met het andere wat je schrijft kon het weleens raak zijn, misschien toch al testen?

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik zou maandag testen, succes :)

5. beertjuh87

beertjuh87 Actief lid

9 aug 2011
    173
    0
    0
    Administratief medewerkster en hobby's
    Noord-brabant
    hoi damens

ik had vorige week zaterdag 3-09 hele erge last van krampen, dacht dat ik naar de wc moest om te poepen, dus zat op de wc en kreeg hele erge krampen en wist niet of ik moest poepen of overgeven. uiteindelijk was ik toen meteen aan de diarree.
    toen ik maandag uit bed wou komen ging dat niet omdat ik zo'n last van mijn rug had. ik dacht dus dat ik 8-09 ongi moest worden omdat ik vorige keer 31 dagen cyclus had misschien dat het anders is maar ben nu dus al weer 2 dagen verder en had vandaag slijmverlies met een druppeltje vers bloed zet nog niet door tot ongi dus ben benieuwd

Deel Deze Pagina