Hey dames, Zo ik ben even bijgelezen.... @ Moon: wat fijn...spontaan ongesteld en fijn dat er wat gaat gebeuren! Nog even afwachten dus! @ kirsss: succes met de nieuwe ronde... begrijp ik dat goed? Even vanaf de roze wolk : Hier gaat alles goed. Afgelopen week hebben we het alle a.s. opa's en oma's verteld. Uiteindelijk hebben we zaterdag maar besloten het embargo er af te gooien omdat mijn schoonouders toch hun mond niet kunnen houden en we zaterdag ook mijn verjaardag vierden.... Erg leuke reacties gehad! Verder ben ik snel moe en sta wat gammel op, maar ik heb gelukkig nog niet boven de wc gehangen... 'afkloppen'! Groetjes, Elmo
Zo weer terug van vakantie en ook weer bij gelezen. Er is veel geschreven @Elmo: wat fantastisch nieuws en wat spannend allemaal nog. Hoop ook niet dat je de komende tijd nog boven de wc gaat hangen . Want dat is niet een pretje. Zelf niet mee gemaakt maar wel misselijk en moe. Die moeheid gaat op een gegeven moment tijdelijk weer weg en dan krijg je een dot energie om vervolgens een paar weken later weer terug te zijn . Leuk die reacties als je het nieuws verteld, maar voelt zekers ook wel eng of niet!!!??? @ andere dames allemaal ontzettend veel suc6.
klopt meis, helaas deze ronde heeft niks gedaan en moet nu nog wachten tot 7okt en dan weer opnieuw primolut en clomid 150mg hoop zo dat het gaat aanslaan gelukkig voel je je nog goed. hoop dat het zo blijft meis en dat je niet te misselijk dalijk gaat worden, wanneer heb je weer een echo ? Succes en plezier meiss liefss kirss
@ Elmo leukleuk vertelt aan de opa's en oma's. Lijkt me heel bijzonder! Hopelijk blijft de misselijkheid idd weg. @ Judith leuke vakantie gehad? En met de kleine alles goed? @ MenP 3 okt komt dichterbij he! @ Kirs ja 7 okt klinkt echt nog ver weg, maar het is al wel bijna okt moet je dan maar denken he. Hier nog steeds geen tempstijging, snap er nix meer van. Weet nu wel dat met clomid de eisprong vertraagd kan komen, maar zit nu op dag 19. Voel ook die steken en buikpijn niet meer sinds zaterdag dus dacht nou dan is maandag mn temp echt wel hoger, maar niet dus :x. Morgen fm of ie gesprongen is, maar geloof het dus nog niet. Vrijdagaaf voor het laatst gedaan, gister lukte niet dus vanaaf dan nog maar een poging wagen? Wat zouden jullie doen? Ga zo maar ff clearblue ovutesten kopen, eigenlijk veel te duur maar es kijken wat ie aangeeft. Ga ze voor volgende ronde wel op internet bestellen...
Wat balen meis dat het met temp meten nog niet lukt..maar je hoort het wel vaker bij meiden dat ze niet kunnen uitgaan van hun temperatuur misschien helpt het bij jou idd om ovutesten te doen.. en als het nou zo is dat hij niet gesprongen is kan je dan niet vragen aan de gyn voor een spuit dat het binnen 36 uur springt? ik hoop op goed nieuws morgen meis. hoelaat moet je morgen? alvast veel succes Liefss kirss
Ja, wie weet, ze zeggen dat temperaturen wel betrouwbaar is en vorige ronde zat ik na ei boven de 37 en vandaag nog steeds 36.6! Heb wel een ovutest gedaan vanmiddag en die gaf een duidelijke aan...alleen las ik toen weer dat door PCO je al veel LH hormoon in je lichaam hebt, dus dat dit niet altijd betrouwbaar is...gaf de gebruiksaanwijzing ook al aan. Pfff begin het een beetje zat te worden :x. Afwachten tot morgen maar om half4. En jaah, ga dan zeker vragen om een spuit alleen gaat vriendje woensdag een paar dagen weg voor werk. We moeten maar zien...
@ uk Fijn dat er in ieder geval een eitje is gegroeid! De ovulatietesten hebben het bij mij altijd prima gedaan tijdens de clomid. Misschien heb je er nog wat aan, maar tegen mij hebben ze gezegd dat ik de ovulatietesten bij de apotheek in het ziekenhuis moest kopen, dat scheelt iets in geld. (niet veel, maar toch) Succes morgen in het ziekenhuis in ieder geval! Hier word ik helemaal gek! Moest vandaag ongesteld worden, maar ben het nog niet! Ik ben nog nooit over tijd geweest, dus dit is weer een nieuwe stap voor mij... Mag woensdag pas testen ivm de puregon en pregnyl... Dus dames bij mij op het bankje: ik bibber
@Uk: Gaat goed hier, zoals het hoort gaat het. Daarbij ook een super fijne vakantie gehad. Ik reageer later verder, sta op het punt om weg te gaan.
