Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    Ik ken de hele arts niet maar tijdens de behandelingen/onderzoeken had ik ook zo arts. We noemden hem de slager, naar 1 behandeling heb ik een klacht ingediend bij mijn eigen arts en ik heb hem daarna nooit meer gezien :). Je hoeft het dus niet te accepteren dat je een arts voor je hebt waar geen klik mee is, of waar je niet goed bij voelt. Het is al een aparte situatie waar je in zit, doe je niet voor de lol.

2. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @judith32

Klopt ik heb ook een klacht ingediend heb hem daarna ook nooit meer gehad..hij is er nog wel maar ik hoef hem niet meer

liefs

3. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @Kirsss, fijn om te horen. Dit soort mensen moeten een ander vak gaan uitoefenen. Je gaat nu zeker ook een stuk rustige naar de behandelingen/onderzoeken.

4. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @judith32

zeker, ik heb nu een hele fijne gyn!
    die het beste met ons voor heeft en begrip heeft voor onze situatie en dat is echt heel fijn!
    hopelijk ben ik snel ongi en kan ik voor het eerst beginnen met clomid 100mg ben benieuwd!!

liefs

5. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @Krisss: Als eerste veel succes en hopen dat je snel ongi wordt, kan je weer verder met de mmm, maar heeft de arts je geen medicijn gegeven om het op te wekken? Ik slikte dupason, als ik dit goed schrijf :), paar dagen later was ik dan ongi, wel hevige dan "normaal".
    Of heeft de arts dat je liever uit je zelf komt?
    Maar het belangrijkste is ook zeker dat je een goed contact hebt met je arts. Merk het zelfs nu,blijf nu met me zwangerschap onder controle staan, het contact is goed. In een paar woorden weet ze al of ik hoe de situatie is.

Lfs Judith.

6. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Kirsss en Judith: idd een fijne gyn is echt belangrijk!! Maar ik moest naar de vreuls omdat mahadew op vakantie was, en moest toch die echo hebben. Hij was die dag de enige behandelend arts...

Hij vond het maar onzin waarom we kwamen, met temperaturen moest ik maar kijken of ik een eisprong zou krijgen. Toen we voet bij stuk hielden en zeiden dit zo met mahadew afgesproken te hebben heeft ie het wel gedaan. Zegt ie neerbuigend: nou doe dan je broekje maar uit :$.
    Toen we de deur uitliepen (tov een volle wachtkamer!!) zei ie keihard 'nou je weet wat jullie moeten doen, doe je best!' Schaamde me rot! Als een gyn dat als grapje zegt binnenskamers kan ik dr echt wel om lachen maar bij hem niet!!!

Kirsss hoe en waarom heb jij een klacht ingediend? Gelukkig dinsdag weer naar mahadew (dat blijft onze vaste gyn) dus dan ook de uitslag van de eisprong.

7. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    (dat laatste niet)

Ik zou ter pleke een heisa hebben gemaakt :x waar haalt hij het lef vandaan om dit te doen. Jullie zijn toch geen kleuters.....
    Dit is een reden om een klacht in te dienen, sowieso melden bij je eigen arts.

Succes met alles.

8. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ uk
    :$ dat een arts dat kan zeggen! ik kan er niet bijkomen. sowieso dat hij jullie eerst niet eens wilde zien..! Ik zou inderdaad ook een klacht indienen!

je hebt bij 'onze' situatie wel een arts nodig die je begrijpt en die er samen met jou alles aan wilt doen!

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ allen,

Goedemorgen meiden,

ik lees nu pas de berichtjes van gisteren..
    ik heb een klacht ingediend omdat ik vervroegd in het ziekenhuis kwam te liggen met mijn 1e zwangerschap en hij die klauwen van hem erin deed alsof het niks is en ik zei nog tegen hem als het nou pijn doet wilt u dan even stoppen (spanning vervroegd in het ziekenhuis, niet kunnen ontspannen en je heb wel een baby in je buik)
    hij zegt nou je bent toch geen mietje :$ hoow stop dat ging me te ver en toen hij uit eindelijk ging toucheren en ik zei wilt u even stoppen ging hij gewoon lachend door!! gewoon zijn uitspraken niet normaal!
    dus zodoende mijn klacht. Wil hem never nooit meer!!

