Kinderwens, waarschijnlijk PCOS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Moon83, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @Uk: Gewoon testen as vrijdag als je nog geen ong hebt. Is het niks lekker genieten van het weekend weg. Dan kan je miss toch maandag nog testen. Zorg dat je 2 testen in huis heb zodat je maandag niet eerst nog naar dew winkel hoeft.
    Dat oud bloed is precies wat je zegt, ik heb dat niet gehad. Geen bloed verlies de hele zwangerschap, tot 22 weken. Maar al je anderen klachten heb ik wel gehad. Bij mij had dat te maken dat ik zwanger was van een tweeling, dat wil het natuurlijk niet zeggen dat,dat bij iedrereen ook zo is dan. Helaas bij 8 weken bleek het er maar een te zijn.
    Oud bloed heb ik weleens midden in de behandelingen gehad, vergeet niet dat het bij elke vrouw weer anders is.

Suc6. Maar vooral veel plezier as weekend.

2. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ uk
    Hoe is het vandaag? is het bloeden gestopt, kun je nog gewoon uitgaan van innestelingsbloed? ik hoop het voor je, dan kan je morgen testen en een geweldig weekend te gemoed zien ;)

Hier vandaag goed nieuws! Had 1 van 10 en 1 van 12 op links. Tot nu toe nog nooit wat op links gehad, dus die is nu ook wakker :D Maandag terug en dan de pregnyl spuiten. Naar mijn idee heb ik dan nu een normale kans op zwangerschap aangezien het nu (ben een beetje voorbarig) elke maand werkt! In iedergeval kan mn dag niet meer stuk. Vanaf zaterdag weer klussen en dan zien we het maandag weer :cool:

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Helaas...testen is niet meer nodig. Vanmorgen dan toch echt ongesteld geworden. Gisteraaf laat zag ik het eigenlijk al. Ook was vanmorgen mn temp 36.8 dus wist al genoeg.
    Blijkbaar heeft mn lichaam me toch in de maling genomen... of heeft het niet zo mogen zijn.

Dus naar de volgende ronde, en voor de zekerheid morgen nog wel een test voordat ik zaterdag weer clomid ga slikken. En maar niet teveel nadenken over het HSG onderzoek haha. Heb vanmorgen het zh gebeld en ze bellen zo terug wanneer ik moet komen, waarschijnlijk volgende week vrijdag. Vind de volgende ronde niet zo erg, maar die 2 wachtweken zijn echt killing! Maar daar moeten we allemaal maar doorheen he!

@ Kirsss: heel veel succes morgen. Hoelaat moet je? Ik was ook op dag 9 en toen was 1 eitje al 17 mm hoor, dus kan goed zijn dat ze echt al wel wat zien. Ik duim voor je!

@ Elmo: jij al ongesteld?

4. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    #224 Elmo83, 8 sep 2011
    Laatst bewerkt: 8 sep 2011
    Ooow... sorry...lees je post nu pas Uk. Ik was waarschijnlijk tegelijkertijd deze post aan het typen. Balen....

En Miloe, wat fijn! Dat is zeker ook goed nieuws! Klus ze in elk geval ;)

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Weet iemand na hoeveel dagen na het stoppen met duphaston je normaal gesproken ongesteld moet worden?
    Ik ga in elk geval dadelijk even het ziekenhuis bellen....

5. miloe86

miloe86 Actief lid

28 jul 2011
    357
    0
    0
    Gelderland
    @ uk
    Ohh das balen zeg :x nu toch maar proberen weer positief te blijven en naar de volgende ronde te gaan..!

@ elmo
    Volgens mij was dat bij iedereen verschillend. Ik geloof dat je op dag 10 na de pillen mag starten met clomid. Op welke dag zit je nu?

6. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 4 na het stoppen met duphaston. Ik heb net het ziekenhuis gebeld, maar er was even geen arts bereikbaar, dus ik heb morgen een telefonische afspraak met mijn eigen arts.

7. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @Uk: :( ontzettend balen. Jammer dat je lichaam dan even niet doet, je dus in de maling neemt. Neem de tijd er even voor, zo lang jij nodig, om hier even van te balen. Daarna hoop ik dat het je lukt om verder te gaan en te genieten van je weekend.

Elmo wat Milou al zegt is dat voor iedere vrouw anders wanneer je ongesteld worden. Goed van je om feedback te vragen.

8. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    @ Elmo: wat vervelend, dan wacht je ook maar zo he. Hopelijk geeft je arts morgen meer duidelijkheid.

@ Miloe: jeeh, goed nieuws! Moet je dit weekend nog blijven spuiten? Spannend dan maandag, en goed het weekend in!

@ Judith: jaa, ik blijf zeker positief. Tuurlijk balen we dr wel van, maar hebben al zoveel goed nieuws gehad dat we lekker van het weekend gaan genieten (met lekker weer, een wijntje en sigaretje). Dat laatste heb ik al een tijdje niet meer gedaan, maar nu mag het van mezelf even ;).

Volgende week vrijdag krijg ik om 13.15u hsg onderzoek en om 13.30u de echo. Pfff van mn collega hoor ik alleen maar horrorverhalen en die schijnen op internet ook te vinden te zijn, dus ga er niet naar zoeken! Zal even doorbijten zijn... heeft iemand van jullie dit onderzoek ook gehad?

9. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ uk

echt heel erg balen!! op naar de nieuwe ronde en dan hopen dat het wel lukt, ik ga duimen voor je!
    en over dat hcg hoor je hele wisselende verhalen..
    ik weet wel dat ik ( als de clomid niet aanslaat) ook een hcg krijg heb al medicijnen meegekregen voor net voor de ingreep en voor daarna..( hoge pijnstiller ofso ) ik hoop voor je dat het meevalt!!

jij geef me weer een beetje hoop voor morgen dat er misschien wel een eitje te zien is!! ik hoop het zoooo :) ik moet om half 12! ik laat het jullie weten!

meis geniet van het weekend, en vol goede moed weer op naar de nieuwe ronde!

liefss kirsss

10. Judith32

Judith32 Lid

19 mei 2008
    89
    0
    0
    @Uk: je hoort er idd hele verschillende verhalen over. En die moet je zeker niet lezen, mits je daar natuurlijk behoefte aan heb. Je krijgt idd een medicijn vooraf maar van het hele onderzoek heb ik lichamelijk geen last gehad. Het is ff een ongemakkelijk onderzoek omdat je juist stil moet blijven liggen en daar ben ik niet zo kei in. Maar dat lag meer bij mij. Onderga het onderzoek gewoon en laat het op je afkomen. Ik had mijn man er wel bij en dat was geen enkel probleem. Dat zorgde er voor dat ik ontspannen was.

Een compliment voor je en je groot gelijk dat je van het weekend aan de alcohol gaat en ff rookt. Deed ik ook altijd, de paar dagen tot de volgende behandeling,clomid enz, nam ik er lekker van.

11. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uk: lieve uk, wat jammer, ik had het echt gehoopt... goed dat je er zo positief bij kunt blijven en ga genieten van je wijntje! En het is iig fijn om te weten dat clomid werkt en je dus kansen hebt!

Miloe: wauw goed nieuws!! Super dat dat spuiten zo goed werkt, dat lees ik wel vaker.

Kirss: succes morgen! Spannend!

Elmo: bij dat gerei wat ik er voor slik zou het normaliter tussen de 3e en 7e dag moeten komen. Ik heb 1 keer op de 4e dag gehad, 2 keer op de 5e dag en 1 keer op de 8e dag pas.

12. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    @Uk; Balen zeg! De medicijnen hebben wel geholpen, dus op naar de volgende ronde! Wat heb jij een goede positieve instelling, knap hoor!