Ow oke meis, ja dat ook nog is met die testen als je pco heb verdomme, maar hopelijk krijg je vandaag duidelijkheid! want dan kan je zien of hij wel of niet gesprongen is, ik ga voor je duimen meid succes vanmiddag Liefss kirss
O god meid wat goed morgen is de dag dat het gaat gebeuren ik ben benieuwd meis ik ga voor je duimen voor een knallende test!!! je laat het ons wel weten he haha SUCCES wijffie
pffff mag weer niet testen... hartstikke ongesteld geworden, ik voelde hem vanacht alweer aan komen... Baal er enorm van... je zou toch zeggen na 11 rondes moet het toch een keer goed komen... Maargoed vanmiddag bloed prikken en donderdag de echo en weer beginnen met spuiten... Op naar het volgende wachtbankje...
Balen meid, pff wat een teleurstelling, op naar de volgende ronde en dan gaat het helemaal goed komen!! mag je nu meer spuiten? of hoe gaat dat? Liefs
@ kirsten Ja idd op naar de volgende ronde... ik ben in ieder geval blij dat mijn rondes nu maar 4 of 5 weken duren ipv de ene keer 5 weken en de andere 8... Ik moet gewoon verder spuiten met 50++, want dat werkt bij mij prima. Ik zit nu dan ook op de normale kans op zwangerschap, want ik heb (tot nu toe) gewoon elke ronde een ovulatie. Maar ben enorm blij als deze dag voorbij is, is altijd een dag om alles te laten bezinken dat het nog een ronde moet.. En dan moet ik nu ook nog eens bloedpriken terwijl ik een hekel heb aan naalden
Wat onwijs Kut Miloe! Snap dat je onwijs baalt na 11 rondes! En we hadden goeie hoop voor je...hoe ging je bloed prikken? Waar prikken ze dan eigenlijk op? Knap van je dat je jezelf dan wel durft te spuiten meis, zet m op he! Hier is de echo goed gegaan, volgens de gyn heb ik toch echt wel een eisprong gehad...hij zei dat temperaturen echt niet altijd werkt dus dat hij daar niet zoveel vertrouwen in heeft. Dus net voor de zekerheid bloed laten prikken en kan morgen bellen of mn progesteron verhoogd is. Maar het eiblaasje was nu grijs van het bloed of vocht ipv zwart dus goeie hoop! Voel verder beetje ongestelheidskrampjes en steekjes, dacht dat het kwam omdat ei niet gesprongen was...morgen nog ff afwachten. Kirs hoe gaat het met jou? Kan je het een beetje van je afzetten dat het nog eventjes duurt? Heb je trouwens primolut voor 5 of 10 gekregen?
@ uk Fijn dat ie gesprongen lijkt te zijn! En wat dat temperaturen betreft, ik wist ook niet wat ik ervan moest denken. Met de ovulatietesten is het wel duidelijk geweest (ondanks de PCOS) Nu is het natuurlijk een ander verhaal omdat ik pas een ovulatie heb als ze puregon spuiten. Ja ik had een foutje gemaakt, stond op het punt om bloed te gaan prikken (op progesteron) maar ik dacht dat ik 15 a 16 dagen na de puregon moest prikken, maar toen keek ik nog even op het kaartje en daar stond 8 a 9 dagen erna... dus ik was dik te laat... Volgende ronde beter
Hoi meiden, ik ben nieuw op dit forum en herken mezelf in jullie! Ik ben op 1 januari gestopt met de pil en omdat ik erg onregelmatig (of niet) ongesteld werd ben ik bij de huisarts terecht gekomen. In het ziekenhuis werd PCOS geconstateerd. Inmiddels heb ik de 1e kuur Clomid (50 mg) achter de rug. Had vandaag op dag 14 een eiblaasje van 23 mm, maar het baarmoederslijmvlies was te dun (4,5 mm) voor een eventuele innesteling. Ik heb begrepen dat dit minmaal 7 mm moet zijn... Jammer dus! Volgende week moet ik terug voor opnieuw een echo en bloedonderzoek. Waarschijnlijk zal ik dan een ander hormoon voorgeschreven krijgen. Ben benieuwd. Fijn om te weten dat je niet de enige bent bij wie zwanger worden niet vanzelf gaat!
