@ uk Succes met klussen! En ik schuif wel op op het bankje Ff kijken of het gelukt is... wel een beetje omslachtig. Niet dus!haha
Ja idd, dat dacht ik dus ook maar vrijdag vraag ik dat gelijk want anders zit ik voor niks 3weken te wachten is er weer tijd voorbij pfff wat wor je hier soms wanhopig van.. liefs
@Uk en man; Doe jullie best! Zal vast een teken zijn, die ooievaars. @Elmo; Mooi hoor een kloppend hartje! En nog verder dan jullie dachten! @Kirsss; Echt shit hè dat wachten! Ik baal er ook steeds weer van. Mijn cyclus van 70 dagen is wel èrg lang! En maar wachten...Samen wachten? Ik hoop dat we snel door kunnen.
Hallo hallo, daar ben ik weer, back from the US! Fantastische vakantie gehad, nu wel flink last van de jetlag, maar daardoor ook tijd om alles eens terug te lezen. Allereerst iedereen succes bij alle behandelingen en afspraken, hopelijk krijgen we allemaal zulk goed nieuws als Elmo! Wat geweldig zeg en zo snel en onverwachts! Helemaal te gek! Wat onszelf betreft: op vakantie ben ik geheel onverwachts 'uit mezelf' ongesteld geworden! Wist niet wat ik meemaakte na ruim 9 maanden. Duurde 4 dagen en was vrij hevig... Nu weet ik even niet wat ik moet doen, afwachten tot hopelijk de volgende menstruatie uit zichzelf komt of toch overleggen met het ZH? Wat is jullie advies?
@menp2010 Ja vervelend he dat wachten, beetje hopeloos wor ik er van.. pff die gedachten dat ik nog 3weken moet wachten dat is niet normaal.. ik ga ook vrijdag vragen als er geen eisprong is of ik dan volgende week mag beginnen.. een cyclus van 70dagen is erg lang idd..wanneer mag jij weer beginnen meis? Zijn we gezegend mee met het wachtbankje pffff Liefss
ik zou wel even bellen naar het Zk hoe en wat.. misschien willen ze wel dat je langs komt om een echo te maken of iets?! misschien voel jij je dan ook prettiger?! Heb je genoten van je vakantie? lekker weer gehad? en nu even lekker bijkomen hier in Nederland...wat een rot weer dan hier he?! maar gelukkig tegen het weekend geven ze weer wat mooier weer op! Liefs kirs
Welkom terug Moon! Fijne vakantie gehad dus, fijn. En ook nog spontaan ongesteld geworden, dat is echt goed (wellicht door de rust op vakantie)! Ik zal zeker het zh bellen om te vragen hoe nu verder en erop aan proberen te sturen dat je snel met de primolut mag beginnen (dat was toch de bedoeling en daarna clomid?) Ben je al een beetje bijgekomen van je jetlag? Ik heb weer het bekende pijnlijke gevoel in mn baarmoeder. Wel minder dan vorige maand, maar het is nu alweer de 3e dag. Volgens de gyn is ie gister gesprongen, dus vandaag nog even en dan moet het goed zijn voor deze ronde ... Vanaaf eerst naar Hans Teeuwen in de HMH!!
Wat toevallig! Ik ga morgen naar Hans Teeuwen! Ik zit rij 19 en jij? Ben benieuwd en heb er zin in. Ga straks het ZH bellen voor advies, misschien dat ik eerst moet temperaturen ofzo om te kijken of ik een eisprong krijg... En mijn jetlag is inmiddels over gelukkig... Nu aan het nagenieten met de foto's!
O god uk succes met klussen ik hoop dat het raak is meid ik krijg morgen weer meer te horen ben benieuwd hoe nu verder..pff trouwens heeeel veeel plezier bij hans teeuwen en jij morgen ook moon!! Liefss
Moon: Welkom terug! Wat goed dat je zelf ongesteld bent geworden, heb je het ZH al gebeld? Uk: spannend, succes met de gezelligheid!! Kirss: heb jij het ZH nog gebeld of je eerder mag beginnen? Vind het ook niet echt logisch klinken allemaal. Miloe: hoe is het bij jou? Jij was aan het wachten toch? Ik ben vanmorgen weer geweest. Dag 20 en er was niks te zien, de eitjes zijn zo 5mm dus dat is echt nog steeds heel klein. Ik hoef gelukkig niet nog een rondje clomid. Heb zojuist mn eerste provera al weer genomen en ik mag gaan spuiten. Volgende week krijg ik prikles en de week erna moet ik voor een uitgangsecho komen en dan beginnen. Ben benieuwd! Volgens de arts moest ik hier toch echt een eisprong van gaan krijgen. Verder zit alles wel mee, alleen die eierstokken moeten aangezwengeld worden. Mn baarmoederslijmvlies was mooi opgebouwd ook ondanks de clomid. Dus ja, Miloe ik kom je joinen als prikker.
@ dierelier Wat fijn dat je over mag op prikken! Ik heb er niet echt bijwerkingen van, dus dat scheelt heel wat met de clomid! En het scheelt dat als het niet werkt, dat ze dan tussentijds wat opschroeven, dus je hebt meer kansen in 1 ronde. Wat mijzelf betreft, ik zit op het wachtbankje en word echt helemaal gek. Van de week begonnen mijn tepels pijn te doen, dat had ik vorige maand ook, maar deze maand is het erger, het trekt (ietsje) uit naar de rest van mn borsten. Daarbij ben ik moe en heb ik steken in mijn onderbuik. Ook ruikt mijn urine anders (???) maar sinds vandaag heb ik mega het gevoel dat ik ongesteld moet worden, terwijl dat op zn vroegst maandag pas kan zijn... Dus zit met mixed emotions op de bank...
