Kinderwens voor bruiloft

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door FloorAnne, 4 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik zou het gaan proberen op de huwelijksnacht, wat zou dat dan een bijzonder huwelijkscadeau zijn :)

Mississippi vindt dit leuk.
  2. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    'Nog even wachten' lijkt me we heel moeilijk als je ervoor wil gaan!
    Zoals hierboven al gezegd, kan je al stoppen met de pil en zo je lichaam de kans geven alvast te 'ontpillen' indien nodig. Zo ben je toch al een beetje aan het voorbereiden :)
    Zou niet graag pril zwanger zijn op mijn bruiloft, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk.
    Ik was in week 6 al goed misselijk. Daarnaast geniet ik toch ook graag van een glaasje champagne op zo'n gelegenheid en natuurlijk van het eten en de lekkere desserts (die je anders misschien niet met een gerust hart zal opeten).

Maar het is volledig aan jou natuurlijk!

Voor wat je ook kiest, geniet ten volle van die mooie dag!!

3. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.384
    1.276
    113
    Vrouw
    Persoonlijk zou ik wachten tot na de bruiloft.
    Ik was wel in 1x zwanger en dit bleek met 7 weken een bbz. Ontzettend pijnlijk, zowel geestelijk als lichamelijk, en zou een bruiloft absoluut niet trekken op dat moment.
    (Zou zoals hierboven al is aangegeven inderdaad wel vast stoppen met hormonale anticonceptie en starten met foliumzuur slikken.)

4. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Mee eens

5. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Herkenbaar je vraag, precies hetzelfde vroeg ik me vorig jaar ook af. Wij zijn in juni 2017 getrouwd en daarna de pil de prullenbak in gedaan.
    Nu nog steeds niet zwanger, maar ook geen spijt van dat we niet eerder zijn gestart met proberen. Ik vond het heel fijn dat ik me op onze trouwdag helemaal op ons en ons alleen kon richten en vond ik onze trouwdag een heel mooi symbolisch moment om de pil de prullenbak in te doen.
    Bij een bruiloft komt ook al veel stress kijken, ik zou het niet hebben aangekund om óók nog stress over wel of niet zwanger zijn daarbij te hebben. ;)

Veel geluk alvast!

6. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Mooi verwoord!

On topic: gewoon lekker voor gaan TS! Veel succes en plezier en gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk:)

7. Piraat

Piraat Actief lid

30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Ik was 8 weken zwanger toen we gingen trouwen. Nergens last van gehad behalve ernstige vermoeidheid. Alleen nou komt het ik ben ook geen drinker. Maar bij de bruiloft werden daar toch wel ernstige vraagtekens bij gezet door iedereen. Want ja uitgerekend zo een feest vraagt toch wel om een proost mee te doen. Daar ben ik goed mee weg gekomen door op een gegeven moment te lopen met een wijnglas waar Dubbelfris in zat. Leek net echt hahaha en daarna geen opmerkingen meer gehad.

Verder is het je eigen keuze wat je doet, het kan zomaar raak zijn en het kan zomaar duren. Ik zelf vond de vermoeidheid het ergste en nee lag niet alleen aan de bruiloft. Ik had het nou bij mijn 2e zwangerschap weer. Verder veel succes! En gefeliciteerd alvast met jullie huwelijk!

8. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Die proost is ook op te lossen door alcoholvrije champagne ;) mijn man drinkt nooit alcohol die gaat al stuiteren als hij eraan ruikt. Niemand die het gemerkt heeft haha

9. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Ik zou die paar maanden nog wachten. Ik hoop dat het je niet overkomt maar ik kreeg twee keer een vroege miskraam. Stel dat het meteen raak is en het gaat net voor je bruiloft mis? Misschien ben ik een doemdenker maar dat zou je mooie dag toch wel verpesten. Ik zou heel symbolisch op je huwelijksnacht de anticonceptie wegmikken. Gefeliciteerd trouwens met je aanstaande huwelijk en veel plezier met proberen! ;)

10. Maan14

Maan14 Niet meer actief

Wij trouwde in januari December spiraal er uit en in maart zwanger.

11. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Moeilijk he als je kinderwens zo groot is. Maar ik zou toch dat maandje nog wachten. Ik ben zelf zo onwijs misselijk geweest, dat is echt niet te combineren met een bruiloft. En inderdaad een vroege miskraam vlak voor je grote dag zou ook voor een grijze sluier zorgen. Als je nog een jaar op je bruiloft moest wachten, was het wat anders maar op zo'n korte termijn zou ik het risico niet lopen en alles een voor een doen.

In ieder geval alvast een prachtige bruiloft toegewenst!

Deel Deze Pagina