@Dierelier; Voel jij al meer??
    En lekker een weekend weg, waarheen?

@Jessie; Welkom! Jij moet dus afvallen. Echt shit als zoiets wordt gezegd wanneer je een kinderwens hebt. Net of dat ff 1-2-3 gaat. Ik moet ook wat afvallen. Maar eerst moest ik onder de 34 BMI zitten (wat ik dus ook bleek te zitten), maar nu ineens liever onder de 32. Voorlopig nog geen nieuwe afspraak, dus misschien dat het me nog lukt. Ben wel op mn eten aan het letten. Succes!!!

@Elmo; Dat duurt ook lang! Wat nu verder?

@Kirsss; Succes morgen! Hoop dat de Clomid aanslaat!

@Miloe; Wat fijn, goed nieuws op links, haha.

13. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ dierelier

thanx meid ik hoop voor jou dat deze ronde met clomid ook goed uitpakt!!
    Succes deze ronde!! en geniet van je weekend!!

@menP2010

thanxx meid, en hoe gaat het bij jou??

liefss

14. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Thx voor jullie lieve woorden meiden! Gister is mn zus bevallen van een zoon! Superleuk, gaan zondag kijken.
    Vanochtend even wat traantjes gelaten...het geluk van iemand die zo dichtbij je staat is heel mooi, maar ook wel even moeilijk merk ik. Heb ik nog niet eerder gehad bij vriendinnetjes en mn schoonzusje.
    Nu weer de positieve kant op, leuke boxtas gekocht en zijn naam op laten drukken!

Verder ook best zenuwachtig voor het hsg. Heb vandaag zelf het zh moeten bellen voor pijnstillers (thx kirsss) want dat waren ze 'even' vergeten :x.

@ Kirsss: hoe is het gegaan vandaag???

15. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ allen :

Bij mij is het wat minder goed verlopen helaas,
    er was niks te zien op de echo van eitjes die groeien dus de gyn viel het gelijk al een beetje tegen..dus ik zat ook gelijk in een dip maarja het positieve is weer dat het nog alle kanten kan opgaan omdat het pas cd9 is maar ik krijg maandag een HSG ( ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen meiden hebben jullie tips of ervaringen??) en daarna krijg ik weer een echo om te kijken of er dan al wat meer te zien is! ondanks dat de gyn het wat minder vond blijf ik zelf wel positief want het kan dus nog wel alle kanten opgaan maar diep van binnen had ik gehoopt dat er nu al meer te zien was! Maarja op naar maandag en dan weet ik weer meer!

@uk

gefeliciteerd met je neefje! lekker genieten zondag en lekker bij wegdromen dat jij dalijk ook zo'n klein hummeltje in je armen hebt!! komt echt allemaal goed! liefs kirss

16. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Uk: proficiat met je neefje. Ik kan me je gemengde gevoel wel voorstellen. Maar geniet er vooral van! :)

@ Kirsss: da's balen. Succes maandag!

Wat betreft de situatie hier: ik ben nog steeds niet ongi, terwijl ik nu op dag 7 zit na stoppen duphaston. Gyn heb ik vrijdag gesproken. Als ik morgen nog niet ongi ben dan moet ik even bellen en krijg ik een echo.
    Dus we wachten af.... zoals gewoonlijk...

Groetjes,
    Elmo

17. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008
    993
    0
    0
    moeder zijn
    hellevoetsluis
    @ elmo

dankje meid!! jij hopelijk snel ongi en anders succes morgen met de echo!! laat je ons wat weten??

ik laat jullie vanmiddag meer weten liefs kirss

18. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Nee nog geen ongesteldheid hier. Ik heb net het ziekenhuis gebeld en mag om 11.40 uur al daar naartoe voor een echo.

Ik laat het jullie straks wel even weten.

Groetjes,
    Elmo

19. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Succes Kirsss en Elmo!

20. kirsss

kirsss Bekend lid

27 jul 2008