Echt balen meis, maar wel echt super goed nieuws dat je met spuiten mag beginnen ik hoor daar echt goede verhalen over en wil zelf als 150mg niks doet ook gaan spuiten maar de gyn was het daar ook mee eens gelukkig, nu krijg ik idd dalijk te horen hoe nu verder.. want ik wil net als jou gewoon gelijk doorgaan..geen eisprong niet zwanger dus wat is het probleem gelijk actie en doorgaan haha succes meis liefs kirss
Net gebeld met het ZH, assistente gyn. was helemaal blij dat ik uit mezelf een menstruatie heb gehad, ze reageerde heel enthousiast, was wel grappig! Ik had dus in de VS al mogen beginnen met Clomid, maar ik had natuurlijk mijn medicijnen niet bij me, dat snapte ze gelukkig ook wel. Ook toen ik zei geen last te willen hebben van bijwerkingen op vakantie was ze heel begripvol. Ik moet nu afwachten tot 11 oktober (= 4 weken na begin vorige menstruatie). Dan moet ik een zwangerschapstest doen, als die negatief is mag ik beginnen met Provera en dan vervolgens de Clomid. Als ik uit mezelf voor 11 oktober ongesteld wordt, moet ik op de 5e dag van die menstruatie beginnen met Clomid. Na 4 weken moet ik dan terugkomen op de poli om te kijken of er wat gebeurt is en wat de verdere stappen zijn. In ieder geval blij dat de behandeling gewoon doorgaat, en dat ik niet moet wachten tot ik een ons weeg tot een eventuele volgende menstruatie! @Uk: en, hoe was Hans Teeuwen? Ben benieuwd vanavond! @Dierelier: Succes met de prikles, is niet moeilijk hoor (ik ben verpleegkundige, spreek uit ervaring), maar je moet er wel even aan wennen om een spuit in je been te zetten... Hopelijk heb je met de spuiten wel een eisprong! @Kirsss: En, wat is bij jou/jullie het plan? @Miloe: *knuff*, leef met je mee, dat wachten is misschien wel het allerergst van dit hele gebeuren!!! @Elmo: hoe is het op de roze wolk? Liefs, Moon
FF snel vanaf mn werk: @ Moon: dat is goed nieuws, nog eventjes wachten maar je weet dat je binnenkort gaat beginnen. Hans Teeuwen was erg leuk, slaat helemaal nergens op zn hele show, lekker grof ook haha dus echt moeite waard! @ Kirs: hoe is het gegaan? Heb je m even vertelt hoe je erover denkt ? @ Dier: 'fijn' dat je mag spuiten meis! Ga je hopelijk eindelijk een echte kans krijgen. @ Miloe: jaaa, wachten is killing! Maar ik zit bij je... (denk ik) Ik merk dat mn baarmoeder weer wat rustiger is, pijnlijke gevoel is minder maar heb soms nog wat steekjes bij mn eileider alsof ie nog niet gesprongen is, heel gek. Verder was mn temp vammorgen ook nog steeds laag, wanneer moet die eigenlijk omhoog gaan (uiterlijk 2 dagen toch?) Nou, hopen op morgen dan maar en dinsdag echo om te zien of ie gesprongen is. Vanaaf voor de zekerheid nog maar even, gister niet meer gelukt haha.
Hee meiden, ik heb net de gyn gesproken en me waardes waren negatief wat ik al had verwacht..Maar moet dus echt 3weken wachten omdat er een meisje is geweest die dus later een eisprong had en dus wel zwanger was toen ze aan de primolut begon en dat risico wil hij niet nemen..nu weet ik niet wat ik moet doen echt 3 weken wachten of over 2weken gewoon met primolut beginnen en afwachten? of zal ik netjes 3weken wachten en een test doen en als hij negatief is gelijk beginnen.. pff ik weet het niet meer. ik denk dat ik het advies maar moet opvolgen valt gewoon vies tegen allemaal liefs
@ moon Tnx en fijn dat je gewoon mag beginnen! @ kirsten Ik weet niet wat ik zou doen, maar betekend dit dat je dan elke keer drie weken extra moet wachten? Ik persoonlijk vind het onzin, ik zou dan ook een second opinion vragen, er zijn vast meer artsen in het ziekenhuis bij jou. Heel veel succes met beslissen in ieder geval!
Balen meis, snap dat je het allemaal tegen vindt vallen. Vind het ook moeilijk te zeggen wat te doen... persoonlijk zal ik het advies opvolgen aangezien je bij hem onder behandeling blijft en het verder een fijne gyn is. Als je zijn advies dan niet opvolgt weet ik niet of je je er prettig bij blijft voelen, maar dat is natuurlijk aan jou. En een andere arts...hmm dokter V. dan maar weer es bezoeken :x?? Wat vindt je vriend ervan?
ik blijf gewoon bij deze gyn want hij is idd echt heel aardig en meelevend, en ik doe wat hij heeft gezegt want ik zal het ook niet leuk vinden als het mis zou gaan..ik was gewoon in de war en teleurgesteld dat de clomid niks heeft gedaan en ik er best wel bijwerkingen van heb gehad! Komt goed ik mag vrij 7okt weer beginnen en ik ga er voor goede moed tegenaan! hoe voel jij je meis? Liefs kirss