Hallo allemaal!! Ik ben iets langer als een half jaar gestopt met de pil. Nu zijn mijn cyclussen als volgt: 35-55-39. En nu zit ik op dag 30... Ik gebruik deze cyclus 2x per dag ovulatietesten en zet die in de app premom. Tot nu toe nog geen eisprong kunnen vinden, ook niet echt een oploop en afloop het verschilt echt per dag. Ene keer is de streep bijna niet te zien andere keer duidelijk te zien maar niet zo donker als controlestreep. Sinds 7 oktober (Cd19) echt gevoelige tepels en opgezette borsten. Wat ik nu nog steeds heb. Alleen m'n tepels zijn niet gevoelig meer maar m'n borsten staan echt op klappen.. normaal heb ik dit pas paar dagen voor m'n menstruatie maar nog niks te bekennen en geen eisprong gevonden. Sinds afgelopen dagen ook echt enorme hoofdpijn. Gister en vandaag ook voor ziekgemeld (zwaar lichamelijk werk) Lees op forums hier dat mensen soms op cyclus dag 40 een eisprong hebben.. ik hoop het!!! Ik blijf ook gewoon lekker doortesten 2x per dag totdat ik of ongesteld word of ik meer symptonen krijg voor zwangerschap( zou leuk zijn!!! ) Maar vroeg me af of meer mensen hier last van hebben. Aan slijm kan ik niet echt iets ontdekken. Dan is het heel waterig, slijmerig geel of wit. Zoiezo wel veel afscheiding... En ohja tempen kan ik niet aan beginnen aangezien ik verschillende diensten heb op me werk dus kan niet vast op 1 tijdstip tempen helaas. Iemand tips of goede verhalen die me goede hoop geven dat het uiteindelijk allemaal nog goed gaat komen haha!
5 dagen na de verwachte eisprong (volgende de app) en het was raak. Wel eetpatroon aangepast, smoothies, SUPS, smoothies, melk.