Ik ben vannacht ongi geworden :D in mij geval natuurlijk gunstig kan ik eindelijk Zaterdag beginnen met de clomid ben benieuwd..

@uk1983
    weet jij misschien wanneer mahadew werkt ik weet vrijdags maar niet van de rest van de week. want ik heb net zitten kijken vandaag is cd1 maar dan is cd 10 op een zaterdag moet ik dan na het weekend of voor het weekend naar de gyn?

@allen

ik heb net zitten kijken vandaag is cd1 maar dan is cd 10 op een zaterdag moet ik dan na het weekend of voor het weekend?? naar de gyn voor een echo

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kirssss: ik had dat ook al eens geroepen: stel nou dat cyclusdag 10 op zondag valt...wat dan? Toen zei mijn zus (die in het ziekenhuis werkt): grote kans dat je dan ook op zondag een echo krijgt.
    Misschien even ZH bellen en de vraag daar stellen, dan weet je het zeker.

11. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    Klopt op zondag heb ik ook weleens een Echo gehad. Het ziekenhuis waar ik ben geweest en nog komt liet de cyclus het bepalen. Maar het kan per ziekenhuis verschillend zijn.

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Dierelier; ik ben al aan het tempen. Vorige week even niet ivm ziek zijn. Ik heb de vorige ronde wel een eisprong gehad en netjes een lf van 13, maar heb hele lange cyclussen (en die worden steeds langer).

@Uk; Heeft een leuk weekend voor de boeg in Den Haag

@Miloe; Heftig dat prikken, sterkte verder!

@Kirsss; Wat een eikel die gyn!!! Goed dat je een klacht in hebt gediend.

13. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Kirsss: Tjeez, wat een lul!! Niet normaal dat zo'n vent nog een baan heeft! Heb je nog wel es wat gehoord wat er met je klacht gebeurd is? Ben je uiteindelijk wel natuurlijk bevallen?
    Volgens mij liggen de gyn's in ons zh ook niet op 1 lijn, vreuls zei zoiets als: 'ja, die mahadew werkt nou eenmaal zo' (bedoelde ie een echo maken op dag 10). Maar de pest is gewoon dat je op een bepaalde dag naar het zh moet, maar ga het wel zo proberen te plannen dat ik hem iig niet meer krijg. Ga het wel aan mn eigen gyn melden...

Wb de echo's in het weekend. Ik moest ook op zaterdag, maar is vrijdag geworden (dus dag 9) omdat ze liever niet in weekend doen, misschien alleen bij hoge uitzondering? Dus dan ga je gewoon een dagje eerder, beter dan te laat!
    Fijn dat je ongi bent, kan je gaan beginnen!

Hier nog geen ongi (voor mij gelukkig!) zal ook nog niet moeten, maar elke dag is er 1. Hoop het iig uit te houden tot dinsdag, had er, tot dat ik zonet van mn werk naar huis reed, niet eens rekening mee gehouden dat ik natuurlijk ook voor die afspraak ongi kan worden, haha. Dus heb er gewoon vertrouwen in dat het goed zit (of iig later komt)!

14. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @uk1983

Ja klopt ik heb wel gehoord dat ze er werk van gingen maken maar of dat ook ooit gebeurt is weet ik niet. Maar ben blij dat ik een andere gyn heb en wil Vreuls echt niet meer en dat heb ik ook gemeld! Ik heb net het zh nog gebeld en moet idd dag 9 terug voor een echo en ze zei als hij je dan nog een keer wil terug zien kan dat altijd na het weekend nog! dus vrijdag 9sept naar de gyn ik ben nu al zenuwachtig haha en ben nog niet eens aan de clomid begonnen dat is pas dag 3. dus even volhouden nog en ben zo zenuwachtig voor de bijwerkingen enzo maarja dat zien we dan wel. Hoe is het bij jou? nog niet ongi en je eitjes waren goed?

liefs kirs

15. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    He meiden!

@ Kirsss: vandaag 2e dagje clomid? Valt het je mee? Hopelijk krijg je er net als ik weinig last van!
    Spannend, vrijdag voor fm...

Hier lekker weekendje, gister was Milow erg leuk! In de openlucht onder de bomen, dus geen last van de regen gehad. En het is hier nog droog gelukkig dus zo maar effies naar buiten ofzo.
    Verder nog niet ongesteld, joepie! Hoop dat het echt tot dinsdag zo blijft en ik dan van de gyn hoor dat ik zou kunnen testen (zit nu 13 of 14 dagen na eisprong als ie gesprongen is).
    Denk gewoon niet aan testen, dan krijg ik die drang ook niet en bespaart het ons misschien een teleurstelling haha.

16. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @uk1983

Klopt me 2e dag clomid, heb af en toe flinke steken links en rechts.
    maarja dat zal er wel bijhoren haha
    ook vind ik het raar dat ik nu nog maar een beetje oud bloed heb
    en gister nog rood bloed maar nu echt oud bloed.
    normaal ben ik echt 6dagen ongi en nu eigenlijk maar 3 a 4
    had jij ook zo'n opgeblazen gevoel?

Ik hoop voor jou dat het lekker wegblijft en dat je een positieve test heb. maar dinsdag moet je terug naar de gyn? en dan krijg je meer te horen.

liefss

17. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk: whaaa wat spannend bij jou!! Zou toch geweldig zijn als het raak is! Hou ons op de hoogte!

Kirss: Sterkte met de clomid, hopelijk heb je er niet te veel last van. Spannend allemaal he!

MenP: fijn dat je iig wel een eisprong hebt, rot dat je cycli steeds langer worden, duurt het allemaal nog langer.

Judith: Allesgoed met je zwangerschap? Weet je al wat jullie krijen?

Update: Vandaag ongesteld geworden, dus we kunnen weer beginnen! Nou ja vrijdag en gister al wat bruin, maar vandaag pas echt rood dus ik tel dit als dag 1.
    Morgen het ziekenhuis bellen voor een fm en dinsdag beginnen met de clomid 100. Ik heb goeie hoop dat er deze ronde misschien wel een eitje komt. Ik voel me momenteel ook heel goed, heel rustig en gewoon fijn. Mn menstruatie is ook wat eerder dan verwacht. Geen idee waar dit door komt, misschien door de acupunctuur, wie weet.

18. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @Uk: heel veel succes dinsdag. Je hebt ook een goede insteek, dat je geen test doet om de terleurstelling niet groot te laten zijn. Maar knaagt er dan toch niet iets bij je? Ik deed ook nooit geen test pas als de arts het zei. De pijn is idd te groot.

@Kriss: die steken horen er idd bij. Het kan ook kloppen dat je nu minder lang ongesteld bent als normaal, kwam bij mij ook door de Clomid. De hevigheid verschilde zelfs. Jij ook veel succes.

@Dierelier: fijn dat je nu zo goed voelt.
    Met mij gaat het goed, genieten nu ook lekker van een vakantie in Zuid Frankrijk. Maar we weten ook wat het wordt, een dag voordat we op vakantie gingen hadden we de 20 weken echo. Daar goed op te zien dat we een zoon krijgen. Verder was alles ook goed ontwikkeld, dus konden gerust op vakantie.

19. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ allen:

Bedankt voor de reacties
    Mijn gevoel zegt ook wel dat het erbij hoort maar soms maak ik me er een beetje druk om of het allemaal wel goed gaat..:p
    maar vrijdag krijg ik alweer een Fm bij de gyn dus daar kijk ik naar uit dan kan ik hopelijk ook gelijk zien of de clomid wel of niet aanslaat!

@dierelier20: Succes deze ronde!! Ik vind het idd allemaal heel spannend weet niet wat me te wachten staat, of de clomid wel aanslaat enz.. maar vrijdag weer naar de gyn en dan hoor ik weer meer!

@judith32: Gelukkig is wel even schrikken als je het voorheen anders had en je let nu natuurlijk op elk dingetje dat speelt ook mee! Jij een hele fijne zwangerschap!! en geniet ervan!!
    Zwanger door clomid of sloeg dat niet aan?

Meiden fijne avond

groetjes kirsss

20. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @kriss: Helaas sloeg bij mij clomid niet aan ben tot 100 mg gegaan met temperaturen erbij. Vorig jaar september begonnen met spuiten van pregnyl, sorry weet ff niet hoe je het schrijft, en IUI. Met de vijfde behandeling was het raak.
    Maar met Clomid weet ik nu, 2 vriendinnen, dat ik dat je zwanger kan worden. Welke dosering dan ook.
    Moet jij ook elke ochtend temperaturen?

Heel veel succes vrijdag en jij ook een fijne avond.

Deel Deze Pagina