Miloe: jeetje dat is echt zuur weer.... ik had goeie hoop bij jou! Uk: goed te lezen dat je een eisprong hebt gehad, hopelijk met goed resultaat!!! wanneer mag je testen? MenP: jij mag maandag weer toch? Komt ook alweer dichterbij! Ben benieuwd wat ze dan zeggen en evt gaan doen bij jou. Kirss: vind het echt vervelend voor je dat je weer zo lang moet wachten. Volgens mij doen ze dit nergens zo. Maar ik geloof ook dat ze nergens ook met 100 mg meteen beginnen dus dat vond ik ook al wat vreemd bij jou. Wel fijn nu natuurlijk want als de 100 niks doet had de 50 ook niks gedaan, was het een weggegooide ronde geweest. Judith: hoeist met je zwangerschap, alles goed met jou en je zoon to be? Elmo: nog dik op de roze wolk, geweldig om te lezen die verhalen van jou, geeft de mens hoop! Dus keep up the good work en geniet! Moon: hoeist bij jou nu? Updateje van hier: Nou ja er valt niet zo heel veel te updaten. Ik lees nog wel elke dag mee hier hoor, maar ik heb niet veel te posten momenteel. Heb er alweer 6 proveraatjes in zitten, alleen heeft die flapdrol van een arts er dit keer 12 voorgeschreven ipv 10, ik hoop dat dit een foutje is, heb nooit 12 gehad. Vrijdag nog even navragen dus. Want dan moet ik komen voor prikinstructie, ik ben benieuwd. En als het goed is word ik eind volgende week weer ongesteld, kan het circus weer beginnen. Ik moet zeggen dat de eerste ronde echt eindeloos leek te duren, nu gaat het wel steeds wat sneller. Mja goed ik ga ws menopur spuiten dan. Heb echt nog tot 2 weken na het laatste pilletje Clomid last gehad van de bijwerkingen, echt niet tof. Toen ik me eindelijk weer een beetje voelde alsof die troep uit mn lichaam was kon ik meteen door met de provera, gelukkig heb ik daar vrij weinig last van. Alleen wat sneller vettig haar momenteel. Mn huid is nu rustig, maar ik weet dat dat over een paar dagen weer feest is, en dan gaan ook mn dametjes weer pijn doen, maar dat is allemaal te overzien he.
Het is idd raar, maar heb me erbij neergelegd het is niet anders.. het is bijna 7okt haha ik kan niet meer wachten.. jij heel veel succes meis deze ronde met spuiten!! ik ga voor je duimen dat dit wel gaat werken!!! liefs kirss @Uk Hoe is het meis? heb je nog ovu testen geprobeerd? wanneer moet je weet terug en wanneer kan je testen? ik ga echt voor je duimen meisss!! @Menp Hoe is het met jou? ben je al terug geweest? Nou meiden ik kan niet meer wachten tot 7okt en weer te beginnen met een nieuwe ronde, ik hoop zo dat het wel aanslaat! ik heb dan lang genoeg moeten wachten,, fijne dag liefss kirss
hey dames! Zit nu even in een hele rare situatie. Vandaag de uitgangsecho gehad, tot nu toe was het dan elke keer schoon en was alles weer gekrompen. Vandaag is het echter anders: ik begon met te vertellen dat ik me niet ongesteld voel, ik 'bloed' wel zoals altijd, maar ik heb de krampen er niet bij. Toen ging ze kijken en zat er een follikel van 3 cm en 1 van 2 cm. Daarbij is het baarmoeder slijmvlies nog net zo dik als normaal rond de ovulatie. Ook heb ik vocht in mijn buik. Allemaal maar heel raar dus. Ik moest meteen bloed gaan prikken op progesteron en op hcg en cito hcg (vraag me niet wat t laatste is) Ik krijg nu vanmiddag de uitslag. Nu kunnen er 3 dingen gebeuren: - ik ben zwanger - ik mag starten met de puregon - ik moet een ronde wachten Erg frustrerend dus allemaal. Ben ook niet naar mn werk gegaan want ik ben een emotioneel wrak en zit ook nog eens te wachten op een telefoontje... Heeft er iemand ook al zoiets mee gemaakt? @ vlindertje: welkom! En succes met je behandeling! @ dierelier: wat raar van die 12 pilletjes, zou het idd ff navragen! Succes met je prikinstructie! Het valt allemaal wel mee @uk heb je de bloeduitslag al binnen? Heb je een eisprong gehad? Hebben jullie wel geklust?